Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dutchie030

Wanneer Oogsten?! Hulp Gevraagd :-)

Recommended Posts

Hoi!

 

Sinds 1 mei van dit jaar ben ik begonnen met onderstaande plant, de AK47 feminised versie. De plant staat al een paar weken in bloei, maar ik blijf het vaak moeilijk vinden om te beoordelen wanneer ik de plant nou precies kan oogsten. De trichomen ogen milky als ik ze bekijk met een loepje, maar nog niet overal spot ik de bekende bruine haartjes. Ik zie veel bruine haren, maar aan de onderkant van de toppen zijn 8 van de 10 haren nog geel.

 

Welke conclusies kan ik hier uit trekken en nog belangrijker, wanneer zou ik kunnen oogsten? Een lekker high gevoel als effect is al prima voor mij, ik hoef geen zwaar body stoned wietje te hebben.

 

Ik hoor graag van jullie! Excuses voor de gekantelde foto's trouwens.. ik ben nieuw hier en het kantelen van de foto's is niet helemaal gelukt. Ik hoop dat jullie het goed kunnen zien :-)

 

Groetjes,

 

 

20161010 111622

20161010 111521

20161010 111459

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpel: neem dag 1 zichtbare bloei, en tel daar t aantal weken bloeitijd bij op dat de breeder vh zaad opgeeft en voila... redelijke indicatie van het oogstmoment.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan mis zijn heb nogal wat rot gerelateerde topics bezogt maar is dat rot op die onderste foto ? zie iets raars paars/grijs wat denk ik niet thuishoort

iemand die het beter ziet ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan mis zijn heb nogal wat rot gerelateerde topics bezogt maar is dat rot op die onderste foto ? zie iets raars paars/grijs wat denk ik niet thuishoort

iemand die het beter ziet ??

 

Nee, dit is naar mijn weten geen rot! Wel goed dat je het opmerkt. Veel van mijn topjes hebben het en dit is gewoon een kleine verkleuring, het zou ook kunnen doordat het weer nu rap kouder is geworden. Ik heb het in ieder geval vaker gehad en het is nooit toprot geweest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...