Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

'Collie's weed is wat we want !'

 

Daar zeg ik geen nee tegen !

Collie's Cali O was zalig in ieder geval :yummy:

 

Ik ga dit topic zeker volgen.

Leuk dat je hier laat zien hou jouw selecties eruitzien Collie.

En al heel erg coole naam voor jouw strain.

Benieuwd hoe dit verder gaat.

 

EDIT: Is dit de ADH die je mij liet zien ? Anders heb ik nog een hele mooie foto staan..

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallootjes boerenburgers en buitenlui,

 

Ik heb gisteren al 3 ADH47 plantjes omgelegd,de kleinsten van het nest.

Zodat de grotere nog even door konden spekken.....

 

@ Crimson Fart : Yup,dit is de ADH 47 van die wazige foto van toen.....er zitten dit keer maar 2 van dat phenotype tussen(beetje pech met sexen).

Als ik daar zaad in vind donder ik de rest weg en gebruik alleen die pheno voor vermeerdering.

 

Even de rest laten zien welk ADH47 plantje Crimson nou bedoelde :

gallery_22295_10617_1242960.jpg

Dit is het phenotype waar ik achteraan zit bij deze soort,beetje wazige oude pica.....sorry daarvoor.....

 

 

De zaden van Crimson Fart zijn ook opgekomen,en staan trots met hun koppie boven het medium.

 

 

 

@ IEDEREEN :

Bedankt voor jullie interesse in mijn topic.

Dus naar iedereen die hier rondhangt wens ik:

 

 

Jah Bless! ! !

 

 

Tot later,

 

C.W.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alkaline : thnx bro ;) , zij was dan ook wel extreem sativa waarvan ik er dit keer 2 tussen heb zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenkort the white x cali-o proberen van je...ik kreeg net een foto binnen van een mooie nug.

 

Gebruik je nou bac f1 booster, goed voor de smaak lees ik lol...

 

Goed bezig man!

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@P.G. : Huy Poldergrower welkom op mijn nederige topicje. :likken:

ja man ik gebruik F-1 booster van BAC sinds kort(2 kweekjes) en het geeft meer harsproductie en dichtere toppen.

Ik ben er tot nu toe uitermate positief over,misschien ooit iets voor jou om te testen?

 

Zo een hele dure booster is het niet,maar het effect van die limonade mag er wezen :icecream:

 

 

Voor de liefhebbers een profilatie foto van ADH47 uit de oude doos:

gallery_22295_10617_22611.jpg"]gallery_22295_10617_22611.jpg[/url]

 

 

 

 

 

Ok,hoeveel auto ducksfoot had ik nou ook alweer?

 

:likken:

gallery_22295_10617_1766434.jpg

o,ja! ik had er nog 2k van liggen,maar eens testen die hap.

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over die ducks ben ik zeer tevreden nog niet echt een idee van smaak, effect en opbrengst maar het is een zeer vergevingsgezinde 2 phenos sativa en indica en de indica kan ook paarse stengels vertonen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alkaline : ja onze ouwe vrind Macerror heeft zichzelf te buiten gekruist en een mooie multi-hybride ervan gemaakt.

Het is zo'n mooi soortje omdat die Mac tussen het kruisen door alles iedere keer terug heeft gestabiliseerd naar 100% webbed en 100% auto.

 

Ze komen daarom ook in een 11L bak per stuk,kunnen ze volledig tekeergaan.

Ik heb er eerder alleen een zadenkweek mee gedaan maar zelfs toen werd ik kneiterlijp van die wiet.

Dus ik verwacht er veel van,helemaal met extra guanokalong.

 

 

@Crimson Fart: Deze pheno heb ik er nu twee van,en worden gebruikt voor vermeerdering de zaden van overige pheno's gooi ik weg.

Ik d8 dat ik deze soort redelijk stabiel had qua pheno's maar dat viel me dit keer tegen,ik moet nu nog 3 extra generaties doorselecteren schat ik.

 

 

 

Many people see i,many people ask i, why am i a rastaman?

There is no better way, to express my love,to each and everyone :icecool

 

gallery_22295_10617_679164.jpg

 

De baby's doen het goed,en sommigen beginnen al vol te pompen met voedingsstoffen en mooi breed blad te maken.

Het zijn mooi verschillende leeftijden,maar dat maakt niks uit.

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig rasta! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie baby´s!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : thnx buddy,ik heb ook meer geluk dan ik had verwacht met deze selectie.

 

 

@ Worm : Dank je! ze lusten ook best wat water want ze groeien als de neten!

 

 

 

Huy W.F. people!

 

Ik heb vastgesteld dat het roze haartjes phenotype,zich uit bij koude.

Sinds ik haar bij de T-neon tent in heb gezet,maakt ze alleen nog maar witte haartjes.

 

Het paars op de calyxen word pas duidelijker als de bloem echt goed rijp is.

Vandaar dat ik koude gebruikte als trigger om het paars eerder te ontdekken,zodat ik geen overrijpe bloem hoef te bevruchten.

