Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

Leuke hond zekers, heb zelf een Shi Tsu Boomer maar veel meer naar de kant van de Shi Tsu.Kleinste uit het nest van 9 pups.Is nu 2 jaar, maar een goeie waakhond met piranha tandjes :D

 

 

Hier in huis lopen 5 chihuahua' s rond te stuiteren ook met sharkteeth! ;)

Geef mij die 2 katten maar die ook hier rondlopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik redeneerde gewoon dat Dilago gewoon bijna zelf een S-5 struik is zoveel als ie hem gezet heeft :lol:

Dus noem ik het struikje naar hem,ik vind S-5 zo'n massaproductie fabrieksnaam ofzo.

 

Of ga ik nu bekeurd worden? :lol:

 

sorry,lolbroek aangedaan vandaag.....de rest lag in de was.

Zo is dat bro, ook nu heb ik hem weer te staan! Ik ben zeer vereerd dat je nadat je mijn wiet geproefd hebt mij waardig hebt geacht de S5 naar mij te vernoemen! Dat LC het daar niet mee eens is beschouw ik als de kers op de taart! :icecream:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Konopi : Ja klopt wel kerel, maar dat soort ratten in de keuken houd je niet tegen........als ze het echt willen doen ze het toch wel :whistle:

Vroeger jatte ze ook altijd mijn ideeën op school ,dat is mens eigen lijkt het voor sommigen onder ons,ik vind het best wel sneu van ze dat ze zelf niks kunnen bedenken.

Daarom gaan de eigengemaakte soortjes eerst nog achter slot en grendel tot het schip volledig is uitgevaren,en ik de zeilen vol wind heb.

Maar toch blijft dat wel vervelend inderdaad,er is geen patent op aan te vragen.

 

Want dat is juist waar de kracht zit,verkopen wat ze elders niet hebben.

Bovendien wil ik dit voor het leven doen,en dan kan ik er maar beter voor zorgen dat ik het goed uitgewerkt heb.

 

 

 

 

Patent aanvragen in deze branche is idd een beetje moeilijk vanwege de illegaliteit die er nog steeds omheen hangt.Ga je trouwens ook een eigen webshop opzetten of via via je zaden te koop aanbieden?

 

Leuke hond zekers, heb zelf een Shi Tsu Boomer maar veel meer naar de kant van de Shi Tsu.Kleinste uit het nest van 9 pups.Is nu 2 jaar, maar een goeie waakhond met piranha tandjes :D

 

 

Hier in huis lopen 5 chihuahua' s rond te stuiteren ook met sharkteeth! ;)

Geef mij die 2 katten maar die ook hier rondlopen

 

Die hondjes moeten altijd het hoogste woord, hoe kleiner ze zijn, hoe feller ze worden, zelfs de vrouwtjes. :likken: :likken:

 

Die S5 is trouwens wel een rikketik aanjager.Zou wel leuk om deze met Amnesia te kruisen.

Edited by konopi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Criticalwidow :

Yup wel scherpe tandjes heeft ie ook,maar tegen mij doet hij wel lief....

Hij kijkt wel goed uit met spelen,dus is het een goed hondje.

Chihuahua's heb ik geen ervaring mee,ik vond dat type hond niet echt bij mij passen.

De kat die hier al veel eerder dan hem rondliep,tolereert hem ook gewoon 100%

Ze delen hun eten zelfs zonder ruzie :wub:

 

 

@ Dilago :

Yuup,ik ken deze S5 struik door jou.

En ik heb veel van jouw S-5 foto's mogen bewonderen,en was altijd een genot om naar te kijken.

Om hem te roken ook trouwens,lekker 7-up aroma waar fido dido jaloers op zou zijn.

Om een kers bij de 7-up te krijgen is helemaal lekker,hang maar op de rand van het glas. :icecream:

En als een breeder een clone-only gaat vermeerderen tot zaad heeft ie ook wel een beetje vernamingsrecht wat mij betreft.

Ik zal ook netzolang doorgaan tot ie goed is.

 

 

 

 

 

@ Supernoob : Hahaha,coole foto van die gast doet me een beetje denken aan de hulk :P

One love bro........ & blessings.... :tu

 

 

 

@ Konopi : Het is inderdaad de bedoeling om een webwinkel op te zetten,als het even kan gelijk internationaal.

