Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
van_veen456

kater???

Recommended Posts

hee mensen

keb nu een keer een dikke tumpa gerookt, maar daar voelde ik niks van :)

binnenkort nog een keer proberen.

maar heb je dan ook een soort "kater" net als bij alcohol of nie??

domme vraag misschien :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Als je stoned naar bed gaat, of zelfs al nuchter bent geworden, dan kan je de volgende dag een beetje suffig zijn. Denk aan extra lui, moe, weinig ondernemend.

 

Dit heeft niet iedereen en ook niet altijd, net als bij katers! Maar een alcohol-kater is zeker vervelender vind ik. Ben niet anders gewend dan suf wakker worden :| :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Yep, FF douchen, schone onderbroek aan, en hopla :angry: inderdaad 30-60 minuten :| :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooit last van een kater v/d poesta gehad,

 

kan me een avond kapot blowen, 's ochtends heb ik nergens geen last meer van

(1 van de redenen waarom ik blow ipv drink)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
onze kater is gisteren overreden door een fucking Jeep :angry:

Daar heb je ook nooit meer last van je kater :| :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 januari had ik het wel...ik had tussen 3 en 4 uur 's nachts 2 jointjes gerookt. Ik werd om 9 uur wakker...en ik was toen nog zo stoned als een banaan..ik heb de hele dag nog lopen spacen :)... :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
onze kater is gisteren overreden door een fucking Jeep  :P

Daar heb je ook nooit meer last van je kater :) :angry:

nou nou die was grof :(

 

hij is trouwens terug, .. beesjte kan alleen niet meer schijten :no

 

komt wel goed

 

cheers :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

KATER???

 

Ik voel me juist relax de dag erna! Doet nergens moeilijk over alles lekker op je gemakje!

 

 

Ben soms suf of maar in de loop van de dag fitter omdat als ik snakie rook erna wel lekker diep slaap in tegenstelling tot als ik niet drink of blow!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze een drug zouden uitvinden waarme ik me zo voel als na een avond kneitershard smoken dan zou ik er zeker verslaafd aan raken. Ik vind de dag na een goede avond roken wel zo lekker.. Lekker nog een beetje suf maar tegelijkertijd toch wel wakker.. Love that shit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kater van weed kan wel hoor maar komt heel zelden bij personen voor.

k ken niemand die da krijgt.bedoel daar mee koppijn,... .zijn wel een deel mense die daar na suf zijn.toch krijg k soms koppijn als de weed uitgewerkt is ook al heb ik goeie.dus denk dat heel heel sommige mense toch wel een kater kunne krijgen.maar is bij mij lang nie zo erg als alcohol. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 januari had ik het wel...ik had tussen 3 en 4 uur 's nachts 2 jointjes gerookt. Ik werd om 9 uur wakker...en ik was toen nog zo stoned als een banaan..ik heb de hele dag nog lopen spacen :D... :rofl

lijkt me erg sterk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 januari had ik het wel...ik had tussen 3 en 4 uur 's nachts 2 jointjes gerookt. Ik werd om 9 uur wakker...en ik was toen nog zo stoned als een banaan..ik heb de hele dag nog lopen spacen :P... :rofl

lijkt me erg sterk ;)

Kan best als ie een supersterke spacecake had genomen hoor. En sommige mensen zijn er gewoon gevoeliger voor dan anderen..

 

( Maar als het ook geen supersterke spacecake was geloof ik er ook geen zak van :D )

 

Maar idd zoals de meesten al zeggen.. Ik word ook gewoon wakker met een suffig gevoel en na een half uurtje is het weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb het ook wel eens hoor. avondje flink gek gedaan vooral overmatig drinken. dan richting naar huis nog blowtje roken, paar uurtjes slapen. Soms ben ik dan zeker de dag erop heel de dag nog beetje wazig, niet echt zo van WAUW stonedy, maar beetje moeilijk eveniwcht bewaren onder de douche en met aankleden. Wel lekker hoor, als je die dag niets hoeft te doen.Dan elkker wandelingetje maken :verrygood

ooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is het logisch dat je er geen kater van krijgt zoals na een avondje drinken. Vermits je een kater krijgt doordat de alcohol je "uitdroogt" en er te weinig vocht aan je hersenen komt. En wiet heeft dat effect volgens mij niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nooit een echte kater.

Niet van Wiet en niet van Drank.

Wel de volgende ochtend beetje suf en traag na een wilde avond met veel drank en drugs.

Acht het hoort erbij denk ik maar,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

volgens mij kan je niet echt een kater krijgen van wiet alleen nee.

 

Misschien word als je stoned bent je REM slaap verstoord waardoor je gewoon een beetje moe en wazig bent de volgende ochtend....maar dat weet ik ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik vroeg moet opstaan dat wazige gevoel klein beetje het 1e uurtje ofzo, daarna nergens meer last van...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik in de avond (flink) geblowd heb dan voel ik me de volgende ochtend ook gaar en kan ik wel to 3 uur in bed blijven liggen :specool, vooral toen ik space cake op had, de volgende ochtend werd ik stoned wakker :rofl <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

In tegenstelling tot iedereen hier heb ik wel een serieuze kater. Ik gebruik niet veel, eens om het half jaar of minder, maar dan wel grote hoeveelheid (2 joints; waarvan 1 op mijn aleen) en ik ervaar als kater de volgende dag: misselijkheid, suf, mottig, problemen met concentreren,op mijn geheugen kan ik bv quasi planning niet meer vertrouwen, ik kan de dag erna bv geen piano meer spelen omdat ik geen partituren meer kan lezen, creatief zijn lukt nog amper zoals spellen in mekaar steken voor jeugdbeweging, studeren gaat maar half zo rap meer en over het algemeen ben ik veel minder bewust van alles rond mij, alsof het mij gewoon niet meer interesseert,wat voor ambetante problemen zorgt qua sociaal leven, uit ervaring weet ik dat dit gevoel wel een weekje kan blijven hangen,

hoe is dat bij jullie,hebben jullie dit dan niet?

 

Groeten,

nen student in gent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...