Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MisterX

Onlogische Stroomrekening

Recommended Posts

Stond ook niet iets van 1000W ofzo in mijn post?

 

Ik betaal netjes en inderdaad ja een meter controleur MAG niet verder dan de meterkast dus hoezo alleen 'maar' een meterkast controle omdat verbruik tov vorige bewoners is verdubbeld en er mogelijk 'iets' met de meter is?

 

Als je al para wordt van een wat hogere stroomrekening kun je misschien maar beter niet gaan kweken met meer wattage, samen geknepen billen als er een auto vd deur stopt of de deurbel onverwacht gaat en jij in gesprek bij minste geringste hakkelen of een rode blos op je wangetjes :jump:

 

rook je huis niet naar hennep?

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoge stroom rekeningen doen de leveranciers echt niet moeilijk over is mijn ervaring. Alleen je maakt het de politie wel héél erg makkelijk, afwijkend stroom verbruik kijkend naar het aantal gezinsleden en grote van het huis. Sauna, pottenbakker enz zijn mooie smoesjes voor de leverancier maar afwijkend stroomverbruik plus tip en de politie heeft zo een machtiging van binnentreden.

 

Over ontneming heb ik het dan nog niet.

 

Just saying...

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjah die 5 of 6 plantjes die ik heb zijn niet zo schokkend toch

 

wel een reden om LED te kweken.

30% minder watt is 30% minder opbrengst volgens de petten

 

jij was gepakt toch johnny shack? kan je daar wat over vertellen des noods via PB

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de politie misschien niet maar als je nou net in een verkeerde gemeente woont dan gaat je huis gewoon 3 maanden dicht. Bij sommige gemeenten bij alleen al bij meer als 5 gram.

 

Wat wil je weten?

 

Ik had het de politie ook makkelijk gemaakt door gewoon stroom te betalen. Tip plus stroom en ze staan zo bij je binnen.

 

1 lampje gewoon netjes betalen, meer? Dan snap je wel wat ik aanraad.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen sprake van hennepgeur anders dan van joints roken, ik kom ook altijd ff langs met een walmende just to be sure, kan ik mooi weer zielig doen :search:

 

Argument van J_S vindt ik niet echt goede raadt: eea zal je zwaarder aangerekend worden omdat je onveilig bezig bent.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hadden je buren getipt?

Nope. Je moet gewoon niemand vertrouwen.

 

@lostchild: Dat klopt maar was is nu erger? 20 uur extra schoffelen of een ontneming van in de 10 duizenden?

 

Niet dat ik dat heb hoeven betalen, ik ben er zeer goed van af gekomen. Maar dat kwam door hun eigen brabbel werk. Maar het kan je zo maar gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ontneming aanvechten en ipv tienduizenden uit laten komen op € 500 :rofl

Ik ken er een paar die echt duizenden (lees wel 40) ad broek hadden en alleen hun vakantiegeld achter lieten :search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe dan? wat was hun verweer dan.

van 40k na vakantiegeld is een wereld van verschil

 

en johhny wat waren de fouten die ze gemaakt hadden dan?

mischien hebben wij er nog wat aan in de toekomst

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede advocaat doet wonderen :whistle:

 

Stellen nav een tip en hoge meterstanden dat er wel .. maakt nog niet dat iets feitelijk ook zo is :search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ontneming aanvechten en ipv tienduizenden uit laten komen op € 500 :rofl

Ik ken er een paar die echt duizenden (lees wel 40) ad broek hadden en alleen hun vakantiegeld achter lieten :search:

Tja maar dat zijn wel de uitzonderingen. Ik ken ook wel een zaak via mijn advocaat waar een kerel 850.000 moest aftikken maar omdat er fouten waren gemaakt met binnentreden ging de hele zaak de prullenbak in.

 

Nog een andere zaak ging om 50K maar die kerel kwam nog even met wat rekeningen van graafmachines (ondergronds hok) en andere kosten op de proppen. Hoefte maar 3K af te tikken.

 

 

Maar hier mag je niet van uit gaan. 90% gaat wel gewoon nat en dealen met het CJIB is echt een nachtmerrie heb ik begrepen. Al las ik laatst hier een stuk van een kerel in de bijstand die 40.000 met 50 euro in de maand mocht afbetalen.

 

Cash betalen is bij het CJIB trouwens geen enkel probleem, moet je ff via het GWK doen volgens hun. :likken:

hoe dan? wat was hun verweer dan.

van 40k na vakantiegeld is een wereld van verschil

 

en johhny wat waren de fouten die ze gemaakt hadden dan?

mischien hebben wij er nog wat aan in de toekomst

 

Berekening klopte niet, ook niet met de ruimingslijst, veel dingen waren helemaal niet meegenomen zoals airco die wel op de ruimingslijst stonden. Het was ook een flut maandag ochtend dossier met heel veel (spel) fouten. Dus bleef bijna niets van over.

 

Maar niet iedereen heeft dat geluk.

 

Taakstrafje mag je trouwens gewoon op zaterdag middag in een paar maanden als je gewoon werk hebt.

 

Grappig was dat politie tegen mij zei na mijn verhoor (eigen gebruik, zwijgrecht) dat het kweken wel kon maar dat ik het volgende keer slimmer moest aanpakken. Ook dat ze respect hadden dat ik verder niets gezegd had en dat als ze een melding krijgen dat ze er wat mee moeten.

