Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

@ Xaim :

Deze run was puur voor de zaden,dus boeit het geen donder eigenlijk hoeveel gram eraan komt.

Het zou lekker zijn om er flink in te kunnen roken,maar het is niet altijd feest.

Het is wel mooi compact en er zit een goed aroma aan dus ik mag niet klagen vind ik. :P

 

 

Jah Bless!

 

In dat geval is het wel minder erg, maar is wel mooi om te zien hoe potent de plant is als ze gezond was geweest, maar de volgende generatie zou je dat sowieso kunnen vertellen :D Ben zeer benieuwd wat er uit je zaadjes gaat komen van deze ronde! Laat de updates maar komen :P

 

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jaymaestro : Ja er zit een roze phenotype tussen die zowel naar rpp als naar chem ruikt,hij is nog aan't bijkleuren nu het afrijpt.

Er komt nog een pica voordat ik ze omleg,alhoewel ik er al 1 heb omgelegd (de hermieplant)omdat die er minder bedeeld qua trichs bijstond dan de rest.

Wel vreten maar niet werken?! :lol:

 

 

 

@ Dilago : hahaha in de zaadjes kruipen ze gelukkig niet maat !

Ik heb al best wat F-2 zaadjes,en de hoeveelheid wiet valt niet eens zo tegen als ik dacht :P

 

 

@ Xaim : Ja het valt allemaal best mee,de tent is alweer brandschoon ondertussen. :whistle:

Het zal wel eventjes duren voordat ik de F-2 ga zaaien.

Er staan eerst nog andere soorten op het programma,just stay tuned bro !

 

 

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ topic :

 

Jawel,ze stinken door je nieuwe filter heen alsof het er niet net nieuw inzit.... :icecream:

Hoeveel ze gaan brengen is de vraag,maar lekker ruiken doet het zeker !

Ze zijn al 5 dagen aan het uithongeren op alleen water en kunnen bijna om.

gallery_22295_10617_850249.jpg

Lekkere topjes zijn niet vies.... :dribble:

 

 

gallery_22295_10617_25956.jpg

 

Toch wel een leuk soortje,maar goed dat ik stekken heb gemaakt.

Nu maar hopen dat ze willen re-veggen.......

 

 

gallery_22295_10617_4073249.jpg"]gallery_22295_10617_4073249.jpg[/url]

Mooi veldje is het zo,nog een paar dagen.

 

 

 

:wave:

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm living....... for sick and the poor the hungry and the shelterlees sleeping on the floor.

 

I'm givin'...... all i got and more,i know Jah bless me and open up the doors.

 

i'm living...... for the young and the old the blind and the deaf and the dumb as you know....

 

 

 

https://youtu.be/yiANaTpcSEQ

 

 

 

 

Jah Bless all people on WF ! ! :innocent:

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit verslag de afgelopen dagen met grote bewondering gelezen.

Respect Collie, dat is nou echt eens hobbykweken waar menige telers een puntje aan kunnen zuigen.

Voor een leek als mij is dit leesvoer als heilige manna.

Thanks for sharing.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow die RPP x Chemdawg kruising is mooi uitgepakt man! Wat een gigantische basketbalknuppels! Zijn ze ook goed hard?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er zeer goed uit, mooie bloemen :D!

 

Wel jammer dat ze zo stinkt dat het door het filter slaat :P, maar zegt wel wat over de potentie van je groene vrienden.

 

Wat wordt het de volgende ronde?

 

Gr.

 

X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker collie! Zijn dit dezelfde fem zaden die ik toen heb mogen testen? Toch wel redelijk uniform in uiterlijk hoor!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Echep :

Thanks for the compliment bro !

I'll just keep on cruisin' in the meantime,so please keep following !

 

 

@ Dilago : Jazeker zijn ze hard ! we kunnen er een potje golf mee spelen (als we willen)

Of een raam ingooien :likken:

 

 

@ Xaim : Ze hebben inderdaad wel extra aroma en dat soort door je filter geurknallende dingen. :lol:

Volgende ronde word weer rpp x chem aangezien ik 10 had gezaaid en 5 over apartgezet/gehouden had als volgende ronde.

Dan selecteer ik er 4 voor onder de hps,en 1 gaat scrog in de dp90 (hoe ga ik dat ooit doen met zo'n gekke strekker?)