Het gaat allemaal wat langzaam omdat er veel&goed geregeld moet worden.

Haast is niet gewenst want ik wil dit niet doen voor een blauwe maandag en ergens op stuklopen wat ik had kunnen voorkomen.

 

Ik had vanwege de karakteristieke Sativa high van S-5,als match een potente GG#4 in gedachten........ge-ent op een Chemdawg.

Dan kunnen die samen even lekker S-5 stuif vangen. :whistle:

Want GG#4 mag wat minder slaapverwekkend wezen,en S-5 wat minder energiek.

Klinkt als het moeten vinden van een soort balans tussen die twee.

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is dat bro, ook nu heb ik hem weer te staan! Ik ben zeer vereerd dat je nadat je mijn wiet geproefd hebt mij waardig hebt geacht de S5 naar mij te vernoemen! Dat LC het daar niet mee eens is beschouw ik als de kers op de taart! :icecream:

 

Nu je een veer in je reet krijgt is het ineens wel de s5 en geen Amnesia zoals je het placht te noemen in al je topics?

Als je eens wist hoe die s5 van je bij je belandt is daar in het hoge noorden, het zou je onderkaak een paar keer op de grond doen stuiteren denk ik :likken:

 

Als er al sprake mag zijn van iemands s5 'cut dan komt die eer Bioloog toe.

 

@collie

S5 struiken kweken door Dilago?

je bent de topics van MRT, Klaver, Krasi maar ook mijn s5 kweekjes vast vergeten :search:

als je die oude topics bekijkt valt je eigenlijk pas op hoe slecht D in staat is de s5 tot ontplooien te brengen :spell:

 

S5 draagt bij kruizen eigenschappen slecht over, vooral bloeitijd gaat op de loop.

 

Bedenk je met alle bedrijfsrisico's die je loopt als online zaadboer goed collie :whistle:

Misschien beter zoals NAW seeds doet, onder de radar en in samenwerking met ipv alleen de markt bestormen.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ LC : Hmm,hoe komt ie in het Noorden dan volgens jou? :P

Gewoon via de post toch?

Nee al die topics heb ik niet allemaal gelezen,sommige wel.

En uiteraard ken ik hun niet persoonlijk en hebben hun ook niks met mij te maken,dus komen hun niet in aanmerking hoe god-like hun kweekjes ook mogen zijn.

Misschien best wel raar om iets te vernoemen naar iemand die je helemaal niet kent. :huh:

Maar er zullen altijd mensen zijn die beter kunnen kweken dan jij of ik of Dilago,en ik lig er niet wakker van. :whistle:

Zolang we maar lol hebben in het doen ervan. :innocent:

 

 

 

gallery_22295_10615_1666892.jpg

@ topic :

Ik heb de RPP stuifmeeldonor omgelegd,maar eerst eens gruwelijk de ledematen afgehakt en in een vaasje gedrukt.

Met een stuk alufolie eronder om Fem. stuif op te vangen voor in de vriezer.

Het fleurt de bar hier in huis wel mooi op.

 

 

Ik heb de ICE F-3 geteld en kom op 4000+ zaden,van 3 mini plantjes die ook nog 80% v/d tijd te koud stonden.

gallery_22295_10615_130263.jpg

gallery_22295_10615_150102.jpg

Dus dit is een redelijke opbrengst regulier zaad,zeker wat meer geworden dan ik dacht.

De nootjes zijn mooi hard groot & donker,precies zoals Collie ze hebben wilde.

Kiemtest 5 v/d 5 opgekomen,ogenschijnlijk gezond.

Deze is dus verkoop klaar.

 

 

 

 

Nog even een cool liedje voor tijdens de chill.

 

Gentleman Ft. Capleton (Fireman) - Fire ago bun dem.....

 

 

 

Jah Bless !

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zaad :tu

 

Is de bloeitijd van die S5 7 weken?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu je een veer in je reet krijgt is het ineens wel de s5 en geen Amnesia zoals je het placht te noemen in al je topics?

