Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Paperchaser

Oil Rig Gekocht Voor Concentraten

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ongeveer een half jaar geleden heb ik de volgende olie rig gekocht.

 

Hier heb ik toen van alles bijgekocht.. Dabbers / Dab nails / Dab Mats / Dab Torch etc. (zie hieronder de twee nails)

 

Nu is alles nog ongebruikt.. (dat na een half jaar ja) , maar ik wil er nu toch echt gebruik van gaan maken!

Ik wil bovenstaande alleen gebruiken voor een betere nachtrust, ik wil gewoon heerlijk kunnen slapen!!

 

Wat zouden jullie mij aanraden om dan te gebruiken wat niet al te moeilijk voor handel ligt?

  • Ice-o-lator?

Het zou fijn zijn als er niet een extreem sterke geur vanaf zou komen tijdens het dabben.. ik woon nog thuis.

 

Ik hoop dat jullie mij van wat advies kunnen voorzien!

 

Groet,

 

-Paperchaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

of gewoon wat olie maken van maroc hasj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

of gewoon wat olie maken van maroc hasj?

 

Ik ben zelf niet zo thuis van het zelf maken van olien..

 

Is er een geen webshop in Nederland, waar je dit soort spul kan kopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen CBD olie is legaal, maar met een hoog THC gehalte zal je niet zo snel vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je THC olie wilt zul je het moeten maken,het is zwaar verboden om te kopen/verkopen/bezitten. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je THC olie wilt zul je het moeten maken,het is zwaar verboden om te kopen/verkopen/bezitten. :o

 

Bij wietbon.nl kon je zover ik weet wel THC rijke olie kopen. Niet goedkoop...........

 

http://www.wietbon.n...line-kopen.html

 

Ik zal hier even naar kijken bedankt!

 

Trouwens een andere vraag, is onderstaande ook te gebruiken in mijn setup die ik bovenstaand heb gelinkt?

 

http://www.wietbon.nl/hash-online-kopen/amnesia-ice.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er in Nederland geen Shatter, Wax, Honey Oil te krijgen??

 

Ja hoor. Zelfs moonrocks. Boerenjongens

Share this post


Link to post
Share on other sites

stukkkie stuff in alcohol kieperen

uur of 6 wachten

filteren door koffiezeef

alcohol eruit dampen en klaar is kees.

 

ja is te koop maar dan moet je aan 50/60 per gram gaan denken

met vaak nog gasresten erin :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel alcohol op hoeveel hash als ik ice o lator gebruik? Dan gewoon 5 keer verdunnen?

 

Het is niet voor mezelf, wil er iemand er kennis mee laten maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maximaal 200 gram skuff op een liter iso

hey dus ja; 1 op 5

kans is groot dat je een rendement van 25 a 35 % hebt :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt!

 

Ik wil eigenlijk wel gewone consumptie alcohol gebruiken gebruiken, zag ik al liggen voor 3 tientjes. Voelt toch iets veiliger.

 

Het is buiten isolator van het fijnste spul door het na knippen. Helaas geen 200 gram. :likken:

 

Zal wel ff laten weten wat het rendement is, het is wel de eerste keer. Al lijkt me het nou ook geen hogere wiskunde. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt toch gewoon full melt/ice hasj kopen, reken wel 60 per gram, gezonder dan restanten alcohol opdampen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt toch gewoon full melt/ice hasj kopen, reken wel 60 per gram, gezonder dan restanten alcohol opdampen?

 

Waar is full melt/ice hasj te koop? Ik woon in de buurt van boerenjongens..

 

Is dit trouwens allemaal te gebruiken met bovenstaande setup? Nail verwarmen en dan de hasj dabben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momenteel rook ik 1x per 3 weken een pure joint.. ik rook geen sigaretten of dergelijke. Alleen de geur aan je handen en kleding vindt ik altijd vervelend.. vandaar dat ik pure concentraten (Wax, shatter, iceolater of whatever) wil gebruiken in een Olie Rig. (dit is ook een stuk gezonder.. ipv flu's). Ik heb pure concentraten gebruikt ( Honey oil en op een hand te tellen) bij vriend van een vriend van een vriend (je kent die verhalen wel), maar dit was een super goede ervaring en totaal ontspannen.. Aangezien ik totaal geen contact heb met die gast moet ik mijn bronnen ergens anders vandaan halen. Ik hoop dat dit hier kan!!

 

Eigenlijk ben ik ook opzoek naar een Olie rig die puur voor bovenstaande is bestemd.. Zoals je in mijn eerste post hierboven kan zien heb ik een Olie Bubbler Perc Dual Head Stainless Nail. Deze kan ik voor pure concentraten en wiet gebruiken.

 

Aangezien ik ook een verzamelaar ben en pas in het bezit ben van 1 Olie Rig, ben ik benieuwd of jullie mij nog een goede kunnen aanraden voor maximaal €120.- bij een nederlandse webshop, die puur bedoelt is voor Pure concentraten.

 

Excuses als ik teveel vraag, maar ik ben bereid mij goed in te lezen en kennis op te doen.. zodat ik de beste ervaring kan ervaren met pure concentraten icm een olie rig.

 

p.s Mochten jullie een goede vaporizer kennen om pure concentraten mee te gebruiken vindt ik dit ook helemaal prima! Vaporizer is vaak ook nog kleiner en makkelijker op te bergen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee, ik weet dat ik het bij dampkring en rokerij eens heb gezien, maar ik ben er niet naar op zoek dus ik ben niet op de hoogte waar het momenteel te krijgen is, maar het is er wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...