Gisteren heb ik haar in de DP90 naast de man geparkeerd,terwijl de man als een gek hele wolken stuift.

gallery_22295_10617_2320237.jpg

De rest van Loki's Whisper heb ik in de T-neon tent bijgezet,ik heb ze flink geknakt.

Dat heb ik gedaan omdat mijn T-neon lampen beetje oud zijn en nog weinig diepte geeft,komaan lampies! nog 1 ronde!

Nieuwe bestellen,dat moet ik.....

gallery_22295_10617_3332849.jpg

Ik had ruimte gemaakt door de ADH47 voor het meerendeel te kappen.

Er staan nu nog 3 ADH47 te rijpen.

Deze soort is wel grappig want zij maakt allemaal 'middelvingertjes' die als compacte paaltjes uit de topjes naar buiten komen.

gallery_22295_10617_3296318.jpg

Als deze om gaan is er ook ruimte voor 4 auto ducks foot van Mac,op mooie vierkante 11L bakken.

 

 

 

Wat betreft de genetica van Chemdawg ben ik in tweestrijd,waar ligt de origine?

Op de verpakking van Humboldt seeds staat het volgende:

 

Chemdawg is said to be the parent of OG-Kush and Sour diesel.

The original plant comes from a seed in a bag of high-quality bud bought by Chemdawg the breeder himself,who derived new lines from the original genetics.

The smell is strong,a combination of pine and jet fuel and the high is very strong.

Not recommended for unexperienced users.

All of the Diesel strains : Sour, Headband, NYC Diesel etc. all originate from Chemdawg.

 

En dit vond ik op internet :

 

At a Grateful Dead show at Deer Creek Amphitheatre, joebrand (aka wonkanobe) and pbud met chemdog and sold him an ounce of very high quality pot for $500. Joe and Chemdog exchanged numbers and they later arranged for two ounces to be shipped to chemdog on the east coast. According to chemdog, one ounce was seedless and the other had 13 seeds.

 

In ’91, chemdog popped the first 4 seeds. From these seeds, one male was found and disposed of (chemdog was young, you can’t blame him). The 3 females were labeled "chemdawg" (now '91 chemdawg), "chemdawg a" (now chemdawg's sister), and "chemdawg b". In 2001, chemdog and his girlfriend attempted to germ 3 more seeds, labeled "c", "d", and "e". the "e" seed never germinated, "c" turned out to be junk (according to chemdog), and chemdawg "d" was the keeper. In 2006, chemdog and joebrand reunited and joe was given 4 of the last 6 beans: Chemdawg phenos 1-4, "4" being the chosen keeper. Joe thought the "4" was the best representation of the original and thus dubbed it the "reunion pheno". Chemdog still has two seeds left in his stash.

 

Maar er staat her en der ook beschreven dat Chemdawg een combo is van Sour diesel en Og kush,dus wat is het nou???

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wat ik vind over de chem dawg:

Nepali x Thai of

unknown indica strain (Kush, HP or NL?)

 

Voor de rest geen serieuze bron te vinden...

 

Hoop dat het de nepalixthai is ;-) maar ben een enorme fan van temple balls

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chemdawg = Chemdog en zou de moeder van heel wat (amerikaanse) strains zijn.

Er gaat een verhaal rond dat de Chemdog afkomstig is uit een batch van 13 bagseeds die een stoner gevonden heeft in zijn zak (gekochte) wiet.

Vier pheno's van deze bagseeds zouden de basis zijn voor heel wat strains.

Blijkbaar komt het er op neer dat de Chemdog hetzelfde zou zijn als de New York City Diesel die we allemaal kennen.

Het is altijd wat giswerk natuurlijk en zeker gaan we het nooit weten maar dit is de meest gangbare uitleg volgens het net ;)

 

Maar er staat her en der ook beschreven dat Chemdawg een combo is van Sour diesel en Og kush,dus wat is het nou???

 

OG Kush = Chemdog x (Lemon Thai x Hindu Kush) volgens seedfinder

 

Komend rondje staat er bij mij wat Kush te wachten om onder de Tneon te gaan :yummy:

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er bestaan meerdere chem, chemdawg, chemdog strains en clone's.

 

Dit komt van mn buddy Desert Grown, een mod op OG.

 

Polder... if the Chemdawg you had comes from a skunk background, then it may be the ChemDawg91 Skunk VA. The purple phenos of ChemDawg91 SkunkVA are phenomenal.

 

Dieselman... Chem and OG Kush are not the same genetics, but OG Kush does have Chemdawg in it.

 

Chemdawg is the strain and Chemdog is the breeder. Chemdawg is an unkown indica that dates back to 1991. Original Chemdawg, Chemdawg 91 and Chemdawg D all come from the original 13 seeds that were found in an oz of strong indica back in '91.

 

OG Kush is Chemdawg x (Lemon Thai x Hindu Kush). However, there are more than 16 different named cuts of OG Kush and all are from the same genotype, just given different names by those who got cuttings of it.