 

En nog ter informatie voor jou, de officier zei in de rechtszaal dat als ik het bij 4 a 5 had gelaten dat er dan niet had gezeten. Dus op de manier waar jij kweekt zou ik me helemaal niet druk maken. Als ze komen is het voor eigen gebruik natuurlijk!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het overpeinzen waard, want ik krijg mijn ruimte met 5 planten ook wel vol waar ik nu 9 heb te staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Johnny Sack : Huy gozer,me likies zijn op.....

 

Maar klopt wat je zegt,dus: LIKE!

 

 

 

 

Ik heb momenteel ook alleen maar 4 stekken af staan te bloeien,dan is het voor de popo's de moeite niet.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het overpeinzen waard, want ik krijg mijn ruimte met 5 planten ook wel vol waar ik nu 9 heb te staan.

Het werkt gewoon het zelfde als die domme 500 gram regel in de shop, als je een beetje slim door de regels heen fietst dan is kweken zonder gezeik gewoon mogelijk.

 

Plus het feit dat de gemeente de woning niet kan sluiten omdat er tot en met 5 gewoon van eigen gebruik wordt uitgegaan. Met lamp, filter, er boven is ook geen probleem. Waarom bestaan er nog growshops? Omdat die growshops zich richten op de kleine teler en dat is volgens de rechter geen probleem.

 

Ik ken iemand die heeft een gesprek gehad met een burgemeester die zeer streng is in dit beleid en die mocht er gewoon 5 hebben als jij het een beetje discreet deed. :likken:

@ Johnny Sack : Huy gozer,me likies zijn op.....

 

Maar klopt wat je zegt,dus: LIKE!

 

 

 

 

Ik heb momenteel ook alleen maar 4 stekken af staan te bloeien,dan is het voor de popo's de moeite niet.

Likes op? Hahaha.

 

Nee joh, zelfs bij mij met toch wel wat meer planten had ik het idee dat die lui zo iets hadden van tja wat moeten we hier nou mee? Het ligt ook wel aan hoe je je opstelt tegen de politie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik snap het daarom ook niet zo vaak waarom mensen thuis zoveel planten neer zetten

 

allemaal voor 1 of 2 weken winst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er meer staan omdat ik er met 5 niet toe kom.

Misschien wel met extreem voorgroeien enzo maar dat kan ik lichamelijk niet op brengen.

 

een beetje medicinale binnen kweker heeft er ook vaak meer staan dan 5 puur omdat hij/zij geleerdt heeft wat een ravage een misoogst aan kan richten, zowel in de portemonnee als in het lichaam en geest :search:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey johnny sack ff een vraagje.

Hebben ze aan de hand van jou stroomverbruik geschiedenis niet proberen uit te rekenen hoeveel oogsten je hebt gehad?

Ik vraag me dat altijd af hoe dat zit als je gepakt word en je betaald al jaren netjes de stroom.

Btw ik ben zelf nu al een half jaar gestopt met kweken.

Ben benieuwd mijn voorschot gaat nu weer een stuk lager uitvallen. Maargoed alles is weg, opgeruimd. dusja ze kunnen me niks meer maken neem ik aan.

P.s mocht ik ooit weer beginnen dan wil ik ook met die Cree leds kweken

Edited by Topjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey johnny sack ff een vraagje.

Hebben ze aan de hand van jou stroomverbruik geschiedenis niet proberen uit te rekenen hoeveel oogsten je hebt gehad?

Ik vraag me dat altijd af hoe dat zit als je gepakt word en je betaald al jaren netjes de stroom.

Btw ik ben zelf nu al een half jaar gestopt met kweken.

Ben benieuwd mijn voorschot gaat nu weer een stuk lager uitvallen. Maargoed alles is weg, opgeruimd. dusja ze kunnen me niks meer maken neem ik aan.

P.s mocht ik ooit weer beginnen dan wil ik ook met die Cree leds kweken

 

Hier ben ik ook benieuwd naar, ik voorspel dat de reacties zullen zijn: "het feit dat je dan en dan evenveel gebruikt had als tijdens het kweken, hoeft niet per sé te betekenen dat je toen ook kweekte" ( Vriezer en kachels ingeruild tegen de growtent )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt helemaal. Ze kijken gewoon naar wat voor apratuur je hebt en hebben vanuit de boom berekening ( google maar wat dat is) dan een rekenmethode hoeveel ronde jij gekweekt zou hebben.

 

Ze kunnen je nu niets maken, geen planten is geen zaak.

 

Met Cree's kun je met minder wat het zelfde resultaat halen en dat scheelt toch. Ik zou ook niet weten hoe ze die berekening gaan doen omdat die standaard berekeningen van HPS uitgaan.

 

In het algemeen is minder planten altijd beter als je gesnaaid wordt. Met 4 a 5 hoef je helemaal niet druk te maken.

 

Binnenkweken heb ik ook even een grote pauze mee genomen uiteraard.

 

 

@rokenisdodelijk: Het probleem is als een agent onder ambtseed zegt dat het zéér aanemelijk is dat jij die stroom hebt gebruikt voor het kweken sta je heel slap met zo'n verhaal. Alleen als je met bewijzen komt als bonnetjes, type, stroomverbruik, zou het je kunnen helpen.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 aardig argument om een aantal wattjes weg te kunnen smokkelen is dat je een oude grote diepvriezer had ;)

Als dat ding eenmaal op zijn retour is vreet ie flink wat wattjes weg :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...