Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

Ziet er TOP uit onder TL. Netjes! Vraagje is het een moeilijke plant. Ben bezig met 2de ronde OG maar die vraagt best veel aandacht. Uiteraard voor een amateur zoals ik mijzelf bestempel :book: blijf graag lezen en ben jullie oa Rodja en Dilago erg veel dank verschuldigd. Ben erg benieuwd naar het verdere verloop van je kweek :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
en ben jullie oa Rodja en Dilago erg veel dank verschuldigd. Ben erg benieuwd naar het verdere verloop van je kweek :icecream:

Blij dat te lezen, cause to share shows you care for everyone! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jaxie : Welke plant is moeilijk? Chemdawg? ik heb em voor de 1ste keer dus ik weet het niet.

Ze rippen nu flink door de aarde dus ik geloof van wel :dribble:

Ik heb de Loki's Whisper onder T-neon staan en da's op zich wel een makkelijk plantje als je tenminste met autoflowers overweg kunt.

Maar deze soort is nog erg wisselend qua pheno's,en ben ik aan het selecteren.

 

 

@ Dilago : Ik heb nu net 1 Soma NYCD x Ms. Universe F-1 geknakt&gebogen,deze was wat meer rek&strek pheno dan de andere 2.

Jij zal er ook wel wat onderling verschil in zien bij jou of niet?

De Chemdawg is de opa v/d diesel type planten,wel wat wittig maar is echt meer een smaakbom heb ik gehoord.

Tot dusverre is het een mooie indica dominante plant,minimaal 8 weken bloei geloof ik.

 

 

back on topic:

 

Sommige groene pheno's in de T-neon tent beginnen total stem-hiding te vertonen,dat houd dus in da'k door de stelen de top niet zie,euhh :huh:??

Da'k door de toppen de stelen niet meer zie. :lol: ja dat is em...

gallery_22295_10617_2968854.jpg

Zoals je kunt zien zat er thrips in,maar ze zijn nu in zo'n stadium dat dat niet boeit.

En bovendien is de zadenkweek in het DP90 LED tentje beestenvrij,en daar ging het in de 1ste instantie om.

gallery_22295_10617_364134.jpg

De thrips is er nu wel uit trouwens,leve de stofzuiger en kaneelthee-spray!

gallery_22295_10617_2040886.jpg

Een geknakte shizzle,en een ongeknakte in 1 potje.

Stinken joh heey,niet te zuinig.......

En ze zullen gaan omvallen,van gewicht....

 

Ik pak nog een pint,en ik adviseer jullie hetzelfde te doen in goed gezelschap.

 

Proost brulapen!

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, rasta! Ja bij mijn Frisian Diesels from Belgium is ook wel onderling verschil te zien maar ondanks dat ik er nauwelijks naar omgekeken heb dikken ze nu lekker aan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezellige boel hier :)

 

Automatics zijn mooi aan het dikken intussen.

De paarse pheno's zijn al mooi besneeuwd aan het raken.

 

De Cali x Whiteskunk zien er flinke knoeperts uit,

nog een aantal weekjes en je kan weer aan het oogsten slaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Crimson Fart : Hier is het inderdaad gezellig geworden,maar gelukkig geen entreekosten :lol: wel bier.........en rookwaar....

De kruising die je me toegestuurd hebt vertoont 1 rek&strek pheno,dat lijkt mij een mooie kandidaat om te kruisen met Chemdawg.

Hopelijk pak ik zo een sativa pheno tegen een indica pheno,en maakt het een mooiere mix dan 2 indica dominante pheno's.

Althans dat is de theorie.

Daarna stuur ik de F-1 terug naar jou :whistle: en kan jij ermee verder klooien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaatjes en praatjes over wiet, gezelligheid verzekerd :P

 

Hopelijk pak ik zo een sativa pheno tegen een indica pheno,en maakt het een mooiere mix dan 2 indica dominante pheno's.

 

Klopt, zo probeer ik het ook. Mama NCYD was een geselecteerde indica dom + MsUniverse die een typische sativa structuur laat zien:

gallery_39026_18034_358361.jpg

 

Veel succes met het pheno-jagen :kill:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy Halloween !

 

Proost een pint met een vrind!

En steek een dikke stick in de fik!

gallery_22295_10615_1075454.jpg

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huy luitjes van W.F.

 

Ik heb zojuist een droog test-takje van de Whitskunk x Cali-O F-1 aangebroken en in de fik gezet.

Even puur voor de smaak zonder tabakjes,behalve in de kont.

gallery_22295_10617_7390.jpg

De Smaak is wel heftiger dan de vorige keer met deze soort stek.

Ook de dry dust count is zwaar omhoog gegaan,en resulteert in zwaar poederige vingers.

gallery_22295_10617_268586.jpg

De geur is in het zakje vrij kattenpissig,en belooft al wel iets.

