Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
susphine

Hangafstand Led 900W

Recommended Posts

9x100w sol

 

Hoever moet ik ze van me planten hangen wat is de minimale hoogte. En in dit geval wat als ze te groot worden als autoflower zijnde. Ze gaan staan in 20 liter potten en me tent is 120x120x200

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook eigenlijk een vraag over me carbon filter. Ik heb deze gehangen aan een fan, de fan blaast alles naar buiten heb ik dit goed gedaan? En mijn staat in mijn slaapkamer kan het enige kwaad? En ik neem aan dat er ook frisse lucht in moet, maar heb ook geen gat in de muur of dergelijke om het uit te blazen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je 9x100w lampen of 1x900w led paneel? meestal 15 tot 30 cm afhankelijk hoe heet die dingen worden en of je hele tent oppervlakte goed belicht is.

 

Je zal wel verse lucht nodig hebben en zonder degelijke afvoer zal het behoorlijk vochtig gaan worden in je slaapkamer.. erg handig als je paddo's op je muur wil gaan kweken.

Zover ik weet is het de standaard om je inlaat vanuit huis te doen (meestal stabieler kwa temp en hogere ppm's co2) en uitlaat naar buiten via een gemodificeerd raam of dakdoorvoer.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 1600watt paneel, eerste kweek op een 60cm afstand gehouden. Met degelijke resultaten...

Hopelijk niet teveel last van je installatie op je slaapkamer...

Ik zou toch de afvoer dmv slang naar je raam ofzo brengen...

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...