Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kamihaze

Ph Regelbaar Uit Je Keukenkraan

Recommended Posts

Een kennis van me heeft een apparaatje op zijn keukenblok staan en aangesloten op de keukenkraan en daar kan je dmv een druk op de knop (touchscreen) verschillende ph waardes selecteren...nu denk ik dat zou toch helemaal super wezen voor de af en aan-zuurders onder ons??

 

gallery_46333_18974_1100940.jpg

 

gallery_46333_18974_2353197.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee want je regelt de pH als laatste. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja schijnt goed voor je imuumsysteem te wezen die 9.5 en die 2.5 is voor te ontsmetten(geen allesreinigers of wat ook meer nodig zegtie..

 

@dilago...als je water pakt van ph 6 ipv vaak 8.3 bijv. hoef je toch niet of nauwelijks nog aan te zuren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel want door voeding toe te voegen verandert de Ec ook. Daarom voeg je dus eerst voeding toe en daarna regel je de pH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok niks aan dus...ik zuur niet aan, maar vroeg t me gewoon af hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zuur eerst een beetje aan naar 6.5 ofzo, want als je de voedingsstoffen in water met een pH van 8 gooit dan kan er al meteen wat gaan neerslaan.

 

Al doe ik de laatste tijd eerst de silicium in het vat en zuur dan aan van 10 naar 6.5. Dan de rest erbij en tenslotte echt de pH corrigeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook eens naar zo n verkoopavond van deze filters geweest .

het is ook nog uit te breiden met een koolzuurapparaat waar je ook diverse smaken aan kan toevoegen .

dan komt er dus frisdrank naar keuze uit de kraan .

ik heb in de pauze nog 3 biertjes kunnen ontfutselen aan de kennis die me uitgenodigd had .

wat keken hij en zn vrouw sneu toen hun introducee na de pauze zn jas aantrok en het circus verliet .

trap er niet in je moet voor duizenden omzetten als je getekend hebt .

een soort piramidespel .

:vape:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kennis van me zweert erbij en zegt dat hij zich er heel wat beter door voeld...hersenbeschadiging opgelopen en nooit goed meer concenteren en veel chaos en nu niet meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou dit werken om het te hoge ph water uit je regenton neutraler te maken?

 

Dan zou het op lange termijn wel enorm besparen op je water factuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...