Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MisterX

3) Strawberry Haze 5X 1200Watt Scrog+Moeder 75Watt

Recommended Posts

Dat teveel licht verhaal geloof ik ook niet zo in... heb vergelijkbare lampen in kleinere tenten zien draaien dan deze.

 

Ben wel benieuwd naar de eindscore :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten in de link die je erbij had staan Mister-x, die hebben gewoon voedingstoffen tekort gehad of een probleem met de opname, maar dat heeft niets te maken met te veel licht.

Als je hier op het forum sommige oudere grote verslagen leest, dan zal je zien dat teveel licht enkel de bovenste topjes wat zal bleken en er verder geen problemen ontstaan.

En dat gebleekte ziet er heel anders uit dan dat wat er op de foto's in de link te zien is, op dat ene topje na op de laatste foto.

 

 

Aangezien je van die bijzondere voeding hebt met een laag P gehalte.

Fosfor tekort

 

Paarse verkleuring van de nerven en bladstelen, donker paarse vlekken op het blad, blad zal uiteindelijk vergelen en opkrullen. Voeg tijdelijk PK13-14 toe aan de voedingsoplossing.

 

De paarse vlekken zijn niet te zien op de foto's, maar je stelen zijn wel paars en je bladeren vergelen en krullen op.

Edited by bosrand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat teveel licht verhaal geloof ik ook niet zo in... heb vergelijkbare lampen in kleinere tenten zien draaien dan deze.

 

Ben wel benieuwd naar de eindscore :)

Klopt zat laatste de topic van krassi (s5 vs amnesia haze gevecht der titanen ) door te lezen en daar legt PH donner het zeer fijn uit. Maar uiteindelijk spreekt de weegschaal. En denk dat dit wel de beste ronde van Misterx wordt dus dan heeft ouwe toch gelijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat teveel licht verhaal geloof ik ook niet zo in... heb vergelijkbare lampen in kleinere tenten zien draaien dan deze.

 

Ben wel benieuwd naar de eindscore :)

Klopt zat laatste de topic van krassi (s5 vs amnesia haze gevecht der titanen ) door te lezen en daar legt PH donner het zeer fijn uit. Maar uiteindelijk spreekt de weegschaal. En denk dat dit wel de beste ronde van Misterx wordt dus dan heeft ouwe toch gelijk :D

 

 

gaat ook vooral om de lamp afstand. lamp zit er super dicht op. ondanks dat het klimaat 26 27 graden waren. hadden ze toch last ervan

en wat heeft ouwe gezegt? denk dat ik wat mis. hoop dat je gelijk hebt! maar denk niet dat hier veel meer als 1000gram af komt

deze ronde heeft wel me grootste toppen die ik ooit gekweekt heb

 

en daar ben ik tevreden mee

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het toeval wil, dat ik deze ronde ook de lamp heel dicht op de toppen heb.

En uitgerekend de middelste, is vroeg begonnen met verouderen..

 

Dat begon met soort gelijke klachten X, maar ik heb het meer gezocht in een iets ander medium.

Hieraan is bij haar geen alg toegevoegd en stond als enige op een airpot door omstandig heden.

De rest op rootpots.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merk het bij mezelf ook hoor. De planten in het midden die van 2 kanten licht krijgen waren bij mij ook geler en verouderden sneller.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blijf denken dat de bladeren overwerkt zijn. en daarom dood gaan.

 

UPDATE HARVEST DAY!!!!!

 

63 dagen 12/12

 

de run zit er weer op. heb de planten 24 uur helemaal in het donker gezet voor het oogsten.

de planten waren mooi rijp

 

gallery_45001_19139_3911058.jpg

gallery_45001_19139_10464442.jpg

gallery_45001_19139_4734623.jpg

 

 

grootste top die ik ooit gekweekt heb. alles was KNEPPEL hard. lijkt wel een plant IPV een tak

gallery_45001_19139_804658.jpg

 

hij kreeg wel wat te veel licht. is heeft light bleaching. maar deze top heeft totaal geen foxtailing

gallery_45001_19139_3371504.jpg

 

droog net ligt lekker vol. alleen de ondersta laag bestaat alleen uit fluff. denk dat het meer als een KG word

gallery_45001_19139_3906900.jpg

 

 

aarde hergebruiken? is dat handig om te doen?

ik had wel varenrouwmug. maar dat kan ik oplossen door er wat metselzand op te gooien een week

gallery_45001_19139_2229022.jpg

 

en de data registratie

gallery_45001_19139_86809.jpg

 

 

Edited by MisterX
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd weer fijn zon hakke dag :P

 

Hoop op goeie score man!

 

Double post

Edited by Wiekspiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg mooie run MisterX! Ik schat 1216 :)

 

EDIT: En normaal gezien kan je jouw medium opnieuw gebruiken als dit voor de eerste x was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, jammer van de fluff onderin, maar dat mag de pret niet drukken. Voor zover mij bekend kan je de grond wel hergebruiken met een paar scheppen maerl voor kalk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het je beste ronde tot nu toe wordt.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie hebben dit topic nou eigenlijk allemaal gevolgt.

 

vond het soms wat rustig kwa reactie's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groensel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boef030 hoeveel weken groei jij je planten voor? en welke technieken gebruik jij om je planten breed te laten groeien

wil die technieken gebruiken op me moedertje. vond haar te hoog

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boef030 hoeveel weken groei jij je planten voor? en welke technieken gebruik jij om je planten breed te laten groeien

wil die technieken gebruiken op me moedertje. vond haar te hoog

 

Verschillend. Startblokken of vijverpotjes. Of combi ervan. Strekken probeer ik te verminderen door blauwe licht (hpi) en hoge ec.

Ik groei 1 tot 3 weken voor. Dit tot ik tijd heb, ze klaar zijn, of de ruimte weer beschikbaar is. Als ze langer dan 1 week staan, is strekken sowieso niet te voorkomen. Of je moet ze meer ruimte geven. Wil wel keer led met hoge k gebruiken kijken hoe dat is.

 

In de bloei ruimte doe ik 1 keer in de week toppen/knakken en zodra ik het veld niet meer in kan doe ik knakken met een telescoop stok dit laatste was een tip van knakenpoetser

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wat te snel gedroogt. 2 dagen afzuiger hard aan. tijdens het knippen.

1 of 2 dagen kachel aan gehad in de kamer (vergeten aan te zetten)

 

het gat met frisse lucht stond ook wat te veel open eerste dagen.

resultaat wiet is droog met een week :( helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...