De smaak heeft dikke aardse tonen en begint met een aardappelkelder aroma,daarna komt er een rooie winegum smaak naar voren en een hintje Cali-O.

High voel ik meteen kruipen,hij is nog niet ge-cured dus nog wel wat scherp op de keel.

De high voelt wel uplifting,vrolijk,losjes.

Deze wiet is een hele goede middenmotor,geen AAA+ wiet maar wel erg lekker.

 

Als ik deze als gewone skunk red hair kocht in de shop,was ik tevreden.

 

*Ik vertrek al naar een andere dimensie,cya when i get back sometime :P

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je weer terug op aarde?

 

Nog even en paar pagina's terug....jouw "hulpmiddel" Bac F1 Booster; Ik gebruik Explode van DutchPro. Is die Bac een vervanger van de Explode of aanvulling of.......?

Kun je daar wat wijs op zeggen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Al Green : Dat is een topverharder voor de laatste 2 weken,of vanaf week 6 bloei in het geval van haze ofzo.

Dus ik denk het zelfde effect als explode,alleen meer bio geloof ik.

Het zorgt trouwens ook voor meer THC en smaak als ik BAC mag geloven.

 

 

@ W.F.

 

Ik heb beide voeten weer in de aarde staan en ben weer terug from outer space.

Gelijk heb ik de Whiteskunk x Cali-O F-1 de kop afgeknipt en kaal geplukt als kippen.

Daarna voor kapper gepeeld en 6 uur knippen later was het klaar,gelukkig had ik al eeltige&knoestige handen dus geen blaren.

De takken hingen helemaal door,het was echt tijd.

 

Laatst zaadjes als test run op de kiem gezet en dit is het resultaat :

gallery_22295_10617_3276401.jpg

7x Auto blueberry fem. en 8x auto cbd medgom fem.

 

 

gallery_22295_10617_1814639.jpg

Ook de auto Ducksfoot doet het goed en maakt al top,ze mag nu eerst alleen water want zo te zien staat ze nog hoog op E.C.

 

 

Ik heb de 3 Loki's Whisper uit de DP90 LED tentje gehaald en in de T-neon tent gezet.

gallery_22295_10617_705156.jpg

En ze beginnen vet te stinken nu,en vertonen mooie kleuren&geuren.

 

gallery_22295_10617_2525899.jpg

Dit is de groen/roze pheno,het is zo niet echt goed te zien maar echt een snoepje qua kleur.

En er is ook een zwartpaarse pheno,hierbeneden te zien.

De mensen die samples gaan ontvangen mogen hun borst wel natmaken voor deze smaakbom!

gallery_22295_10617_1774594.jpg

 

De zadenplant zit trouwens nu al vol zwarte zaden,maar blijft staan tot ze bijna crispy word.

Dit was het weer broeders & zusters,tot volgende keer maar weer!

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer een schitterende verzameling autoos heb je daar staan .

en die kleur van die zwarte loki !

:icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Macerror : Dank u voor het complimentje,van jou komende is dat extra van waarde mijn vriend.

 

Toen wij een keertje zaadjes ruilden,heb jij deze soort als f-1 ofzo van mij gekregen een buisje vol.

Onder de naam extra stinky jet-fuel pheno.......... ;) zoek ze maar weer eens op d8 ik? :innocent:

Ik hou een goede sample voor je warm Mac!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er weer goed uit, rasta! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Daarom houd ik ook samples voor je warm maatje!

 

* Ik zou er bijna kaartjes inhangen van wie welke top heeft gereserveerd :lol:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met name die orange staat me nog vers in het geheugen, dat was zo'n wietje wat gelijk in mijn top drie binnenkwam. En laat ik nou ook eens van sinaasappels houden! Dus laat die samples maar komen bro! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even nog tussendoor >>>>

 

De Loki's Whisper's gaan de laatste 2 weken in,dus de tijdklok gaat van 20/04 naar 18/06.

Deze soort reageert als een gek op die twee extra uurtjes rust tijdens de aandikking in de 2e fase v/d bloei.

Dit werkt ook bij sommige foto-sensitieve soorten heel goed voor extra calyxen productie/uitharding in de laatste twee weken.

Ik deed het met o.a. sativa dominante soorten zoals haze en andere 12 weken bloeiers.

Bij foto-sensitieve soorten kort ik het schema met 1 uurtje,bij auto's 2 uurtjes.

 

Dit is dus een leuke tip voor jullie allemaal. :whistle:

 

 

@ Dilago : Jij hebt die California Orange als Fem. zaadje,wanneer gooi je ze in de startblokken?

gallery_22295_10617_932835.jpg"]gallery_22295_10617_932835.jpg[/url]

*dat is deze soort dus.