Als je eens wist hoe die s5 van je bij je belandt is daar in het hoge noorden, het zou je onderkaak een paar keer op de grond doen stuiteren denk ik :likken:

Als jij al mijn topics goed had gelezen kon je weten dat ik S5 en Amnees beschouw als inwisselbare begrippen. Daar heb je volgens mij ook al eens over gezeurd wat ik vervolgens naast me neer heb gelegd. En hoe die S5 Amnees bij mij beland is weet jij helemaal niks van, maar ga er maar vanuit dat het zonder wortel was en dat ik er zelf stekken van moest maken en dat we praten over jaren terug. Leuk en vooral terecht dat er nu de heuse Dilago cut is nietwaar? Misschien kan jij hem later ook zetten als het zaad er is, ik beloof je dat het tussen ons blijft! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@collie

S5 struiken kweken door Dilago?

je bent de topics van MRT, Klaver, Krasi maar ook mijn s5 kweekjes vast vergeten :search:

als je die oude topics bekijkt valt je eigenlijk pas op hoe slecht D in staat is de s5 tot ontplooien te brengen :spell:

Collie heeft mijn S5 gezien en gerookt, dus waarom denk je dat het iemand ook maar een zier interesseert wat een oudwijfse zeikerd die dat niet heeft er van vindt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel orginele s5 wil je hebben man, ik heb hier de weckpotten vol staan sinds 2010 :icecream:

Wat jij vd rest allemaal wel niet van mij denkt en over mij verkondigd :wave: mocht je dat nog niet begrepen hebben.

 

Dat je de s5 en Amnesia inwisselbare begrippen vindt getuigt best van je niveau, verder zeg ik niks meer want je niveau komt dan weer om de hoek :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't come pissin' in i topic people,i never put up a pissin' contest over here :lol:

 

Be nice...... pretty please......? :hug:

 

 

 

 

Back on topiczzz :whistle:

 

Fem.AutoBlueberry's overgepoot in XS plantzakjes,ja extra klein dus.

Een hogere buffer gegeven dan normaal vanwege dat kleine kutzakje waar ze instaan.

Na het uitplanten had ik nog 3 over,waarvan eentje met drie kiemblaadjes.

Die heb ik met zilver bespoten eergisteren,de overige 2 gaan dus stuif vangen.

Ik heb er 0.0 hermannen uitgehaald,dus is het toch redelijk zaad zolang het niet teveel stress krijgt.

 

Ik zou haast zeggen Blueberry fields forever........ :icecream:

gallery_22295_10617_372366.jpg

Als je denkt dat het net iets te weinig is heb je gelijk,er hangt aan de linkerkant nog een enkele vol-geplante unit van 6 vakjes. :likken:

Maar dat paste er niet op....

Ze maken al kleine topjes met zijn 30'jes en zullen Collie uiteindelijk van rijke Blueberry BHO gaan voorzien.

 

 

 

Tot de volgende update,and keep urself clean-minded....... ;)

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ LC, zelf nooit iets bijdragen en alleen maar zeiken en zeuren over wat anderen posten! Wat een aanwinst voor het forum ben je toch! En jouw kut S5 hoef ik niet want je haalt er toch niet uit wat er inzit.

 

@ Collie Weed sorry bro, maar ik moest dat oude wijf even corrigeren. Zal haar verder met rust laten, mooie planten en een mooi systeem!

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago:

ik heb dit systeempje verzonnen uit nood,op deze manier kan niemand het zien vanaf buiten.

Maar vorig jaar werd ik aangenaam verrast door de opbrengst van die kleine rotzakkies,dus dit jaar opnieuw maar dan beter.

En het is aardig gelukt moet ik zeggen. ^_^

 

 

@ Konopi : 7 weken? mijn chemdawg is maar 8 weken,en da's een indica dom. :huh:

Als ik het zo zie gaat het ongeveer gelijk op met de RPP,dus dan is het 9/10 weken.

De Cali-O knalt ze dik voorbij,en die is 2 weken later op 12/12 gegaan.

Dus als ik die metabolisatie zo zie,duren deze ongeveer 10 weken.

Maar zaden laat ik altijd even extra staan dan de gegeven tijd vanaf bevruchting uiteraard.

 

 

 

@ Topic:

Het antivirale middel werkt naar behoren,de zwaarst ge-infecteerde bladeren gaan afvallen.

Ze zijn heel mooi groen allemaal,behalve de bladeren die het virus het meest heeft kapotgemaakt.

Logischerwijze haalt de plant de voeding eruit en gaat verder met de betere bladeren.

 

Als ik die topvorming per dag zo zie,is het virus op zijn retour en heeft de plant zelf geen enkele last van het middel.

