Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Trrrrrrrrrrrrrrrring............ Da's letterlijk een colafles..... :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx! Vind dit zelf ook een hele mooie pheno :) 9 weken ...compact..paars..en een aardge opbrenger denk ik.

 

Na.een klein topje turbo gedroogd te hebben kan ik zeggen dat ook de smaak niet tegen valt en dat nu al. Ook is de uitwerking alles dan verkeerd dus dat beloofd wat na een rustige droogperiode straks.

 

Dikke duim!

 

Is 10 weken geworden. 83gr.droog.

 

L.A gaat vanavond om.

 

Ad(i)o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemiddag broers.

 

Ik heb de plant l.a toch nog voor de helft laten staan en is nu echt klaar en gaat om.

 

De plant r.v toont wat gekkigheid waar ik jullie voor nodig heb.

 

De plant l.v is die ene die ik op het laatste moment nog hebt verpot.en waarvan ik dacht aan het begin kleur te zien....zit wat rose in!

 

Dag 84 bloej.

 

Plant l.v

 

gallery_46333_19070_3474470.jpg

 

Plant r.v

 

gallery_46333_19070_1141148.jpg

 

Wat is dat gele? Naar mijn inzicht geen schimmel iig.

 

Tnx voorbadig.

 

 

 

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het gele ook niet zo plaatsen, top al eens beetje uitklaar gehaald? Geen schimmel bij de stam?

 

Maar die colaaa, man top notch! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx bill!

 

Ja dit is ook al die fluf pheno en kijk zo op de stam...geen schimmel!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ja doe mij maar een litertje sugar punch" :showoff: prachtig zon complete struik op een stammetje!

 

waar zit dat gele stukje, lijkt beetje op weinig licht icm 'we wachten om geknipt te worden'

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een topje onderaan toch ? Komt omdat ze doorheen de kweek te weinig licht heeft gehad,

Heb ik vaak bij topjes onder m'n canopy.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk idd te weinig licht...heb de lamp al een tijdje gedimt.

 

Tnx dilago!

 

Alles gaat om nu behalve l.v die toont nog.wat te clear.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ziet er prachtig uit KamiHaze lekkere creamy buds injoy strak s als het droog is ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

puff heeft zijn handen op dit groene goud weten te leggen met het doel de ozonlaag om zeep te helpen, de daarbij vrijkomende informatie wordt verwerkt in een fraaie analyse vrij van allerlei saaie nummertjes en data, maar gewoon ouwthollansch filosoferen over wiet!

 

Soort: sannie's sugarpunch

Grower: de hoofdsponsor van dit topic Kamihaze

 

Uiterlijk: de betreffende samples die verdwenen uit huize kami zijn de LA en RA phenos, do mi en sol bleven achter

de ra heeft een stevige ronde stuctuur, lekker hard maar niet te compact om er wat af te breken, maar de kleuren zijn waar het om gaat, heeft kami een stel kabouters bewapend met kwarsten paarse verf los gelaten? is dit het werk van willy wonka? hebben we hier te maken met het werk van een wietmagier? ik wist het; een close inspection gaf het antwoord; deze wiet komt van een andere planeet! om een beetje in de buurt te komen van dit topwerk moet je voorstellen dat er blauwe bessen groeien op een besneeuwde bergtop, tussen al dat wit heb je explosies van paars en groen :dribble:

de andere pheno de LA heeft een meer open structuur maar is duidelijk harder en waar het blijkbaar nog harder heeft gesneeuw want er zijn nog amper lila tinten zichtbaar onder het wit! beiden hebben een minimale hoeveelheid haren zijn blad is compleet ontbrekend :yummy:

 

Geur: RA=overduidelijke silver haze! zodra je het zakje open maakt knalt er een geurenbom voor je neus! maar dat was niet alles, er is meer! je moet gewoon nog een keer ruiken, en nog eens ..en als je neus gevuld is met een frisse munt geur komt er nog een ladig zoet achteraan iets houtigs iets fruitig, iets zomers! :icecream:

LA=BLUEBERRY met een beetje de wierrook amnesia op de achtergrond kan er niets op aanmerken ben er stil van :yummy: :whistle:

 

Smaak:ra, voor mij smaakt de meeste wiet gewoon naar brand :whistle: dus als ik smaken herken is dat altijd een goed teken, bij het aansteken proef ik verse hasj en ik herken hier munt in, vooral bij het uitademen maar ook nog een nasmaakje dat wat versig aanproeft niet klachtwaardig want ik denk dat met 3 weken curen dat wel weg is het effect is als een warme deken die zachtjes om je heen gloeit

de la is duidelijk iets rijper en rookt zuiver de smaak kan ik niet peilen, het is zoet maar niet standaard hout of fruit zoet, het houd mij bezig tot het tot mij komt; muffins! :jump: het effect is sneller en meer in het hoofd, werkt ook op de ogen :spliff:

na het grinden moet je de grinder wel even uitkloppen want het zit vol elfenstof! :likken:

 

good job kami! :showoff:

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool verslag huff! Goed verwoord ook!

 

Die L.A heeft totaal 60gr.gegeven dus denk dat t total wat tegen gaat vallen..zeker omdat de complete plant r.v fluf is geworden:(

 

Dacht eindelijk is 4 planten correct af te bloeien maar is weer niet gelukt verdomme ;)

 

Word tijd voor stekjes in de toekomst.

 

L.v is volgende week droog...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van zo'n verslag krijg ik nog meer zin om mijn toekomstige sp-tjes bezig te zien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

op hoe veel staat de teller nu? fluff of niet, rv ziet er prima uit, al dan wat kleiner, dat is jammer voor het gemiddelde natuurlijk maar als je zonder rot beestjes of andere problemen blijft is het toch wel een succes; voor de smaak hoef je het niet te laten :yummy:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

La.en ra. Samen 145gr ex fluf.

 

Rv is fluffig maar lijkt idd wel rookbaar tot mijn verbazing:)

 

Eindscore volgende week beknent.

 

Ad(i)o

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah bijna ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sws! Maar altijd realistisch ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal niet veel meer worden dan 250 ben ik bang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...