Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

@ Dilago : Deze soort heeft net zoveel punch als een superskunk als ie bio geteeld word.

wie weet reageert ie extra goed op hydro/mapito/rfx stijl,en word ie nog wat beter dan mijn biologische run van toen(is goed mogelijk)

Maar superskunk is ook een mooie golden oldie,keuze is altijd lastig.........en blijft een luxe probleem..... :innocent:

Ja klopt het is puur een teveel aan mooie genetica en een gebrek aan locaties! ;)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, heel herkenbaar!

 

Als t aan mij lag had ik ook 20 dikke hokken draaien vol met leuke dingen, ipv (momenteel) 1 led-test tentje op zolder...

 

 

Ach ja, er moet wat te wensen overblijven he...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er gelegaliseerd zou worden,kocht ik gelijk een bedrijfskas voor de ver edeling

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leeuwendeel..... Is voor de leeuwen, of zou het voor de lions (rasta's) zijn? :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilagon& Crimson : exactly my point,lekker oproken en extracten maken tot je bijna zelf een plant bent :lol:

Kon ik maar 500//1000 zaden in 1 keer de grond in trappen voor selectie,dan kom je ergens...... :likken:

 

 

Lion tell dem!

 

 

 

No matter what,we ganja growers always seem to wanna ''stick it to the man''

 

Fight against those who fight me,and let the enemy be your footstool........

 

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frisian Lions/Rasta's!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic net helemaal overgelezen maar gaaf hoor al die soortjes en lekker proberen.

En dat van al die lekkere soortjes herken ik wel, t is iedere keer weer lastig kiezen uit zoveel soortjes die nog op het 2 do lijstje staan.

Gelukkig hebben we nog een heel leven voor ons om dat te realiseren :j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Capo : Dankjewel Capo,leuk dat je ook even langs komt op mijn nederige topicje.

Wie had gedacht dat deze dwerg dingetjes zo leuk zijn toch?

 

 

update tijd voor de liefhebbers(iedereen dus)

 

De 4 genomineerde Chemdawgs zijn net vers overgepoot naar 22 Liter bakken die ik net even wat voller geprakt heb met grond dan vorige keer.

De Dimlux staat nu op 350 W,en wat hoger geplaatst.

De lichturen zijn nu nog 18/6 totdat ze wat meer geworteld zijn.

De plant rechtsonder vind ik een beetje ielig,dus kan geen zaaddonor worden.

Daar heb ik de beste planten voor apart gehouden zoals altijd.

gallery_22295_10617_1478259.jpg

 

De Lokis Whisper's trekken al gelig op aangezien ze geen stikstof meer krijgen.

Er steekt 1 phenotype bovenuit qua harsvorming,de groen/roze pheno hieronder.

Er zijn wat stuifkorrels v/d Male overgewaaid in deze plant tot mijn grote mazzel,hier ga ik natuurlijk OOK mee verder.

gallery_22295_10617_1954771.jpg

gallery_22295_10617_342974.jpg

 

En natuurlijk heb ik voor jullie de beruchte paarse pheno ook even gekiekt. :wub:

Voor jullie broeders....

gallery_22295_10617_326468.jpg

gallery_22295_10617_116469.jpg

 

Ook de groene pheno's trekken door,alleen 1 is nog vol met wit haar en is nog niet aan het vergelen.

Deze blijft natuurlijk wat langer staan tot ie echt 'gaar' is voor de pluk.

gallery_22295_10617_45434.jpg

Deze buds worden wel heel compact als ik zo kijk naar het 'kapsel' van witte pistels.

Geen probleem,dat lusten we hier wel.

gallery_22295_10617_2527416.jpg"]gallery_22295_10617_2527416.jpg[/url]

Ook heb ik eventjes de baby's op de foto geknald,ze zijn er gelukkig niet van geschrokken :lol:

Zoals jullie zien aan dat witte bakkie,kiem ik nog meer blueberry's.

Omdat ze zo verdomd lekker zijn.... :icecream:

 

Tot volgende keer trouwe volgers,en blijf positief!

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : thnx bro! :lol:

 

 

 

De Chemdawg zadenkweek is net overgepoot gisteren,allemaal nieuwe schoenen.

Ze vonden het niet echt leuk want de bladeren richtte ze daarna naar beneden toe,dus dat is automatisch de straf voor mijn lompheid van gisteren.

gallery_22295_10617_1797485.jpg"]gallery_22295_10617_1797485.jpg[/url]

Vanochtend stonden ze er weer vrolijk bij,gelijk even een familie kiekje geschoten van ze in hun kunstmatige habitat.

Ze waren al naar boven toe aan het wortelen vanwege ruimtegebrek in de pot,alleen lag er op de bovenlaag mest die 3 maanden werkt :thumbsdown:

Daarom zien jullie gekrulde punten,maar met de nieuwe schoenen trekt dat ook weg met een weekje.

 

Eerst houd ik de cyclus nog op 18/06 en pas woensdag/donderdag eerst nog 1 keer zilverthiosulfaat spuiten en daarna de klok om voor de zadenkweek. :whistle:

 

Tot dan boerenburgers&buitenlui....

 

Jah Bless!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de foto zien ze er nog happy uit, mooie gezonde planten!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Dank u !

Het MOET een goede zadenkweek worden,zo'n soortje MAG ik niet verkwisten...... :whistle:

 

 

 

@ Topicreaders>>

gallery_22295_10617_1454326.jpg

gallery_22295_10617_483488.jpg

gallery_22295_10617_1087013.jpg

En ze worden geler en geler en ze knallen bijna uit elkaar! :likken:

Dus om ze lekker nog geler te maken ben ik gestopt met boosters,en geef alleen water met guano extract.

gallery_22295_10617_3286173.jpg

Er zijn however 2 stuks die nog niet echt geel geworden zijn,alleen deze 2 voedde ik vandaag nog pk booster en f1 booster.

gallery_22295_10617_643846.jpg

Dat zijn deze groene rakkers dus...

