Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

Bij NAW zitten we na 4/5 jaar selecteren en crossen bij F3, deze Blue Hammer zaden worden nu gemaakt.

 

Green Manalishi is ook klaar om f3 te produceren, G-39 f2 word nu gemaakt.

 

Het vergt tijd en aandacht om het tot 7 generaties te schoppen maar we komen er wel.

 

Work needs to be done...!

 

Peace Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice buzy brova Collie, die close ups zijn ook clean as a whistle!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees al een tijdje mee Collie, ziet er super lekker uit allemaal!!!

 

Keep on breeding.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Poldergrower: Het voordeel is dat de cyclus van autoflowers meestal zo kort is,dus kun je snel achter elkaar doorselecteren.

Met fotosensitieve soorten duurt het wel wat langer vind ik over het algemeen,maar jullie zijn ook goed bezig in de polder daarzo.

Dus alle respect voor NAW seeds. :tu jullie hebben al wel wat moois op de markt gezet...

 

@ Crimsonfart : Ik heb wel meer soorten door geselecteerd de afgelopen jaren o.a. Autoblueberry tot F-8 de F-8 heb ik nu in gefeminiseerde variant ontkiemd en is de next runner up!

Daarna moet ik Auto Amnesia Haze naar de F-3 trappen,dan kan ik daarna weer verder met die lijn :whistle:

Ik heb ook nog Dinafem Autocheese XXXL liggen,en nog Darkdevil..... ik weet niet meer wat ik eerst moet.....ze zijn allemaal zo :icecream:

 

@ Dilago:Thnx bro,bij jou gaat ie trouwens ook lekker man!

Ik had vandaag even gekeken bij jouw topic en ik vond het mooi om te zien zo bij jouw :icecream: lekkere snoep plantjes!

Wacht maar tot je daar herftstkleuring in hebt,dat zal mooi worden........

 

@ Vakman : Ah, gezellig hoor nog een volger erbij :wave: altijd mooi om passie te delen....

 

 

@ topic:

 

Ik heb vandaag bij de Chemdawg zadenkweek de klok omgezet naar 12/12 en de betreffende manwijf plant nog een keer gespoten met zilverthiosulfaat.

Ook heb ik in beide tenten een paar korrels coccolieten kalk en een paar korrels kieserit bijgemest op de toplaag,mooie kleine portie van misschien een theelepel van beide.

De lamp is op maximale hoogte gehangen in de hps tent en de dimlux evsa is op 660w gedraaid,zo kunnen ze langzaam wennen aan de lichtdruk.

Daarna kan de lamp steeds een stukje lager.

De lichtcyclus in de hps tent is nog 18/6,en blijft voorlopig nog even zo.

 

Tot de volgende update want dit was het tot dusver,

Doe allemaal rustig aan en vier nog een feestje voor mij met een lekkere waterpijp en goede(reggae) muziek.

 

Jah Bless!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's hebben even op zich laten wachten maar nu ik de oplader teruggevonden heb...

 

gallery_44813_18236_501232.jpg

 

Een andere leuke creatie van hobby breeder Collie: Loki's Whisper x Auto Amnesia (F-1) >>> x Pineapple Express

Buds zijn intussen al even aan het curen maar deze komen van een maatje die twee dames in z'n serre had.

Ze zijn vrij laat de grond ingegaan maar hebben zeker een leuk resultaat opgeleverd, de ene toch want de andere dame had last van een bladschimmel.

 

Topjes zijn vrij fluffy maar zijn enorm wit; die ene dame was een echt trichmonster.

Ze geeft dan ook een heerlijk effect na het roken, s'avonds geeft ze me een echte mokerslag :D

Ze heeft ook een heel aparte geur, een volle, romige sensatie, beter kan ik het niet beschrijven.

 

gallery_44813_18236_667039.jpg

 

gallery_44813_18236_567920.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor Crimson Fart!

 

Bij mij werden ze ook niet echt compact,maar dat boeide mij verder niet want het was een delicatesse om te roken inderdaad.........

De hele buurt rook ernaar op gegeven moment,dus moesten ze om helaas. :o

Beter dat jullie ze volledig hebben kunnen laten afrijpen.

 

 

Volgende run moet dus Auto Amnees x Pineapple Express> F-1 maken terwijl ik Auto Amnees 1 generatie verderschop naar F-3.

Dan komen we weer richting het bovenstaande soortje,een veel te lekker ongelukje waarvan ik geen zaden meer heb in mijn koelkast.

Ze waren bovendien nog te onstabiel helaas.

 

Maar deze maak ik overnieuw,en stabieler qua phenotypes :icecream:

Want dit resultaat is niet te negeren :rtfm: we are on to somethin' !

 

 

De Loki's Whisper zijn gisteren voor de laatste keer gespoeld,en ze kunnen maandag om.

Dorre bladeren alvast even wat weggehaald,pre-executiefoto's komen nog natuurlijk.

 

De stank is iniedergeval niet te harden als de rits opengaat,en zoveel zijn het er niet eens.

