Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Bohhh echt shit dit joh.

Al je harde werk voor niets, boh daar zou ik ook goed ziek van zijn.

Gelukkig heb je nog iets over.

Ik ga mn plant maar s ff goed wegzetten uit zocht. (staat in pot)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga mn plant maar s ff goed wegzetten uit zocht. (staat in pot)

 

Jah, doe dat maar ja,.... Volgens mij zitten wij namelijk niet zo ver uit elkaar... (zuiden)

 

 

UPDATE: ik sprak zojuist mijn buurman .... En die heeft twee mensen over het hek zien klimmen woensdag nacht. Ze hebben dus inderdaad honderd meter langs het spoor gelopen om bij mij in de tuin de dingen te komen halen ...

 

Hij heeft gelijk de politie gebeld en die zijn ook vrij snel langsgekomen, maar langs het spoor was niemand meer te zien (die zaten waarschijnlijk al bij mij in de tuin)

 

Overigens is het hoogstwaarschijnlijk spoor personeel, die hebben namelijk een dag eerder werkzaamheden aan het spoor uitgevoerd recht bij mij achter de tuin ....

 

Denk dat ze het toevallig gezien hebben en er 's nachts voor zijn terug gekomen ...

 

Heb ik misschien volgend jaar geluk dat ze er niet meer terugkomen... maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet .... we gaan het zien ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silicone kit en glas scherven boven op je schutting, pakken ze maar 1x vast

 

@twiet dat is echr brute shit hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom niet een paar landmijnen bij je planten neerleggen?

 

ik bedoel meer, dan heb je 3 schimmige figuren met muts op de foto/camera, en dan? zelfs ALS je weet wie, wat dan? ik snap het gevoel maar hoe word je daar uiteindelijk beter van?

 

en ja, komen ze volgend jaar weer..?

In negen van de tien gevallen zijn het bekenden of mensen uit je buurt. Gewoon je hele wijk bombarderen, dan weet je zeker dat je de daders hebt.

 

Dan komen ze volgend jaar niet meer noch het jaar daarop. En vulkanische grond is extreem vruchtbaar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en drijfzand en een gracht met croc's en vergeet niet de afgetrainde zeedraak :yummy:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas is t beveiligen van je tuin met gecamoufleerde moordwapens/boobytraps 200x strafbaarder dan wiet kweken of wietplanten uit n tuin stelen in Nederland...

Als ik in jouw spijkerval trap gaat de eindverantwoordelijke waarschijnlijk een paar jaar achter gaas, afhankelijk van de hoeveelheid en ernst van de aangetroffen vallen/boobytraps.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je huurt een leger in en zet een paar tanks bij je planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij leeft teveel in een fantasie wereld.

 

Kijk een afgetrainde zeedraak tot daar aan toe..maar om nou tanks en 't leger in te huren om je planten te beveiligen kom op heej!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas is t beveiligen van je tuin met gecamoufleerde moordwapens/boobytraps 200x strafbaarder dan wiet kweken of wietplanten uit n tuin stelen in Nederland...

Als ik in jouw spijkerval trap gaat de eindverantwoordelijke waarschijnlijk een paar jaar achter gaas, afhankelijk van de hoeveelheid en ernst van de aangetroffen vallen/boobytraps.

 

Als ie er invalt en niet meer rechtkomt putje toeleggen...

Een lijk in de grond laten composteren is zeer vruchtbare grond.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas is t beveiligen van je tuin met gecamoufleerde moordwapens/boobytraps 200x strafbaarder dan wiet kweken of wietplanten uit n tuin stelen in Nederland...

Als ik in jouw spijkerval trap gaat de eindverantwoordelijke waarschijnlijk een paar jaar achter gaas, afhankelijk van de hoeveelheid en ernst van de aangetroffen vallen/boobytraps.

 

Alle gekheid bij elkaar. Wees er gerust op dat ik geen excessieve maatregelen ga inzetten.