Zelfs de meest lage bladeren zitten nog aan de plant mooi groen te wezen terwijl ik ze al een week terug gedieft had.

En zuipen doen ze ook nog als bootwerkers,dus alles is +++ boven verwachting.

Als je het niet test zul je het niet weten.

 

Give thanks&praise to the most high.

Jah make all a we plants grow.. :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las zoiets over 7 weken.Heb zelf nog een Leb kruising waar een feno tussenzit van 6 weken :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog eventjes vergeten te vertellen........

 

Er staan sinds gisteren 10x NDB op de kiem en 10x Snowlow x Auto hindu kush.

Beiden vroege reguliere buiten soorten,die gefeminiseerd gekruist gaan worden.

Als het meezit wil ik uit de Snowlow kruising een manwijf halen,en de NDB als zaadplant opvoeden.

Als ik mazzel heb zit er schimmelresistentie uit de hindukush in de snowlow,als ik pech heb niet.

Maar ik denk de verschillende pheno's te kunnen onderscheiden in vegetatieve modus door verschil in sap-geur.

En de visuele verschillen ook niet te vergeten.

gallery_22295_10617_643586.jpg"]gallery_22295_10617_643586.jpg[/url]

Deze soort bloeit al in half augustus :icecream:

een foto uit de oude doos,van 9 jaar geleden ofzo.

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk muurtje heb je daar!

 

Het is er weer druk ten huizen Collie ;)

 

Keep up dem gud work!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Konopi

Bloeitijd vd s5 is 63- 67dgn.

 

@dilago

En dat allemaal omdat ik een keer durfte op te merken dat jij niet zoveel van kweken wist omdat je een heel raar advies gaf in een topic. Echt schitterend hoe ver iemand in zijn hoofd kan gaan met een zogenaamde vijand vormen en wat een selffulfilling prophecy dit dan wordt.

 

Hoe begon Dilago's hydro avontuur ook alweer waardoor hij eindelijk een beetje normaal kan kweken, zo nog wel meer wat snel vergeten is in een Amnesia brein.

 

@collie

jammer dat ook in dit topic D het weer niet laten kan om mij 'aan te pakken' en zo jouw topic vervuilt raakt met een boel geschreeuw wat jij dan weer gaat lopen liken waardoor ik er weer een post aan wijdt, zonde eigenlijk van alle moeite niet?

 

Ik hoop dat je zaden avontuur succesvol wordt, het is best een klus om een zaden bedrijf in onze branche op te zetten zo schimmig en onduidelijk alle wet- en regelgeving is maar ook met wie je allemaal zaken doet.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lostchild : het is inderdaad niet echt makkelijk met die facking growshopwet.

Ik zou willen dat je gewoon als vroegah 200/300 fem zaden mocht verkopen aan klanten,dat waren de betere tijden........

Nu mag je al niet meer dan 5 fem. zaden per klant verkopen,en nog valt daar over te bakkeleien.

de ene zegt 5 fem,de andere zegt 6.

De ene zegt niet meer dan 10 regulier per klant de ander zegt 12 ofzo.

Ik denk gewoon voor regulier gewoon 10 per klant,en fem. max 5 per klant.

Maar ook dit soort regeltjes zorgt ervoor dat je duurder uit bent als klant.

 

 

Je moet toch een ergens gemiddelde productiviteit per transactie scoren om te kunnen blijven drijven.

Anders ga je platliggen als een dobber zonder lood aan je vislijn. :lol:

Met andere woorden,dan stop je net zoveel aandacht en tijd in elke transactie als anders,met minder gemiddelde verdiensten per transactie. <_<

Ik ben niet zo van het rijk willen wezen,als ik miljonair was zou ik nog gaten in mijn schoenen hebben en nieuwe weigeren.

Maar ik wil wel goed kunnen eten hahaha.

 

@ Alkaline : Thnx !

Ja ik heb amper tijd voor ontbijt,ff snel wat digestive koekies als veggie ontbijt.

Eet toch wat minder vlees de laatste tijd,is beter voor me.

Er staat alweer een nieuwe generatie te wachten op nieuwe potten...........pfff :P

 

 

 

Haile Selassie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet veel als je maar 10 regulierenzaden of 5 femzaden kan bestellen.Bij Sannie kan je al meer bestellen.Mr Nice levert ze ook per 18 zaden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?