Daarbij houd ik de onderlinge verschillen goed in de smiezen,en stek wederom de best lijkende pheno's.

 

 

@ Jay : Ja precies dezelfde soort.

Wel een beetje hermie gevoelig moet ik erbijzeggen,maar dat haal ik er wel uit in een volgende generatie.

Redelijk uniform in uiterlijk maar de smaak is verschillend en de trichomen zitten bij de ene dubbelop en de ander vrijwel niets.

 

Dus deze soort zal ik nog verder moeten uitselecteren,beginnende de eerstvolgende ronde. :innocent:

 

 

 

Jah Bless!

 

 

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus eigenlijk hebben deze lekker voor kunnen groeien :P

Ik hou wel van een strekker, kan die mooie lange dikke kaarsen maken! Ben benieuwd, ik kijk uiteraard gezellig mee de volgende ronde, laat de foto's maar komen! :D ben benieuwd welke phenos er naar voren gaan komen.

 

Gr. X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Xaim : Ja heel erg lang voorgegroeid en klein gesnoeid,ik zou ze haast de traumalijn voor mishandelde planten laten bellen.

Maar dat strekken gaat me nekken in die dp90,dat weet ik nu al.

Dus onder dwang ga ik die eens even goed dwingen :likken:

 

 

 

 

@ Topicreaders :

 

Ik zag gisteren echt iets grappigs : ik had 12 stekken genomen, 4 S-5 stekjes 4 GG#4 stekjes en 4 rpp x chem stekjes.

De nog NIET vegeterende rpp x chem stekjes hebben gewoon eerder wortel dan hun zusjes die normaal vegetatief gestekt waren :huh:

 

Best grappig of iniedergeval onverwacht....... :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd of je haar in toom kan houden :P en anders naar de zijkant laten groeien, waar het wat minder heet is ivm de lamp, maar een uitdaging gaat het worden :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Topic readers :

gallery_22295_10617_243750.jpg

Ik pakte net plantje 3 erbij,dat is de zogenaamde roze pheno.

Ze stinkt dik naar diesel......

Aan de buitenkant lijkt ie gewoon groen anders.........

gallery_22295_10617_9378.jpg

O !?

Als je haar openbreekt is ze paars aan de binnenkant !?

Dat is pas lijp,verassings-ei wiet(daar is Kinder jaloers op).

Groen van buiten en paars van binnen :huh:

 

 

 

Die gaan we even soldaat maken mijn broeders !

**Ze smaakt naar Diesel en Chem :icecream:

 

 

Tot nu toe zit er behoorlijk segregatie in deze drieweg kruising,en veel onderlinge verschillen dus.

 

Er zit er 1 tussen die smaakt naar Chemdawg(nr. 2)

En er is er eentje die smaakt naar RPP(plantje 1,de hermieplant)

En er smaakt er 1 naar Diesel(plant nummer 3,roze pheno)

Er is er 1 die ruikt wat naar zure babykakjes en kaas(plant nummer 4)

 

Deze maakte het meeste hars aan en had ik daarom gestekt,deze stekken zijn al met wortel nu en beginnen te veggen.

 

gallery_22295_10617_3010559.jpg

De nieuwe ronde heb ik goed klein kunnen houden zonder gebreken,en die heb ik 3 dagen geleden overgepoot & onder mijn hps gezet op 20/04 regime eerst.

Ook heb ik in de DP90 1 plant geprakt met grof geweld onder een stuk gaas doorgedrukt en op 12/12 gezet gelijk :whistle:

Dus totaal 5 stuks bewaard,die nu lekker mogen bloeien.

 

Ook heb ik een filterbox gemaakt omdat deze soort regelrecht door mijn filter heen wil stinken.

Als ik gewoon een oude filter op de uitblaas zet,gaat mijn Canfan ''stuiteren'' in de behuizing omdat ie dan mot blazen EN duwen.

Dus heb ik een box gebouwd waar een filter inhangt,zodat mijn fan alleen door 2 filters hoeft te zuigen en niet tegelijk te duwen.

 

Luchtverplaatsing is nog steeds mooi zo,en veel geur-safer.

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er gaaf uit dat paarse Collie ;) kom je niet vaak tegen het ziet er iedergeval smaakelijk uit ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt goed uit die paars/groene!

