Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spint

120X White Widow Zaadkweek

Recommended Posts

Ik volg aandachtig, succes! En je hebt me op een idee gebracht om mijn luchtinlaat aan te passen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg aandachtig, succes! En je hebt me op een idee gebracht om mijn luchtinlaat aan te passen :tu

Mooi, daar is het forum voor toch :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

9000 iedere 2 en halve maand kun je niet van rondkomen??

Iemand met een aardig gat in zen handen :P

Droom maar lekker verder. ;)

 

Dacht dat amni was als je dat daar niet voor krijgt als de markt normaal is zou ik maar eens andere contacten zoeken Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update van verleden week nog gepost, bij deze 1 volle week bloei.

Ze groeien niet zo hard maar dat was ook de verwachting, met dit grondmixje gaan ze pas in de 2e week omhoog.

 

gallery_5579_19134_454841.jpg

 

gallery_5579_19134_126214.jpg

 

Ze zien er gezond uit verder

gallery_5579_19134_3039330.jpg

 

Grtz Spint

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

vooral de uniformiteit valt me op!

welke EC geef je? en wat is de EC van je water?

 

wel goed zaad dus! alles lijkt het zelfde

:icecream:

 

blijf je volgen succes!

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de update van deze week, 2 volle weken bloei.

Ze krijgen alleen water met wortel stim, vanaf de 3e week krijgen ze een heel klein beetje bloeivoeding. De paar uitschieters heb ik omgebogen en vastgezet voor een zo gelijkmatig veldje voor zo ver mogelijk met zaad. Ook nieuwe hamerslag diepstralers gehaald, de oude spiegel kapjes gaven niet zo een mooi lichtbeeld waardoor het midden ook wat achter bleef en had toch wat schaduwplekken. Het verschil met de hamerslag diepstralers is heel duidelijk te zien, veel meer licht op de planten, geen schaduw en heel gelijkmatig lichtbeeld. De temperatuur loopt wel stuk hoger op waardoor de afzuiger iets harder moet draaien om te koelen. Genoeg geluld

 

gallery_5579_19134_3072842.jpg

 

Ze zijn nu rond de 35 cm en hebben de groeispeurd echt te pakken

 

gallery_5579_19134_1173167.jpg

 

gallery_5579_19134_3102599.jpg

 

mooi 9 vingerig blad

 

gallery_5579_19134_307652.jpg

 

gallery_5579_19134_4520144.jpg

 

Grtz Spint

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke EC geef je? en wat is de EC van je water?

Ik kweek 100% bio, dus meet geen ec. Ik stop voldoende in de grond om zo maar minimaal bij hoeven te voeden.

 

vooral de uniformiteit valt me op

Je heb altijd wat achterblijvers, deze geef ik met een gieterje van bovenaf water zodat ze wat in lopen op de rest. Zo krijg je een redelijk gelijkmatig veldje, de uitschieters buig ik en zet ik vast met een bamboestokje.

 

Grtz Spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi groen veldje zo spint ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Ik zou misschien de onderste scheuten nu al dieven maar dat is misschien veel werk met 100 planten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt super net egaal veld voor uit zaad! Bij mij ziet het er wel anders uit Xd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou misschien de onderste scheuten nu al dieven maar dat is misschien veel werk met 100 planten.

Als je 100 zaadplanten gaat lopen dieven (lees stressen) krijg je er gegarandeerd een herma tussen. De kunst is om ze niet te stressen met wat dan ook, dus dieven, knakken en toppen doe ik allemaal niet. Ook zijn het kleine planten met niet teveel zij scheuten en icm de nieuwe diepstralers zouden ze tot onderop goed belicht moeten worden.

 

Echt super net egaal veld voor uit zaad! Bij mij ziet het er wel anders uit Xd

Dat is voornamelijk het begin hoor. Nu in de 3e week beginnen ze wat uit te lopen, van de 100 die er staan moet ik er een stuk of 15 buigen en vastzetten aan een stokje.

 

Grtz Spint

Edited by spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wekelijkse update na 3 volle weken 12/12.

Planten groeien aardig en zijn wat langer geworden als gedacht. Wilde vandaag en goeie dosis bloeivoeding geven om wat te remmen maar zag na het water geven dat me maatbekertje met voeding nog op het plankje stond :(

Heb de lampen wat hoger want her en der zie ik een verbrand puntje recht onder de diepstraler.

 

gallery_5579_19134_5069951.jpg

 

gallery_5579_19134_1905896.jpg

 

Her en der wat uitschieters gebogen

gallery_5579_19134_2837276.jpg

 

Het veldje, veel en dicht op elkaar maar niet overvol. Worden voornamelijk enkel toppen met weinig zij scheuten.

gallery_5579_19134_3979355.jpg

 

gallery_5579_19134_4140412.jpg

 

Grtz Spint

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker mooi gelijk veldje heb je daar spint (hopelijk blijven die wel weg) :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er gelijk opgaand uit, vind t aardig knap uit zaad :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie dat je bladpunten redelijk verbrand zijn dus misschien niet zo erg dat je maatbeker nog op de plank stond

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indd die zien er nog mooi groen uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker mooi gelijk veldje heb je daar spint (hopelijk blijven die wel weg) :tu

 

Dat hoop ik ook niet, verleden jaar (na bijna een jaar stil gestaan te hebben) alleen last van trips. Denk dat die poppen met de aarde mee komen ofzo. Voor het zetten zijn ze gedoopt en verder worden ze elke week (tot de bloei er goed in zit) bespoten met neemolie, de plaag van verleden jaar er ook mee weg gekregen. In me vat hangt een panty met ARTS granulaatkorrels (van neemzaden) dus schiet mij maar lek al ze terug komen.

 

Grtz Spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zeg!Ouderwetse SOG!

Krijg je keurige kaarsen van met wat zij topjes, ruimte genoeg.

Dit is op tijd schakelen met zaad mensen. :punk:

Alhoewel 0,8% herma kans met dit aantal ......... is toch ongeveer 1 herma.

En dat precies in het midden onopgemerkt :|

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn er nog steeds maar ivm een gecrashte laptop veel fotos kwijt en niet echt in de mogelijkheid om veel fotos up te loaden. Hoop dat van de week te doen.

 

Hier ff snel een foto van zojuist (begin wk7). Verder weinig te melden want hij gaat goed. Ze krijgen nu 1,5ml bloei en PK per lier. Her en dr zie ik al wat bruine haartjes. Het zijn voornamelijk toppen, zijscheuten zitten er bijna niet aan en als ze eraan zitten zijn ze leeg. Stengeltjes zijn wel super dun, als ik er naar kijk vallen ze al om. zodra ik zie welke kant ze op gaan hangen plaats ik nog wat stokken.

 

gallery_5579_19134_2014174.jpg

 

Grtz Spint

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...