Ik heb ook nog een autoducksfootje die het wel mooi doet nu,beetje fout belichtte foto maar het is er 1.

gallery_22295_10617_113944.jpg

Deze heeft er echt zin in en is wat mij betreft een mooie plant,dus top-plantje mede mogelijk gemaakt door onze Macerror!

 

Over 1 weekje kunnen de meeste Whisper's om,op 2 stuks na dus.....

 

 

 

Het is de laatste tijd wel errug rustig op dit forum,dem gone? :huh:

 

Dem gone... so far away...

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brova ik ben er nog, no worrie about a thing! Dat zijn mooie foto's, rasta! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er tof uit.

 

Die sticks op stok zien er ook tof uit, je lokis!

 

Je schreef eerder over die f1 booster: zou smaak en potentie moeten verbeteren volgena de fabrikant athans....

 

Dus zelf geen effect bemerkt?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ozzoes : Huy maatje!

Jawel hoor,ze worden er veel zwaarder van en als ze nog niet echt stinken doen ze het stinken na een slok booster ineens wel.

Je ziet gewoon ook de massa toenemen......

Eerst gebruikte ik dure topshooter van GHE mooi spul hoor maar reteduur en niet bio dus een minpunt voor mij.

Toen zag ik laatst deze F-1 booster van BAC,doet praktisch hetzelfde alleen goedkoper en smaakvoller is gebleken uit mijn testjes.

Vooral autoblueberry lust deze booster graag,en produceert extra berry flavour door toegevoegde spore-elementen in de booster.

 

hoe dan ook ga je het proeven aan de samples,ze worden nu gespoeld as we speak :whistle:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik durf wel eens molasses mee te geven, soms het gehele rondje door.

De dames lusten het in ieder geval.

 

Ziet er weer heerlijk uit Collie, ik dacht net hetzelfde als OZ.. Buds on a stick.

Grappig dat zo'n 'kleine' plantjes zulke toppen geven.

 

De Chemdawgs staan er ook mooi bij. Benieuwd wat voor pheno's je zal hebben.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd is sugar cane mollasses of rietsuiker mellasse bij uitstek uitstekend om je planten te boosten, net als een bodybuilder gaan de planten harder presteren door de extra energie die de suikers geven en zetten dit direct om in buds. Het werkt een beetje als dextro voor ons maar in het algemeen gaat alles harder presteren als je het carbohydrates/suikers geeft. Behandel ze als topsporters en ze presteren ook zo.

 

Mooie buds CW!

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd is sugar cane mollasses of rietsuiker mellasse bij uitstek uitstekend om je planten te boosten, net als een bodybuilder gaan de planten harder presteren door de extra energie die de suikers geven en zetten dit direct om in buds. Het werkt een beetje als dextro voor ons maar in het algemeen gaat alles harder presteren als je het carbohydrates/suikers geeft. Behandel ze als topsporters en ze presteren ook zo.

 

Mooie buds CW!

 

Pg

 

Ik zat al op je te wachten PG :jump:

Ik wist het....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Crimsonfart : .De bud on a stick is i.d.d. de reden dat ik deze wil femmen,en de BAC voedingslijn werkt ook met melasses en bio stuff. ;)

 

 

@ Poldergrower : Dank je voor het compliment P.G.,van jou komende is dat best wat waard :tu

De complete voedingslijn van BAC bestaat ook uit melasse en biologische spulletjes,dus ook in huize collie word er biologisch geteeld.

Er word ook gespoeld met deze teelt,en no mercy guano extract heeft een low salt index dus alleen dat kan nog tijdens spoelen.

Zelfs geen bloeistimulator meer :innocent: dus deze word lekker mild op de keel.

 

@ Vakman : welkom Vakman,please follow for more stuff>>

gallery_22295_10617_50656.jpg"]gallery_22295_10617_50656.jpg[/url]

Auto Pineapple Express feminized,op 60x vergroot.

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dus zoiets als Dieselryder 7 generaties doorfuckt krijg je dus zoiets:

gallery_22295_10617_37615.jpg

Een foto uit de oude doos,en een stamouder van Loki's Whisper ;)

Tevens ook een golden oldie in mijn arsenaal,die nog gefemt moet worden.

Dit soort plantjes moet je feminized hebben dan kun je precies vierkante meters maken zonder extra werk,en buds on a stick door je hele tent :lol:

Alleen de smaak& geur is al goed,maar helaas zul je van dit juweeltje nooit kilo's oogsten,maar onder hps of COB LED zullen ze zeker nog meer opbrengen per stuk.

Eerder een luxe product geloof ik,maar dat hangt ervanaf wat voor licht en wat voor veld je zet.

Ze zijn door de smalle bouw ideaal voor S.O.G.,en je hoeft je niet druk te maken om dieptestraling of hoogte :rofl

 

Maar zoals ik al eerder zei moet ik het wel binnen de perken houden heheh.

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker pineapple express close up . :icecream:

 

mooie dieselryder :dribble:

 

de perkjes zijn in nederland helaas wat klein vind ik . :thumbsdown:

 

het zal je hobbie maar wezen ! :likken: :likken: :likken:

 

duckje gaat ook fijn . :jump:

 

ga door met het goeie werk ! :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Macerror : all 4 you my friend,keep on farmin' ! babylon go down! blaze up the chalice! :evil:

 

The music keep on play.........

 

Love is the order of the day you better find it!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...