In eerste instantie gaan dat wat waarschuwings maatregelen zijn, dus een lamp met een bewegingssensor, een camera voor eventuele beelden, en een lijntje met her en der een vishaakje en een belletje lijkt me een heel goed begin. Heb inmiddels nog meer planten voor de heg gekocht, en ook het gat verderop bij de buren dichtgeplant (met toestemming van de buren) zodat daar volgend jaar van die kant ook geen inkijk meer is...

 

Spijkervallen en dat soort dingen die zware verwondingen kunnen veroorzaken zal ik zeker niet toepassen, kan ook niet aangezien ik huisdieren in de tuin heb lopen.

 

Maar ik heb wel heel hard kunnen lachen met sommige reacties hier, dus wat dat betreft maakt dat het toch wel een klein beetje goed.

 

Dus mag ik jullie bedanken voor de grappige en de informatieve reacties, ik ga hier zeker wat mee doen (met de informatieve reacties dan :) )

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij leeft teveel in een fantasie wereld.

 

Kijk een afgetrainde zeedraak tot daar aan toe..maar om nou tanks en 't leger in te huren om je planten te beveiligen kom op heej!

Komt door die wiet wat volgens Rutte troep is, daar heb je het al! :P

 

Spijkervallen en dat soort dingen die zware verwondingen kunnen veroorzaken zal ik zeker niet toepassen, kan ook niet aangezien ik huisdieren in de tuin heb lopen.

Verstandig want dat is niet waard, als je zover bent dat je je planten wilt bewaken is het tijd daar binnen een ruimte voor vrij te maken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed plan! Lekker overal rozenstruiken en bramen en dat soort ellende tussendoor laten groeien, dat is minstens zo effectief als prikkeldraad.

 

@Alkaline: was daar niet een oud gezegde over?

Iets van: wie een kuil graaft voor n ander, valt .......

 

Dit topic is ondanks zn treurige aanleiding idd best vermakelijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis ook altijd met voorbedachterade zoiets dat maakt ook zo schrijnend .

kijk wel uit dat je niet onder de trein komt als je die dief met zn belletje aan de broekspijp achterna sprint .

tenminste als er intercities rijden daar als het een stoptrein is zal het wel loslopen .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is heel sneu,onverlaten die uit incompetentie hun eigen plant niet kunnen telen en haar/hun daarom vervolgens bij jou komen stelen :kill:tuig!

 

Een camera met infrarood en bewegingsmelder kost niet zo heel veel meer tegenwoordig,zorg dat je ze afschrikt of vastlegt en op facebook+alle fora's post als je ze hebt gefilmd.

Er zijn genoeg mensen die ze wel even als voetbal willen gebruiken als ze als ripper bekendstaan.

 

1 ding kun je van op aan,ze komen terug voor de rest dus zorg dat je voorbereidingen treft.

 

Go0d luck, you will need it...

 

 

* dit is dus precies de reden dat ik binnen ben gaan telen. ;)

Ik slaap veeel te licht(ik ben net een veteraan met trauma ofzo),en wil niet iedere keer gespuis uit m'n tuin trappen met geweld. :execute

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer meer risicospreiding met verschillende oogsten met autoflowers?

En misschien heb je nog 's mazzel met een heterdaad;Lekker rossen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan ook een lieve dief wezen natuurlijk he .

dan gaan we niet rossen hoor .

zou zielig zijn .

gallery_7335_6264_41093.jpg

:vape:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

visdraad met haakjes en belletjes werkt prima

je zou ook een hond kunnen nemen en zijn hok in de tuin zetten daar houden mensen ook niet van

en ookal bijt hij misschien niet dan is zoiezo de halve straat wakker

mensen kiezen toch altijd voor de makelijke weg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuurbes

Meidoorn

sleedoorn

Japanse bottelroos

 

Bouwwerk met gegalvaniseerd gaas met stroom erop, soort van fietsenhok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...