 

Dit is the real deal en ik kan er niet meer aan toevoegen, (heb het even opgezocht collie ;-)

 

New York City Diesel is van Soma en komt uit bagseed, straight from the big apple.

 

Poldergrower

Edited by Poldergrower
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Back in the day kon je Diesel kopen van zowel de "Sour crew" als van de "NYC crew" -> Vandaar de naam..

Soma vond hierin enkele bagseeds waarmee hij zijn lijn begonnen is.

Het zal altijd gissen blijven natuurlijk maar staat vast dat de Chemdog lijn begonnen is met bagseeds :blink: :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alkaline: thnx 4 the info buddy,ik ben er van overtuigd dat ik gouden genetica heb staan.

 

 

 

@Crimson Fart: Het schijnt dat hij zijn zaden uit een zak wiet peuterde die hij had gekocht op een grateful dead concert.

Ik ga ervanuit dat Humboldt seeds de achtergronden van hun soortjes wel kennen,en dat ik dus de regenboog kan volgen naar de pot goud. :likken:

Dat wist ik trouwens niet van de 'Sour Crew' en de 'NYC Crew',wel een leuk weetje.

Ik ken de beide wietjes wel namelijk,echte smaak bommetjes.

 

 

@ Poldergrower : Kijk eens aan wat een info!

Bedankt dat je dit voor me hebt kunnen vinden P.G. :specool Jah Bless!

 

 

Het is dus overduidelijk dat originele Chemdawg een 'ruggengraat' is voor veel moderne hybriden,waarvan enkele cup winnaars geloof ik.

Vanzelf zullen we zien of er verschillende pheno's tussenzitten,of dat het meerendeel gelijk gemixed op gaat.

 

Experimenteren met hoge doses zilver is misschien iets voor later,om de pheno's op te splitsen en de mix open te breken.

 

Maar dat betekent wel veel risico op latere herma's,of een verbrande krusty the plant die nagenoeg dood is.

Dus daarover krab ik nog eens hard achter mijn oor......

 

 

 

@ IEDEREEN HIER :

In ieder geval bedankt iedereen voor alle informatieve contributies tot dusverre,dit helpt mij zwaar de goede richting uit :tu

Zo kan ik nadenken over hoe&of wat de beste hybride zou vormen met deze genetica.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@collie

 

Ik heb originele chemdog zaden (regulier) van Mota, dit zijn de chemdawg '91 met veel paarse pheno's.

 

Purple chem x HeadCandy hebben we ermee gemaakt en is een freebee bij Sannie.

 

Paarse chem phenoos met airborne g13 saus, powerhouse.

 

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_9701/med_gallery_23812_9701_88645.jpg

 

Poldergrower

Edited by Poldergrower
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PG: Oja, das waar ook, ik heb daar de oude (non purple versie) nog van liggen!

(En jij dus ws ook nog wel..)

 

Dat was een lekker wietje voor overdag wat ik me ervan herinner, niet te stoned om nog wat te doen erna, en ook niet zo high dat je 3000 dingen door elkaar gaat doen zonder enige lijn in je werk.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ P.G. : awesome soortje gozer...........awesome..... B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een update!

 

 

Chemdawg baby's pakken wel hard door,mooi groen breed blad en compacte opbouw.

Ze krijgen dan ook een 20/04 lichtcyclus vanaf het begin,en reageren extreem goed op zulke lange daagjes.

Dat kun je dan ook goed zien in het verschil met de vorige foto van ze.

gallery_22295_10617_1669776.jpg

 

NYCD x Ms. Universe F-1 plantjes doen het ook wel goed maar mogen van mij groener.

Ik heb zoals jullie zien de 2e T-neon armatuur ook aangezet om ze meer ruimte te geven en het mocht ook wel warmer in de tent.

gallery_22295_10617_483672.jpg

 

Ik heb vorige week spint geconstateerd in de hps stekkentent,en door mijn directe kordate optreden is alle spint nu morsdood.

Toch wil ik dus even pica's showen v/d toppen in de hps tent,van de Whiteskunk x Cali-O F-1 stekken.

Ze schijnen gewoon door te pakken alsof er niets is gepasseerd.

gallery_22295_10617_2551693.jpg

 

Ik had deze stekken buiten staan en heb ze (te) haastig weer naar binnen getrokken,zonder goed te letten op beestjes.

Dus had ik voor het eerst in 12/13 jaar spint :likken: ,het kan allemaal.

Maar alles is nu 100% onder controle,kijk maar.

gallery_22295_10617_1005649.jpg

gallery_22295_10617_3416931.jpg

 

 

Er ligt sneeuw rijkelijk verspreid over de topjes......

 

:wave:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er weer super uit collie,

Vind 20/4 net iets te lang maar ze doen het er zo te zien goed op.

 

Hoe is het met de loci's nog al bekomen van het knakken?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes gaan zoals het hoort Collie!

De dames in je HPS tent zijn al mooi aan het dikkken.

De kleintjes gaan ook lekker.

 

:verrygood

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je buiten loopt lijkt het ook al winter.........Takkeweer.... Maar mooie Alpentopjes hoor!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...