De wet verandert niet toch?

 

Wel beter trouwens,goed nieuws. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen stelletje Rasta Chainers van het W.F.

Lekker de wake&bake opgestart? :whistle:

 

 

MOOI !

Dan gaan we nu verder.....

 

De Autoblueberry's schijnen zich weinig aan te trekken van dit rotweer,ze hebben immers een transparant dakje boven het hoofd.

Ze mogen wel wat meer vaste mest hebben zie ik al aan de onderste blaadjes bij sommigen.

gallery_22295_10617_1866673.jpg

gallery_22295_10617_1973848.jpg

Hier en daar vraatsporen,maar dat houd ze echt niet tegen.......

 

 

Ik heb vandaag met pijn in mijn hart de laatste pot Chemdawg aangebroken,waar ik misschien nog 4 weken mee ga doen.

gallery_22295_10617_81139.jpg

gallery_22295_10617_1025766.jpg

Ik moet er wel bijvertellen dat ik er in totaal 6 maanden mee gedaan heb,en nu aan het eind verveelt het nog steeds niet?

Nog nooit meegemaakt :lol:

 

Ik heb nog eens rondgekeken en over het algemeen verschilt het nogal hoeveel reguliere/feminised zaden per transactie/persoon verkocht mogen worden.

Daar moet ik zelf even over beslissen hoeveel zaden eigenlijk veilig te verkopen is per keer.

Keep on chaining ur :j Rasta !

Edited by Collie Weed
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Chemdawg ziet er prachtig uit, super compact en dik. Qua smaak en geur helaas niet aan mij besteed zoals je weet maar die toppen zouden me kunnen bekeren zo te zien!

 

En de plantjes in de zakkenwassers zien er fris en gezond uit bro! Als het niet in de breedte kan dan maar in de hoogte vind ik een erg goed motto en het zou me niks verbazen als daar straks een kilo in die schorten hangt aan je muur. Dan heb je een soort peperkoekenhuisje gemaakt van wiet een cannabisenhuisje. :dribble:

Edited by dilago
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ziet er grappig uit zo hangend aan de muur

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Dankjewel voor de complimenten D !

Ik schat misschien zo'n 10/15 gram per blueberry,dus hier zal zo'n 450 gram afkomen gok ik.

Kan altijd wat meer zijn maar ik schat voorzichtig.

 

 

@ Growlev : Yuuup,ik vind het wel leuk zo,het neemt echt geen ruimte en ze blijven wel droog :P

Plus vind ik het effect vet relaxed van Autoblueberry,voor een Autoflower die al ZO lang bestaat.

 

Geloof het of niet dit is de Autoblueberry feminised F-9,huisgemaakt product. ;)

 

 

@ Topic :

Nog eventjes gegniffeld in mijn knuistje,niemand heeft mij nog gevraagd hoe het gaat met de Loki's Whisper F-3 :lol:

 

Maar ze gaan best goed dus zal ik het jullie niet onthouden,dussss foto's>>>>>>

gallery_22295_10617_2804985.jpg

Uit deze batch hoop ik een aantal paarse vrouwen over te houden,het liefst alle 12 paars maarja.....hoe goed heb ik mijn werk gedaan vorige keer?

Always critisize urself if u wish to improve.........

 

 

 

gallery_22295_10617_2722030.jpg

Nou......Als ik deze 4 bekijk heb ik er toch 3 roze pheno's tussenzitten....

Deze waren behandeld met zilver en overgepoot in 7 literbakjes,er zitten 2 kleinere pheno's tussen die waarschijnlijk gekapt worden(linksachter en rechts voor gaan nog om) tot ik 1 grotere paarse pheno overhoud,die ik reeds al gespot heb.

 

Het is leuk kweken als alles weer een beetje meezit,maar alle tijd die je erin stopt haal je er dubbel uit aan het einde.

Helemaal als je een beetje mazzel hebt met pheno's spotten,ik dacht al te weinig plantjes behandeld te hebben met zilver.

Ik had liever 6 vrouwen behandeld,maar het is hoe dan ook gelukt tegen alle verwachting in.

Zelfs de eerste ballen zag ik gisteren al.

 

So i give thanks and praise to Jah the almighty the most high that we be blessed with dis here herbs. :innocent:

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...