Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Witte Soortjes?

Recommended Posts

Nog een winstgevend witte is deze:

 

potassium-phthalimide-1397882.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een winstgevend witte is deze:

 

potassium-phthalimide-1397882.jpg

Maak je daar veel winst op dan, op een hoopje bakmeel? :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een winstgevend witte is deze:

 

potassium-phthalimide-1397882.jpg

Maak je daar veel winst op dan, op een hoopje bakmeel? :likken:

Daar bak je lekkere koekjes van! :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen ervaring met Super Skunk van Sensi en ben daar net als jij ook erg tevreden over. Of zaad nou helemaal accuraat te reviewen is heb ik mijn twijfels bij, want de ene pheno is de andere niet. Het heeft ook een geluksfactor, want het zaadje moet ontkiemen, geen hermafrodiet worden, klaar zijn binnen de aangegeven tijd en compacte toppen geven. Als dat bij negen kwekers goed gaat en bij de tiende niet, is het zaad dan verkeerd of heeft de tiende kweker pech?

 

Wanneer ik een old school soort kweek zal ik weer te werk gaan zoals bij Super Skunk. Zoeken welke breeder eerst was en wat de reviews op kweekfora zijn. Hoe de kweekervaringen waren en ook lees ik de rookverslagen. Dan heb je een aardig beeld van wat je mag verwachten. De Super Skunk voldeed althans aardig aan het internetprofiel.

 

Pheno verschil ontkom je niet aan maar dat geeft op zich ook niet, van de 5 Super Skunks had ik 3 verschillende pheno's maar

alle 3 compact en lekker dus in dat opzicht is zaad prima te beoordelen alleen minder consistent als stekkies uiteraard.

 

Voor de overige oldskool wit soortjes zoek ik op dezelfde manier als jij maar na reeds 3 jaar trail & error helaas nog steeds geen goede stabiele strain kunnen vinden vandaar de vraag als hier mensen zijn die deze al gevonden hebben voor de Northern Light, W.W., Afghan soortjes e.d.

 

Heb nou nog Afghan/Skunk en W.W. liggen van Dutch Passion liggen. Had begrepen dat hun een van eerste hiermee waren en

las over het algemeen positieve dingen. Daarnaast ook flink aan de prijs dus mag je ervan uitgaan dat je dan ook kwaliteit in huis haalt alhoewel

ik de laatste tijd n.a.v. het topic van Rodja alweer begin te twijfelen want die had nogal pech met zijn W.W. zaadjes van D.P. dus garanties heb je nooit.

 

Ik kan je vertellen dat ik alles behalve tevreden was over de white widow autoflowering van spliff seeds. Vern**k je tijd niet aan dit soortje

 

Over het algemeen zijn auto's sowieso niet de moeite qua compactheid, opbrengst, smaak & effect imo, zoek daarom ook feminised.

Edited by Capo
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf hele goedeervaringen met auto's, qua opbrengst heb je inderdaad meer aan een feminized maar zelfs de freebie autoflower zaadjes van bongify.nl is echt een super wietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een winstgevend witte is deze:

 

potassium-phthalimide-1397882.jpg

 

versneden rotzooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_7335_4882_179645.jpg

lekker eem jonguh he !?! :vape:

Edited by macerror
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over witte soortjes, wanneer catalogeert men wiet onder wit soort? Want lijkt me toch dat ze allemaal wel op z'n minst een beetje wit worden door de trichomes:P?

 

Dat is ook weer vaag, volgens de 1 zijn het alleen maar afstammelingen van de white widow, anderen vinden elk wietje met een beetje trichomes een wit wietje. Die benaming kwam toen de white widow uitkwam, alles was na verloop van tijd ineens een wit soortje. Beetje zoals nu met de (og) kushes, zit er afghaan in of heeft iets een wat hashige smaak, wordt het al snel een kush genoemd. Mensen proberen gewoon te kapitaliseren op een naam, gebeurd met alles wat een beetje goed is, ww, haze, skunk, diesel, kush, cookies, whatever.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over witte soortjes, wanneer catalogeert men wiet onder wit soort? Want lijkt me toch dat ze allemaal wel op z'n minst een beetje wit worden door de trichomes:P?

 

Dat is ook weer vaag, volgens de 1 zijn het alleen maar afstammelingen van de white widow, anderen vinden elk wietje met een beetje trichomes een wit wietje. Die benaming kwam toen de white widow uitkwam, alles was na verloop van tijd ineens een wit soortje. Beetje zoals nu met de (og) kushes, zit er afghaan in of heeft iets een wat hashige smaak, wordt het al snel een kush genoemd. Mensen proberen gewoon te kapitaliseren op een naam, gebeurd met alles wat een beetje goed is, ww, haze, skunk, diesel, kush, cookies, whatever.

 

Wat jij opnoemt zijn toch ook grotendeels afstammelingen van die soort waar ze onder gecategoriseerd worden.

Alle skunk varianten hebben ergens de skunk#1 in de strain zitten, zelfde geld na mijn weten ook bij diesel en haze soorten en dus ook wit soortjes

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grotendeels wel ja, maakte ook wel een beetje een strekking, maar een santa maria, afghaan, pp een nlx, zijn dat witte soortjes? Op een gegeven moment zijn ze het in de volksmond wel geworden namelijk. Zit geen white widow in, net zoals veel soorten die “white” in hun naam hebben. Alle goede wiet in engeland is skunk, of cheese, of psychosis, is het natuurlijk niet allemaal, zijn gewoon namen die synoniem zijn voor goede wiet, zoals je alleen maar diesel in NY kan krijgen, alleen maar kush in cali, etc. Net zoals dat elk paars wietje purple haze wordt genoemd door de leken. Verkoopt beter als iets naamsbekendheid heeft.

Edited by Blowmonkey

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowmonkey, kun je lettertype wat groter zetten, aub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bepaalde soortjes verkocht werden als witte wiet kon ik nog mee leven, maar die achterlijke zakken met hun "thc poeder" over de wiet om te verzwaren, dat was er teveel aan. Ja, je wiet zag er witter uit maar met welke rommel? Alle mensen die wiet verzwaren aan de galg aub, toen en nu.

 

Ik heb witte soortjes gewoon altijd gelijk gesteld aan potente soorten en ww,pp,nlx zijn dat naar mijn mening wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...