Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HUFFnPUFF

Huff Zoekt Bb King

Recommended Posts

http://www.youtube.com/watch?v=c8pogyRngB4

 

Wanted dead or alive:

BLUEBERRY!

 

Na mijn eerste testkweekje in het peperkastje met dinafem white widow en zorgvuldig geselecteerde zaadjes uit mijn wietzakjeszaadjescollectie :whistle: gaat huff over op het echte werk; een blueberry vinden!

 

Hiervoor zijn de hulptroepen van sannie ingeschakeld :showoff:er zijn zijn zes 'vrijwilligers' geselecteerd en gedropt behind enemy lines, de mazzelaars zijn 2x jackberry, 2x blue rocket en 2x herijuana voor het zware geschut :kill:

 

In de politieke wandelgangen wordt er gesproken over een stealth operation, wellicht dat deze mission impossible te veel maatschappelijke vragen in het licht zet en zal er een vrijwilliger, opnieuw vrijwillig we zijn geen dictator hey, geofferd worden aan het magische spagettiwezen, een mannetje natuurlijk, de vrouwen nemen we mee naar een donker achterkamertje als de tijd rijp is.. :whistle:

 

Zo ver is het allemaal nog niet want we wachten op radiocontact.. na drie dagen radiostilte melde zich de eerste troepen, van de drie teams heeft team rocket zich gemeld, van team jack & team heri hebben beide eentje gemeld.. radiostilte met de vermiste teamleden, rescue impossible, sink or swim, take care :wave:

 

Team blue rocket heeft kamp gezet en is bezig met voorbereidingen voor de aanval.. fotografisch beeldmateriaal van kamp eskobar zijn om technische redenen vertraagd :rtfm:

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goodluck Huff, laat de missie vredig verlopen en keap your eyes on the price op de momenten dat het stroef gaat.

 

En nog even tussendoor hoe ver van het padje was je toen je dit typte? Of klinkt het gewoon zo in me hoofd? :-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaaa ! BERRY 'S ! :wub:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes op je zoektocht!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongeveer drie-kwart over de rand

toadlicker-300x235.png

 

de vermiste teamleden zijn nog steeds incognito, maar de gemelde hebben zijn uit de tentjes geworpen en zijn bezig met hun eerste sporenonderzoek rondom de plek des onheils, de tl hangt dus een stukje lager en heb wat hydroton op de aarde gelegd tegen de verdamping

 

bedankt thuisfront voor de morale steun :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotografisch beeld materiaal van 'kamp esco' (een ferma tip op de camera deed wonderen)

 

infrastructuur onder

BILD0843.jpg

 

team herri

BILD0844.jpg

 

team rocket (al een duidelijk basis op vijandelijk gebied gebouwd, moest zelfs verbouwd worden om niet gespot te worden door laagvliegende vlegens van de andere kant)

BILD0845.jpg

 

team jack (slaapkoppen hoor)

BILD0846.jpg

 

sfeerfototje :icecream:

 

BILD0847.jpg

 

die guerilliablaadjes hier en daar zijn afleidingsplantjes, wel drie vijandige drones gespot (mugjes) die zullen neergehaald en ontmandeld worden door soilmonsters, per pot bivakeren en zo'n 30 in de bovenlaag, bye bye drones :wave:

 

headquarters out :phone:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadat het vermiste teamlid jack een nachtje onder een tentje heeft geslapen heeft ie zich toch nog gemeld, de teller staat op 5, mogelijk helpt een zelfde voodoo-spreuk de laaste heri ook naar het rijk van de levenden..

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker CF, ik heb lang gezocht en heb in totaal zo'n 4 mensen gevonden die er een groeiden, dit is history in the making! :likken:

 

team rocket gaat gewoon als een raket, niets minder

team heri eentje paar cm hoog, andere nog vermist

team jack nog steeds niet 'open' maar de andere is wel uit de strijd; na 3 dagen 'gecrackt' te zijn en nog steeds niet open voorzichtig grond weggeduwd tot ik hem uitgegraven had; halve cm wortel :thumbsdown: opnieuw begraven maar ik denk dat we er 4 over hebben... dat wordt nog een stevig missie!? :whistling

 

Begin te twijfelen, nog snel een ontkiemen? qua tijd kan ie nog meelopen en als ik twee verliezers heb ga ik dat wel merken in de man/vrouw verhoudingen

De reden voor deze grote uitval blijft giswerk

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op OG heb ik al wat pic's gezien van de Blue Rocket, mooie dame en genetica :yummy:

 

Ik heb intussen geleerd dat je beter wat meer kiemt dan je nodig hebt..