Het ruikt of er minstens een kilo staat af te rijpen,wat natuurlijk niet zo is.

Maar zolang ik het goed verpak voor iedereen,ruikt de postbode het niet die ouwe stoner..... :vape:

 

Jah Bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een delicatesse zeg dat wel.

Tegenwoordig gaat deze cross eerder de grinder in dan m'n andere soortjes :yummy:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een wonderschone toppen kweek je! Dit topic staat in mijn volglijst, ga zo door!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ruikt of er minstens een kilo staat af te rijpen,wat natuurlijk niet zo is.

 

:lol:

 

Hoe staan de Chem' s er bij ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

De complete voedingslijn van BAC bestaat ook uit melasse en biologische spulletjes,dus ook in huize collie word er biologisch geteeld.

 

Bio? F1 Booster is een PK-booster uit de minerale BAC lijn..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@david 13 :

De complete voedingslijn WEL dus!,alleen deze F-1 booster niet want die heb ik er zelf bijgehaald en staat niet op mijn schema van BAC dus hoort eigenlijk niet bij mijn voedingslijn.

Ik werkte eerst met GHE topshooter,daarna met ARTS Topbooster.

Veel te duur spul voor mijn teelt,en deze F-1 booster is beter qua smaak heb ik het idee.

Zowiezo minder scherpe wiet,met een betere ontwikkelde smaak.

Dus wat je zegt klopt niet echt David13 :withstupid: ik bedoelde uiteraard de standaard basis voedingslijn van BAC :innocent: DAAR ging het gesprek over.

 

volle100% bio red je nooit aangezien alle gesteentemeel ook mineraal is,net zoals diatomietkalk/coccolietenkalk, bentoniet, dolomietmeel en dergelijke.

Zelfs asbestvezels haalden ze ook uit de grond,allesbehalve bio.

Guanokalong poeder is ook nooit 100% biologisch,je hebt namelijk geen controle over WAT die vleerhonden eten en een vrucht met pesticiden is net zo lekker voor een vleerhondje.

De milieu's waar ze van nature voorkomen heeft door de goud jungleroofbouw ook veel kwik in de waterkringloop,dus zeg het maar waar je wakker van ligt.

Er zit zelfs nog radioactief Cesium van Tsjernobyl in de Europese bodem,moet ik nu stoppen met guerilla?

Omdat de kastanjeboleet de cesium opneemt via het mycelium en concentreert in de hoed,vervolgens kom jij met je plant en zet hem onwetend in het voorjaar precies op die plek?

Niet zeiken maar doorgaan :lol: er zijn bepaalde externe factoren waar je van KAN wakker liggen.

Ik maak me niet druk om wel/niet 100% bio,zolang de wiet maar goed & lekker is. :tu

Je doet gewoon je best.

Maar roeien met de riemen die je hebt is 1 van mijn uitspraken,en die houd ik erin.....

 

@ Crimson Fart : De update v/d chemdawg volgt nog makker ;)

 

@ Johnny_Sack : dank u broeder !

 

@ Topic :

Zondag had ik stiekum al de 3 kleinste Loki's Whisper plantjes omgekapt,foto's heb ik er niet van aangezien het scharminkels waren alleen wel mooi compact.

 

Me haffi send fi a quarter......Lilly bit it done....... :lol:

 

De Autoducksfoot word al een echt mooi plantje met een lange centrale cola.

gallery_22295_10617_634576.jpg

gallery_22295_10617_2431979.jpg

Deze Loki's Whisper is tweekleurig,de topjes begonnen te fluffen tijdens spoelen jammergenoeg.

De banaantjes die ze deze week aanmaakte is al een indicator dat ze te lang stond,maar spoelen is noodzaak.

Maandag heb ik haar geslacht.

Er zitten wat zaden in die gebruikt gaan worden voor de next gen.

gallery_22295_10617_2061967.jpg

En de Bud-on-a-stick pheno,lekker compact.

 

Natuurlijk laat ik deze 2 nog 1 week staan,die groene variant is echt 1 plantje...........

gallery_22295_10617_2307342.jpg

Ikzelf dacht de hele tijd dat het er 2 waren,tot ik maar 1 stam zag :dribble: ik zag door de bosjes de stammen niet?

gallery_22295_10617_2524029.jpg

Anyhow,normaal kleeft wiet heel erg alleen deze is heeeel vettig en olie achtig.

kleeft wat minder maar o wat stinkt ie hard!

Ik moest een heel pak wierook aansteken tijdens de knip,en dan nog erdoorheen stinken he.......

 

Legendary stenchfactor,Loki's Whisper. :icecream:

 

De plantjes worden gedroogd en de samples worden vers gedroogd verstuurd.

 

Dus curen is wel een pre,alleen als je het TE lekker vind ruiken om nog te wachten begrijp ik dat volledig :rofl

 

 

Jah loooove is in my heart and i grant it to my brethren today........

 

Jah Bless !

