Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

@Collie Weed,

Tijdje niet gezien, mooi dat het daar lekker gaat:tu

Ik mis alleen de foto's :rofl

Gr, X 

• Like 1

Is het deze die je gebruikt voor de UVB?

SolarSystem-UVB-1_2048x_0f4bb71b-fe0f-44

• Like 2

• Like 1
  • Haha 2

Posted (edited)

@Kees A Ik heb op wish.com wat goedkope COB lampjes gekocht voor de lol als test,waarmee ik reeds de T-neon rommel heb vervangen omdat het beter lijkt presteren.
Daarbij heb ik de uvb van california lightworks die konopi al liet zien net,die doet het ook lekker hoor;)

De eerste LED oogst was gewoon meer wiet en net zo lekker als de t neon ongeveer(zat wel miniscuul smaak verschil in)

Daarna de uvb erbijgegooid de 2e run,met dezelfde genetica.

Nu smaakt het beter dan ooit,dus ik ben blij.
Je moet hem er alleen niet te dicht ophangen,dan heb je toast.

Je denkt vast als je hem ziet branden,dat is een geld controle blacklight lampje.
Maar wees er dus voorzichtig mee,en houd de hoogte in je bladerdek beperkt anders kan ie er niet meer boven zonder toast te maken:lol:

@Xaim Zoveel tijd heb ik niet meer vandaag de dag,ik mag blij zijn dat ik nog kan growen hahaha.
Maar de projectjes gaan gewoon door hier,alhoewel ik het er best druk mee heb maatje;)

@konopi Jazeker broeder,dat is hem. 

Dat dingetje is echt goed.
Toen ik BHO ging maken had ik een mooier product als anders,het kwam van het kleine knipsel af maar oogde zoals bho die van toppen afkwam:wtf2:
Daar heb ik met MCT 8 kokosolie medicinale druppeltjes van gemaakt,en die schenen ook een hele goede werking te hebben tegen pijnklachten.

:Edit:

(het leuke hiervan is dat ik niks had gezegd dat het andere kwaliteit was dan anders,maar het werd wel opgemerkt)

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Ze zijn er weer onze vriendjes :spliff:

Screenshot_20200823-165901.thumb.png.e32d8755f762894f66db2ed1d340a384.png

Hoever van de planten hang je de UV lamp van je planten vandaan, voordat ze toast worden.Boeren hadden trouwens ook weer last van zonnenbrandschade dankzij te hoge UV buiten.