Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
AndySharon

Wanneer Oogsten

Recommended Posts

er is geen foto te zien AndySharon, misschien moet je gewoon, vn je geuploadefoto de BB-code, kopieren, en hier plakken, ... .

 

Dan kunnen wij uw foto zien ... .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als hij oogstrijp is. Zonder je af te willen zeiken, deze vraag wordt per maand 100 keer gesteld en een beetje google opdracht zorgt direct voor heldere uitleg. Iets met trichomen, helder, troebel en amber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eventjes verduidelijken het gaat niet echt om de "haartjes" maar om de trichomen (de suiker op en om je toppen zeg maar) ga je toch een loepje voor moeten halen x60 is al voldoende.

 

En een foto van 1 top vind ik ook onvoldoende om heel je plant oogstklaar te schatten.

 

En verdere info is ook welkom, soort, hoe oud is ie, hoelang bloeit ie al, wat is de geschatte aantal weken bloei dat zaadbank aangaf,...

 

En even netjes voorstellen aub in wie is wie deel van het forum ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook moet je plant nog gespoeld worden. Bladeren zijn nog donkergroen, geen herfstkleuren te zien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooh, dan moeten die van mij nog effe....

 

@ AndySharon, als je goed had gelezen zou er 80% van de haartjes bruin moeten zijn....... en dat is nu nog niet het geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh,alleen bij volle maan in je blote togus toch?

Da's voor extra flavour :lol:

 

 

 

Wanneer je oogst is een kwestie van smaak,ik houd er bij sommige wietjes van als de plant al bijna doodgeteerd is en niks meer doet en sommige soortjes wat eerder.

Helemaal als de plant pas laat trichs gaat maken gooi ik haar later om.

sommige soorten werd ik para van als ik ze te vroeg had ge-oogst,dat ging pas weg na een goede cure v/d wiet :whistle:

 

Zoals ik aan die foto van jou zie kan ik zeggen dat je haar geen voeding meer hoeft te geven en haar bladeren lekker mag laten interen.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer moet ik deze oogsten?

 

Zet volgende week nog een foto, ik schat nog zeker nog 14 dagen.

 

Maar het is outdoor, dus het weer telt ook mee :( Staan ze in een pot?

Mogen ze binnen schuilen en overdag zonnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eventjes verduidelijken het gaat niet echt om de "haartjes" maar om de trichomen (de suiker op en om je toppen zeg maar) ga je toch een loepje voor moeten halen x60 is al voldoende.

 

En een foto van 1 top vind ik ook onvoldoende om heel je plant oogstklaar te schatten.

 

En verdere info is ook welkom, soort, hoe oud is ie, hoelang bloeit ie al, wat is de geschatte aantal weken bloei dat zaadbank aangaf,...

 

En even netjes voorstellen aub in wie is wie deel van het forum ;-)

 

Goedemorgen,

 

Ik heb een loep besteld, deze zal een deze dagen binnen komen. Ook heb ik me voorgesteld (zie:http://www.wietforum.nl/topic/122132-ons-even-voorstellen/

 

Ik post zometeen een paar nieuwe fotos. Ik heb er twee een bloeit pas net maar de andere staat nu een week of 5 in de bloei. De soort van de planten is onbekend omdat ik de zaadjes uit wiet heb gehaald die ik gekocht had.

 

Ook moet je plant nog gespoeld worden. Bladeren zijn nog donkergroen, geen herfstkleuren te zien...

 

Het is een biologische plant, ik las op internet dat het met een biologische plant niet nodig is.

 

Wanneer moet ik deze oogsten?

 

Zet volgende week nog een foto, ik schat nog zeker nog 14 dagen.

 

Maar het is outdoor, dus het weer telt ook mee :( Staan ze in een pot?

Mogen ze binnen schuilen en overdag zonnen?

 

Ze staan in een pot, post straks nog wat fotos. Ze mogen binnen schuilen, overdag achter het raam in de zon of op het balkon.

Edited by AndySharon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoelen niet nodig,WEL preferabel.

Ik doe het ook weleens niet,ik mag niet liegen namelijk.

Maar het is veel lekkerder van smaak als je dat wel doet en geduld hebt. :likken:

Ik kweek altijd organisch,ik weet niet beter.

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je weet toch welke wiet je hebt gekocht dan waar je het zaad hebt uitgehaald?

 

Lijkt de bladvorm meer sativa achtig of indica? (Denk sativa aan het blad van 1ste foto te zien en die hebben een bloeitijd 9-12weken) dus op eerste schatting moeten ze nog wel even als de 1 nog maar 5weken bloeit

 

Greetz alki

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat aardig de goede kant op!

Zie inmiddels wat herfstkleur komen, maar nog wel nieuwe witte haren.

Nog een dikke week op kraanwater en je zou aardig in de richting moeten zijn volgens mij.

(Ff trichromes checken zegt meer natuurlijk, ik ga n beetje af op mn gevoel nu)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...