Ben benieuwd hoe de nieuwe het gaan doen.

 

Je soortje stinkt dus goed :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerel dat is echt precies die spice van mijvan de vorige run. Zou bijna zeggen dat ik de zaadjes door lkaar heb gehaald :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ the choca : Thnx bro,het smaakt net zo lekker als dat het eruitziet.

 

 

@ Xaim : Ja lekker stinken is niet smerig :likken:

 

 

@ Jaymaestro : ik heb dat ook weleens gehad,maar kom er dan wel achter met proeven.

Voor de lol eens 6 verschillende autoflower soortjes in 1 tent gedouwd,2 soortjes met elkaar verwisseld per ongeluk.

 

Gelukkig heb ik met zaden maken wel mijn hoofd erbij. :lol:

 

 

 

@ Topic :

S-5 perikelen met Dilago's cut.

 

gallery_22295_10617_1187148.jpg

Met de concentraties zilver is het vooralsnog gelukt,ik moest de concentratie verdubbelen van 0.02% naar 0.04% per liter.

Het heeft mij wel 3 pogingen gekost van mijn kostbare tijd,inclusief deze ronde.

Rechts is de stuifmeeldonor als alles even meezit.

 

gallery_22295_10617_539124.jpg

Na veel moeite eindelijk ballen van mooi formaat :whip:

Als je goed kijkt zie je ze zitten......

Als alles meezit kruis ik deze zaden weer terug op een stek v/d moeder.

De stek van de moeder is dan wederom stuifdonor,en de zaadplant(met de juiste trait) ontvangert.

 

 

Hopelijk heb ik met 3 of 4 selfie generaties de boel stabiel.

 

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten zien er goed uit, ben benieuwd of het terugkruisen een beetje vlot verloopt :D

 

Ik wacht geduldig het eindresultaat af, het gaat in iedergeval goed!

 

Ik vind de linker wel een mooie plant, lekker "luchtig" maar toch veel top :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer benieuwd hoe vlot de stabilisatie gaat verlopen! :D

 

Ze staan er wel weer mooi bij :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Xaim :

Ja die linker plant he?

ja die vind ik ook wel mooi net even anders dan haar zilver bespoten zusje,want die bespoten plant die gaat wat langzamer tijdens turnen naar mannetje.

Zijn wel wat keren getopt vandaar dat struikige uiterlijk,

het is struik...... het is struik....... het is struik wat ik gebruik....... :lol: :P

 

 

 

@ Fitnessfreak :

Ja leuk pareltje is dat geworden he?

Ik zat zelf te denken aan purple hart,aangezien Ebony donkerbruin/zwartig is.

 

Anyway,dat was maar 1 plant uit de F-2 dus ik heb nog een lange weg te gaan met die soort selecteren.

Het is wel een lekkere soort trouwens,Dieselsmaakje met wat zure babykak/luier gemengd,zoiets ongeveer. :lol:

 

 

 

@ Alkaline :

Thnx bro,

S-5 is echt een kreng wat niet meewerken wilde,tot ze mij tegenkwam voor de 3e keer gewapend met zilver.

Het is maar net weer een roll of the dice wat er uit gaat komen,wel spannend. :jump:

Ik hoop de 9 weken S-5 eruit te pikken zodra ik deze zaden ga laten afbloeien voor de test.

 

@ Alkaline : Thnx bro,S-5 is echt een kreng wat niet meewerken wilde,tot ze mij tegenkwam voor de 3e keer gewapend met zilver.

Het is maar net weer een roll of the dice wat er uit gaat komen,wel spannend. :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit blijf ik volgen :specool :specool

 

hele mooie planten met die dunne vingers .

zou ik wel es een testrondje aan mee willen doen .

 

 

en met die ebony van binnen dat klopt maar

dan lig je er wel heel dicht op .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad, de linker is mijn favoriet :D

 

De rechter zal ook wel iets last hebben gehad van het zilver, het is wel een goed teken dat die moeilijk mannelijke bloemen aanmaakt, dat zal denk ik resulteren in goede femzaden die geen (zo goed als) herma kunnen worden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat gebruik jij eigelijk Collie voor zilver oplossing ?? dat lesbian dream spul ? of meng jij het ook los allemaal zelf ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...