Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

knakenpoetser

Ip Camera Tercontrole Voedingscomputer

Recommended Posts

ik zoek een camera waar ik op kan inbellen, zodat ik het display van een voedingscomputer en ernaast van een ec/ph continu meterkan zien.

zodat ik bij verschil weet dat 1 van de 2 geijkt moet worden(of kapot etc).

 

 

de camera moet op wifi kunnen , ik zal dan met een prepaid smartphone een wifi hotspot maken op locatie.

de bedoeling is dat ik kan inbellen met een smartphone.

 

 

ik zie allerlei ip camera te koop maar heb geen ervaring ermee , en hoop sommige forumleden wel.

 

bvd

 

ps: ik zie ook dat er systemen zijn wat een foto sturen naar een email adres , dit zou ook perfect geschikt zijn.

Edited by knakenpoetser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi/goed spul kost vaak veel centjes..

voor de buget versie kan je beter een afgedankte telefoon met camera gebruiken geen idee hoe :whistle: maar met wat google skills kom je een heel eind :likken:

bijv. http://www.tweaking4all.nl/mobiele-apparaten/android-mobiele-apparaten/hergebruik-oude-android/oude-android-als-beveiligingscamera/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remote pc + windows 10 tablet uit china, als de ingebouwde camera niet genoeg is kun je een webcam op aansluiten, je kunt er ook een sim kaartje in gooien als backup ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...