Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
zenny

Hermafrodietten

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb een paar plantjes die eigenlijk heel goed gaan en er ook (van ver) vrouwelijk uitzien. Alleen: er ontwikkelen zich geen toppen... We zijn nu 8 september, dus da's al rijkelijk laat.

Anderzijds zie ik ook geen duidelijke balletjes of banaantjes, wel een soort van verdikking waar normaal de toppen zouden moeten zitten. Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn.

Het gaat trouwens om gefeminiseerde ruderalis.

 

alvast bedankt!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zitten die nog in de groeifase en zal je binnen een weekje (met dit goede weer) wel de eerste bloemen zien.

Wanneer heb je die ongeveer gezaaid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zit in voorbloei en aan de ovalen bloemzak met bijhorende pistel is het een vrouwtje ik zie geen andere bal ontwikkeling dus ook geen herma eigenschappen.

 

Over welke soort gaat het hier want fem ruderalis is nogal vaag en denk eigenlijk dat dit geen autoflower is maar weet niet zeker tenzij je even de zaai datum meegeeft.

Kan natuurlijk ook zo'n xxl afje zijn...

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

folks! alvast bedankt voor de geruststellende uitleg ...

Het gaat hier om gefeminiseerde ruderalis indica, geplant +- begin mei, geen autoflower.

De verdikkingen (bloemzakjes?) voelen redelijk stevig en hard aan, geen idee of dat normaal is ...

 

Het rare is dat ik nog een paar andere plantjes heb (waaronder dezelfde ruderalis variëteit) die wel al volop aan 't bloeien zijn.

blijft vreemd ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je deze toevalig van sensi ?

Had deze op het oog voor volgend buitenspeel seizoen dacht dat ze compacter waren

 

En heum ruderalis is DE soort/genetica die voor het autofloweren zorgt dus = autoflower

 

Als je op 1 van je foto's van dicht bij kijkt zie je zo'n wit haartje (pistel) uit zo'n ovaal achtig bolletje komen dat is het zakje dat ik bedoel geen idee waar jij op ligt te drukken ;-)

 

Elke plant is verschillend de ene bloeit wat sneller als de andere niets om je zorgen om te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn zaadjes van Organic earth,

 

ik volg de situatie op en ik onthoud: 'niets om je zorgen om te maken'

 

 

 

Bedankt nogmaals!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eventjes wat opzoek werk verricht, 50% van de zaden (toch die van sensi, over die organic earth heeft bitter weinig gevonden) zouden (semi)autofloweren. Dus dat wil zeggen dat ze in de ?f3-fase? zitten.

Verklaard ook al dat sommige in jou geval 1tje er wat later aan begint omdat deze navenant het aantal licht-uren pas in bloei schiet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...