Zeker wanneer je er maar drie growt zoals Crimson.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grote kans dat ik tegen de avond het zakje herijuana open maak voor een extra vrijwilliger, ik zal daar toch afhankelijk van zijn voor de slapeloosheid en hoe lekker de blueberry ook mag worden, die heeft die 'power' gewoon niet

 

Even vogelen hoe dat ik in de kast gaat passen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste heri maar in water gestopt, was gewoon nog niet eens uitgekomen :whistle:

 

de twee jacks laat ik met rust, heel heel heeel heeeeeeel langzaam komen ze uit en dan hebben we er toch mooi 5 :withstupid:

 

van de week eens een fototje van de raketten, de rest is het nog niet waard

 

edit paar uur later:

oude heri in halfwarm water gedaan, en zaadje is zowaar bijna meteen gebarsten :icecream:

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

raket

BILD0849.jpg

 

raketje 2

BILD0850.jpg

 

heri powerrr :icecream:

BILD0853.jpg

 

jackie brown (eigenwijs geeft niet op)

BILD0852.jpg

 

CfNXDOOUkAIdjlR.jpg

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker, good luck Jacky Brown!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kruipen is ook vooruitgang! :innocent:

 

BILD0860.jpg

 

de volgende blaadjes zag ik al verstopt tussen de lobjes :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de jacks en rockets doen het prima, wel langzaam, zal wel door de koude nacht komen, en 1 heri komt gewoon mee, maar de 2 later ontkiemde heri's doen beide niets, had ik al uit verschillende hoeken gehoord, dat heri erg moeilijk ontkiemd, maar toch, 1 van de 3 is wat weinig

 

maar niets aan de hand, we gaan lekker selecteren met 5 stuks, kleine bootjes halen de bestemming ook wel.. :wave:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles paraat en in gareel, over niet al te lange tijd moeten ze een beetje gaan knallen, dus ik heb wat lichte S&M toegepast :yummy: maar ik zie wel de nadelen van kleine potjes, normaal heb ik hier 3 potten in staan die alle ruimte innemen maar het is niet anders

hier een warmmakertje tot die tijd :likken:

 

BILD0863.jpg

 

Links heri, mooi krop sla, stevig, breed maar niet moeilijk mee te werken

Midden rockets, hier en daar lichte tinten roze, groeit als een raket en als ik zo mag gokken is dat een monster als kloon in een scrog :whistle:

Rechts jacks, sla op een stokje, hebben nog een weekje nodig voor een beetje extra houvast

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn al lekker gegroeit intussen ^_^

 

Maar ze lijken wel wat aan de dorstige kant..

Misschien heb ik erover gelezen maar ben je van plan om zaden te gaan maken ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de waterhuishouding is met zulke potjes even wennen, al kweek ik toch wel erg droog dat ik dan afwissel met een dikke plens regen, ze moet ze een beetje verrassen he ;)

 

zaadjes staan op het menu maar op het moment nog geen item voor discussie, daar is het nog te vroeg voor om mijn hoofd over te breken :whistle:

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water geven, ik heb er ook soms moeite mee. Vooral in het begin.

Daarom dat ik voor één grote pot ga, plens water erin en vaak een week niets (groeifase).

Eenmaal bloei zuipen ze zodanig veel dat het niet uitmaakt of je wat teveel geeft.

 

Ik hoop mee op een potente Heri-man en een kleurrijke Apollo pheno :yummy:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan er helaas physiek geen grotere pot in krijgen, alles wat kant er klaar te koop is, is net 2cm te groot om te passen :rtfm:

 

dat is precies de combi waar ik op hoop :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg ik eindelijk een paar halfscherpe fotos, geeft de camera weer het leven :thumbsdown: dus tot zo ver deze uitgebreide update :whistle:

 

de laatste 3 dagen wel steeds wezen kijken of er al wat puberhaartjes te zien zijn, en ik vermoed bij 1 jack wat ingekrompen balletjes te zien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

het scoreboard tot zover; zowel man als vrouw jacks gespot! de rest mag nog even doortuffen

 

de heri mutant :thumbsdown: BILD0870.jpg

 

fotos van vorige week

BILD0875.jpg

 

BILD0877.jpg

 

deze week, beetje thee gegeven maar iedere plant verschillende behoeftes maakt dat hogere wiskunde :whistle:

BILD0880.jpg

 

2la926d.jpg

 

j7x4ds.jpg

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...