Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spint

120X White Widow Zaadkweek

Recommended Posts

best een mooie score! zal vast een lekker WW'tje zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met alle respect maar wat een lage score.

Zou je niet zeggen aan de hand van de foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik dacht het zelfde. als je het verslag bekijkt ging alles soepel eigenlijk. en veel grote toppen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar hij heeft er tenminste geen bananen in.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lage score? Met PP had ik rond de 2k uitgekomen want die had ik wat harder gekregen als deze maar en lage score vind ik het niet. 0.78 gr/wt met een wit soortje in 9 weken is niet slecht. 1 gr/wt haal je gewoon niet met dit soortje dus rond 0.9 gr/watt is gewoon top en dat scheelt nog geen 200gr met wat ik er nu afhaal. Inderdaad veel grote toppen maar geen zijtakken. Het nadeel met zaad is dat het niet tegelijk klaar is, een kwart was keihard maar de rest zou achteraf nog wel een weekje gemogen hebben maar dan was de rijpe kwart af gaan sterven en was ik meer verloren. In delen oogsten is geen optie. Het kan altijd beter maar ook slechter............

 

Gtz Spint

Edited by spint
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens spint ik denk er precies zo ook over, voor een wit soort uit zaad is dit een goeie score kan je heel blij mee zijn :tu ben zelf nooit hoger gekomen dan 0.70 gr/wt met zaad planten, en de oorzaken zijn gewoon precies wat jij zegt hier boven je kan bijv deze soort niet vergelijken met een amnesia haze die veel meer toppen aan maakt en veel meer zijtakken heeft in plaat van 1 dikke top, daarom voor mij alleen nog maar amnesia nooit meer een wit soort en al helemaal niet uit zaad waar de helft al af gebloeid is en de andere helft vaker nog een dikke week kunnen is echt klote. zaad planten hebben voor mij nog altijd meer nadelen dan voordelen in verhouding met een goeie stek ook al heb je een stabiele soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik dacht het zelfde. als je het verslag bekijkt ging alles soepel eigenlijk. en veel grote toppen!

alleen maar dikke hoofdtoppen levert meestal minder op dan men denkt, je kan beter een plant vol met toppen hebben zitten die wat smaller zijn maar wel goed compact levert veel meer op,bijv een amnesia haze uit stek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook de voorkeur op stekken. zaad is best leuk. maar daar de beste pheno van selecteren en daar er een heleboel van neer zitten is beter

 

alleen goeie stekken krijgen is niet makkelijk. helemaal zonder dierentuin

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal mee eens. Goede score! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...