Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gtti

Een Aantal Vragen Over Eb/vloed Systeem

Recommended Posts

licht 24 u uit .

 

ec eenmalig 2.2 geven

 

3/4 dagen wegblijven watergeven .

 

licht aan temp 31 licht uit 15/17 (4 dagen)

 

 

celremmer heb ik geen ervaring mee maar met bovenstaande akties zal meeste groei eruit gaan.

 

eventueel knakken .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor de lampen uit gingen halve dosering clomeq gespoten. Ik heb een beetje krullend blad, verder niets op aan te merken. Dagtemp zet ik nu op 29 graden, nachttemp 19 graden. Co2 heb ik uitgezet, zit nu op 50-100ppm.

 

Ik zie het even aan, als het echt heel erg wordt dan ga ik jouw tips opvolgen.

 

Ik zag dat racker in een van z'n topics z'n lampen in week 2 op 1/23 uur zet om strekken te voorkomen, zou dit werken in week 3 denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom doe je niet gewoon wat knakenketser je adviseert, als aanvulling op je clomeq-behandeling?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een nacht temperatuur van 19gr is niet laag genoeg om de strek te remmen. Zoals knakenpoetser al zei die moet naar de 15 a 17gr

 

Dan moet je in de opti wel functie D4, D5, D6 aanzetten. En de timer inschakelen.

 

Ik heb ook wel clomeq gespoten maar de planten worden dan gevoelig voor klauwblad. Daarom zou ik eerder doen wat knakenpoetser al had aan gegeven.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@twiet: Ik ben eigenwijs :P

 

@klave90: Ik had D5 en D6 al aan, D4 staat uit, afgelopen nacht was het 14-15 graden ondanks dat ik op 19 graden had ingesteld. Als ik cool at night aan had gehad was de temp nog verder gekelderd.

 

@knakenpoetser: M'n fles is nu toch al leeg, morgen weer bijvullen. De CO2 waarde fluctueert heel erg, 50 tot soms 400. Dus denk niet dat het heel erg is.

 

Eb/vloed timer hangt inmiddels, ben er erg blij mee!

gallery_29226_19240_1516669.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahah staat de gasboer bij jou ook zo scheef te kijken hoe snel je die flessen opmaakt? :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pp van 1 meter + is sowieso dom.

 

 

bij mij zijn ze max 60 cm (10 per m2) zou 80 cm max aanhouden voor wit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal houd ik ze ook wel kort, alleen er is in het begin het een en ander mis gegaan waardoor ik langer ben gaan voorgroeien om de planten te laten herstellen. Ze hebben 15 dagen groei gehad waarvan de eerste week 24/0.

Hoe dan ook, 't komt wel goed, de groei is er nu wel uit, bladtemperatuur klopt ook. Alles staat op boost. Ik mag niet klagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal houd ik ze ook wel kort, alleen er is in het begin het een en ander mis gegaan waardoor ik langer ben gaan voorgroeien om de planten te laten herstellen. Ze hebben 15 dagen groei gehad waarvan de eerste week 24/0.

Hoe dan ook, 't komt wel goed, de groei is er nu wel uit, bladtemperatuur klopt ook. Alles staat op boost. Ik mag niet klagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa haha ,

 

heb nu wel afzuiger uitgezet jaagde er 3-4 flessen per ronde doorheen beetje te gek hehehe xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo het is weer even geleden dat ik heb gereageerd.

 

Hierbij de laatste update... zoals in de eerste 3 foto's te zien is, is mijn tent ingestort. De lampen waren op dat moment aan en alle lampen, evsa's en filter donderden naar beneden. Voordat er brand uitbrak kon ik gelukkig ingrijpen.

 

Een aantal planten sneuvelden, maar omdat het in week 6 gebeurde, hadden de meeste planten toch nog de tijd om te herstellen.

 

Gaandeweg realiseerde ik me dat deze planten verdomd veel op amnesie haze leken. De topvorming, de bladeren en de geur was totaal anders dan de pp's die ik ervoor had.

 

De laatste 2 weken had ik veel last van spint, het was constant stofzuigen, lv omhoog gooien, knoflookspul sprayen en doen...

 

Ondanks de slechte start ivm nieuwe medium, de spintaanval, instorten van de tent toch een respectabele 10,2kg droog op 17,6m2 waarvan je 16m2 actief kan gebruiken, vind ik het helemaal geen slechte ronde. Voor de liefhebbers: 0,78 gr per watt. Maar dat vind ik niet zo interessant.

 

Wat heb ik geleerd van deze ronde?

-Tent nooit overbelasten, krachten goed verdelen.

-Het pand nooit onbeheerd achterlaten wanneer de lampen aan zijn.

-Meer brandblussers ophangen.

-Stekken dieper ingraven in de rfx, goed vochtig houden.

-Andere stekkenboer zoeken.

 

Ik ben toe aan vakantie. :P

 

http://www.wietforum.nl/gallery/image/648825-img-6569/

 

http://www.wietforum.nl/gallery/image/648826-img-6566/

 

http://www.wietforum.nl/gallery/image/648827-img-6563/

 

http://www.wietforum.nl/gallery/image/648828-img-6561/

 

http://www.wietforum.nl/gallery/image/648829-img-6562/

 

http://www.wietforum.nl/gallery/image/648830-img-6564/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn goed weggekomen pik. Toch goed dat je dit post als het andere hiervoor kan behoeden. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat we niet allemaal wel eens goed weggekomen zijn.

 

Met 10 K droog mag je sowieso nooit klagen lol. Geniet van je vakantie en investeer in veiligheid.

 

en eh... verschil pp en amnees is makkelijk te zien

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Andere stekkenboer zoeken.

 

 

Beter,,,,,,= Je eigen stekken roggelen............!

 

Zeker gezien de ruimte die je hebt

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je wel geluk gehad dat je 10kilo in de zakken hebben zitten nu ipv dat de hele woonwijk stoned is geworden

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahah Jaa jongens, ik had zeker weten een beschermengeltje op m'n tent zitten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...