Edited by Collie Weed
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moddervette toppen bro, ziet er weer super uit! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Badabing badaboem en nog een upd8 je voor alle vrienden van WF.

 

gallery_22295_10617_283173.jpg

De Loki's Whisper zadenkweek even afgerond,zie hier de F-4 beans met een extreem donker velletje over de schil.

 

Maar deze update gaat over de nu al stinkende Chemdawgs,de klok is eergisteren omgegaan in de HPS tent.

De planten waren de helft in lengte bijgegroeid en reiken nu tot het net.......

gallery_22295_10617_667622.jpg

Ze willen volgens mij nog wel flink doorpakken,dus dit zal vast een goede run worden.

gallery_22295_10617_2210749.jpg

Inmiddels is in het T-neon tentje de Ms. Universe kruising nog een keer geknakt,dit is de foto vlak voor het trauma.

Ook is de Mr.Chemdawg nog een keer bespoten met zilverthiosulfaat,volgens mij zie ik de verandering van haartjes naar besjes al komen.

 

 

Nog even voor de smulpapen onder ons, de kruising Whiteskunk x Cali-O f-1 bevalt goed dit keer.

gallery_22295_10617_2731859.jpg

Inmiddels heb ik al 1 weckpot leeg en nog 1 uit de cure gehaald en die bevalt prima zoals jullie kunnen zien.

gallery_22295_10617_433703.jpg"]gallery_22295_10617_433703.jpg[/url]

Lekker wit en zoet/skunkig.

 

Ik dank jullie wederom weer voor jullie fijne comments,dat maakt het tof om te blijven posten!

 

No stress,stay calm,and smoke some with your dawg :lol:

Edited by Collie Weed
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige kokosnoten Collie :tu

Daar kun je weer even mee vooruit!!

 

Have fun

Edited by vakman
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er idd lekker uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker geroosterde zaden en mooie knotsen keep up the good work!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die toppen zien er uit om in te bijten! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd fijn om hier langs te komen na een update.

Heerlijke plaatjes weer... Van zaadjes tot buds :showoff:

Zijn idd extreem donkere zaden deze keer, lijkt wel of er hier en daar een paarse tussenzit,

Benieuwd wat daar zoal zal uitkomen.

 

Wordt knallen daar in de HPS tent !

De Chemdawgs en Diesel/Ms.U, flinke dames zijn dat geworden.

Ziet er veelbelovend uit ouwe Rasta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : haha dank je maat! :lol: maar ik had al zoiets van hoe lijst je een stuk wiet in?

Dan zal het wel een glazen kistje moeten zijn zoals sneeuwwitje.

Haha.

 

@ Vakman :Thnx dude! Ik zal ze eerst laten drogen voor een maandje.

Alle zaadjes houd ik per plantje/pheno apart,dan weet ik beter wat ik verwachten moet.

 

 

 

@Crimson Fart : I'll just keep dem updates comin' then mi friend :whistle:

Er zitten inderdaad nog wat paarse calyxen om sommige zaadjes heen,normaal heb ik die er wel vanaf.

Maar dit staat ook gezellig een beetje kleur in de noten confetti. :lol:

 

@ Kamihaze : Dankjewel,ik heb helaas nog niet geproefd......geduld is dan een schone zaak he? :lol:

 

@ Alkaline : Dank u voor uw lof!

JIJ mag als je wilt ook een sample ontvangen als trouwe volger d8 ik zo.

PM als je wel wat lekkers wilt ontvangen Alki :icecream:

 

 

@ Topic: Plotseling sloeg het in als een ge-ioniseerde bliksem schicht,je hebt nog wat oude genetica ergens onderin/achterin liggen......!!

 

Toen ik net binnen leerde kweken kweekte ik deze plant.

Vergevingsgezind,gemakkelijke plant,superwit,goede opbrenger..........

 

Natuurlijk hebben we het over ICE,de enige echte.....

 

 

Na wat gegraaf door alle zooi heen heb ik ze gevonden,12 stuks ICE zaden van vroegah.

Met Hi-Ox(peroxide) op de kiem gezet vanwege de leeftijd v/d zaden,hopelijk haal ik er een stuk of 10 peterselie's uit voor selectie.

 

Aangezien het witte soortje weer gevraagd word,kwamen mijn grijze kronkels met dit idee.

Deze plant is soooo chill als beginner,laat staan wat een ervaren kweker hiermee kan.......... :icecream:

 

 

Thnx fi follow!

 

Stay positive!

 

Jah Bless!

 

:wave:

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22295_10617_165962.jpg

Steekproef Loki's Whisper tweekleurige stinky pheno onder de microscoop 60x vergroot.

Nog niet helemaal droog maar goed op weg,laatste stukje droog ik altijd gecontroleerd/langzaam.

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die toppen :wub:

Jij kijkt dus ook onder microscoop of ze al droog zijn. Hoe kun je dit goed zien? Ik heb vorig jaar namelijk gewoon een week gewacht en toen kon het takje makkelijk knakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...