 

 

 

 

Voor iedereen die volgt>>>>> Proost!!

gallery_22295_10617_262171.jpg

Chezky Pivovarski!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Total rampage is coming!

Koppen eruit geknipt maar ze schieten gewoon door,de scheuten zaten voor de knipbeurt nog IN de oksels en kijk nu eens 1 dag later........

gallery_22295_10617_2367451.jpg

Need 2 keep it legal as possible hierzo,dus de 2 NYCD x Ms. Universe met indica dominant uiterlijk zijn niet door de selectie en gaan de kliko in :cry

De Sativa dominante pheno kruis ik verder met Chemdawg,alles staat dik in de pre-flower en stinkt nu al als de neten......

gallery_22295_10617_2685976.jpg

Deze pheno was al de helft langer als de rest,dus knakken die plant!

Deze F-1 pheno is WEL door de selectie heen word dus gekruisd met Chemdawg.

Zo te zien houd deze soort zich beter tijdens koude nachttemperaturen dan de Chemdawg,Chemdawg heeft paarse bladstelen.

 

Vandaag even met zilverthiosulfaat gespoten op deze mooie Chemdawg hier beneden.

Dit doe ik vaak 1 week voor de klok op 12/12 gaat.

gallery_22295_10617_1768160.jpg

Binnenkort poot ik ze allemaal over in de eindpotten,en gaan we zien hoe deze soorten presteren onder mijn bewind.

Nog even een laatste total view VOOR de slachting:

gallery_22295_10617_2228047.jpg

Bedankt voor jullie gezellige bezoekje aan mijn nederige topicje allemaal,en tot DE volgende up-d8!

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ff gaan graven in de donkerste krochten en spelhonken van mn koelkast en vond er een buisje met een dergelijke beschrijving .

zoekt en vindt door een brandend braambos gij vreemdeling !

gallery_7335_4882_30875.jpg

 

die ene hier hangt al steeds voor het raam hopend op een ontkieming .

maar helaas voor haar of hem is het nog geen broed seizoen geopend hier .

maar wat niet is kan nog komen trouwens .

:vape:

ps : en zo zie je maar weer dat je soms in het leven al bezit wat je wilt hebben of hebt waar je op zit te wachten .

en dat is het leven ook heey !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Jij hebt die California Orange als Fem. zaadje,wanneer gooi je ze in de startblokken?

 

gallery_22295_10617_932835.jpg"]gallery_22295_10617_932835.jpg[/url]

*dat is deze soort dus.

Ik twijfel nog of ik er eerst een rondje Super Skunk aan vooraf laat gaan of anders over een paar dagen.

Voor iedereen die volgt>>>>> Proost!!

gallery_22295_10617_262171.jpg

Chezky Pivovarski!

Proost broeder, me loves Tsjechische pils! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Macerror: ah mooi! je hebt ze gevonden,dus goed bewaren voor snode plannen op latere datum.....

 

@ Johnny_Sack : bedankt maat! giet goud hiero :whistle:

 

 

@ Dilago : Deze soort heeft net zoveel punch als een superskunk als ie bio geteeld word.

wie weet reageert ie extra goed op hydro/mapito/rfx stijl,en word ie nog wat beter dan mijn biologische run van toen(is goed mogelijk)

Maar superskunk is ook een mooie golden oldie,keuze is altijd lastig.........en blijft een luxe probleem..... :innocent:

 

@ W.F. keep on farmin' everybody,ganja is the healing of a nation!

 

Likkle tune fi rasta!

 

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keep them updates comin' :specool

Je hebt heel wat leuke projecten lopen intussen,

Ze staan er iig allemaal gezond en happy bij,

 

Mooie mama heb je uitgekozen, de Chemdawg bedoel ik dan..

Met stuif van deze (omgebouwde) dame ga je de NYCDxMsUniverse bevruchten als ik het goed heb ?

 

De Loky's gaan ook als een speer nu, mooie kleurtjes,

Bij de Purpish Amnesia x Pineapple zijn we eig geen kleuren tegengekomen, ondanks de koude op het einde.

Geen erg want het is een heel lekker rokertje. Camera is aan het opladen, straks post ik wat pic's ;)

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Crimson Fart : yup,dat is het plan maatje F-1sativa dom. x Chemdawg indica dom. >richting jouw brievenbus haha.

Geen kleur? bij mij was het een en al paars in die pheno's en geen 1 groen? eigenlijk wel grappig dat jij de helft hebt zonder kleur haha.

Da's niet expres hoor maatje,zo zie je maar dat je het eigenlijk nooit weet :likken:

 

Als je zover bent drop je foto's maar gewoon hier,wij wachten wel met z'n allen :innocent:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

You go collie! die zwart paarse op die loki toppen prachtig gewoon

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...