Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

whahah draaikontje

er is maar 1 juiste manier

en dat was niet wat jij zei.

 

dat gaat ook wel hoor,

net als fietsen op zachte banden.

 

maar op zo'n toontje uit de hoogte

en dan het foute dingen zeggen

dat heet mis informeren

of je nou een topic hebt lopen of niet.

 

zegga poldergrower,

hoeveel posts heb jij eigenlijk?

zegt dat dan ook wat????

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je tabak rookt of niet zegt dat ook wat lol, ben je soms gestopt weetje?? Gaan we het nou ineens over aantal posts hebben....draaikont huh????

 

Ik zeg hoe IK mn zaad bewaar en wat ik onzin vind, iedereen weet toch wel het alwetende web te vinden waar de juiste info staat?

 

Ik steek er nog 1 op, een pure wel te verstaan, fijne avond weetje.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan je zaad ook in een munitiekist bewaren op een koele plaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bewaar het lekker in de groente lade van de koelkast in een doos vd Xenos met allemaal vakjes en dan in die pipet dingetjes of gripzakjes met wat rijst vh vocht.

 

 

@PG

Hoezo geen ruimte in je koelkast of een aparte nodig, heeft de vrouw je zo onder de duim dan dat er geen plekje voor een doosje van jouw is?

 

Ik heb precies de tegenovergestelde ervaring die jij hebt met buiten de koelkast bewaren en ben zo een mooi aantal soortjes die ik had bewaard om ze ooit nog eens te proberen (Skunkie, old skool PP de beroemde NLX van Alien) kwijt geraakt waar ik sinds ik via de koelkast werk ik aan 99% ontkiem en opgroei kom en ik hanteer de glas water en pincet methode die bij velen voor drama's zorgt :innocent:

 

Overigens ben ik bezig aan mijn laatste tabak, die in my face vd week maakt dat ik maar door dat high worden van verdampen heen moet beuken, me een week opsluiten of zo :jump:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe zo vaak jij het over tabak hebt; dan ben je er nog niet echt vanaf.

hehe,die munitiekist; dat vind ik wel wat!

lostchild; jij en ik zijn bijna de enige, dat blijkt maar weer!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer mensen te motiveren om ook te stoppen en kijk eens naar onze vriend LC, volgens mij is hij aan zn laatste tabak bezig of lees ik het nou verkeerd? Ik ben ook zo knetter.....

 

LOL

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lostchild; jij en ik zijn bijna de enige, dat blijkt maar weer!!

 

Hier gaan ze ook de koelkast in hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou gelukkig dan zijn er nog 3 op de old scool manier bezig.

dat was nu 1 maal het onderwerp he.

 

het leermomentje van dit topic:

 

en omdat er zoveel links over zijn is het meteen de waarheid ??

 

uhm, bij normale mensen dus wel

bij knetter mensen dus niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zaad waar deze pre' 90 OHz x Sk#1 uit ontsproten is heeft een aantal jaren in een munitiekist gelegen.Alle zaden ontkiemde trouwens.

 

gallery_44470_18142_2267894.jpg

 

Toch nog een plant in dit topic :icecream:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hele discussie over het ontkiemen daargelaten... die ndb zaden van gueswho?

Man als je centen wilt maken zorg dan voor een paar goede moeders van die strains..

Erg tof om hier weer eens wat van terug te zien

Veel suc6 en k kijk cker mee in je verslagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat moet je nou met een paar goede moeders van zo een vroegbloeier? Gaat alleen maar bloeien onder kunstlicht.

 

Komend jaar gaan we ermee aan de gang met de originele NDB zaden van Guess who. Of we er centen mee gaan maken is nog de vraag?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehehe, tja dat probleem hadden veel mensen in Friesland ook: allemaal vroegbloeiers.

en dat wordt me toch een leuk oogstfeestje!!

Toch apart dat er mensen zijn die er wel stekken van kunnen snijden'van zo'n vroegbloeier......

Share this post


Link to post
Share on other sites

... die ndb zaden van gueswho?

Man als je centen wilt maken zorg dan voor een paar goede moeders van die strains..

 

In de koelkast in een gripzakje heb ik ze meen ik: buiten soortje wat mij niet ligt.

Geld heb ik al dus euh misschien toch maar eens in zadenruil topic gooien dan en wat moois voor terug vragen :dribble:

 

Ik probeer mensen te motiveren om ook te stoppen en kijk eens naar onze vriend LC, volgens mij is hij aan zn laatste tabak bezig of lees ik het nou verkeerd? Ik ben ook zo knetter.....

 

Zo knetter dat je je replies in mijn meest recente medicinale topic vergeten bent, shame on you hier hoor dat je het op jouw bordje trekt :excl:

 

@weetje

maar jij ontkiemt toch niet shotglass methode ?

de koelkast is (sinds die reply op stekken in de koelkast) voor groen en aanverwant weer een vriendje hoor

stekken stonden er nu 4wk in, een maatbeker met laagje water id groente lade en ik heb er 4 gesneden gisteravond, 2 heb ik er terug gezet gewoon om te kijken hoe lang het bruikbaar blijft.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Overigens ben ik bezig aan mijn laatste tabak, die in my face vd week maakt dat ik maar door dat high worden van verdampen heen moet beuken, me een week opsluiten of zo :jump:

 

Verkeerd gelezen denk ik maar nu ik weer knetter ben snap ik er eigenlijk niks van....?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk zou je niet knetter moeten zijn.Op den duur zou er toch gewenning moeten optreden.:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk zou je niet knetter moeten zijn???? Ik zit op een wietforum toch en dat is mijn hoofd doel,

 

Get that cannabinoids into youre body and get medicated. Word je ook knetter van...jij niet?

 

We hebben op het moment ongeveer 5/6 soorten te testen helaas...lol

 

Als je puur rookt en ook nog eens verschillende soorten/phenoos met wat hash in verschillende bongs is er nooit sprake van gewenning.

 

Een beetje wiet mixen is ook een aanrader, de mix van terpenen werkt uitzonderlijk goed voor mn adhd.

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff... lekker veel tekst ;) On topic iemand hier ervaring mee gibberellinezuur? Ons mam heeft mijn '92 zaden bij een opruiming van de zolder terug gevonden. Die gaan we dus proberen.

 

@Tourtje

En staan ze nog overeind? Nog tips?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Willie nelson, hele dag knetter lol

 

 

 

Pg

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Willy Nelson is een pure roker en bovendien een zeer begenadigd gitarist! I'd smoke weed with him, no problem! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff... lekker veel tekst ;) On topic iemand hier ervaring mee gibberellinezuur? Ons mam heeft mijn '92 zaden bij een opruiming van de zolder terug gevonden. Die gaan we dus proberen.

 

@Tourtje

En staan ze nog overeind? Nog tips?

Ik ga de methodes van MiniLab en Lostchild combineren. Heb de zaden 1 nacht in de vriezer gehad en zijn er nu 3 dagen uit. Vanavond gaan ze in een half glas water met half dopje peroxide.

 

Ze krijgen 1 week om wortels te vormen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Willie nelson, hele dag knetter lol

 

 

 

Pg

 

53303190.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd hoe dit zal gaan, bedacht me net dat ik nog een lading buitenzaden heb liggen uit de 'Basic Seeds tijd'

Vooral Ierdbei (basis populatie en F2, F3 & F4), pure Erdbeer, Lesotho's en allerlei experimentele dingen met Zwitsers/Nederlands/Canadees bloed.

De oudste komen uit 2002, de jongste zijn van 2008, helaas hebben ze op kamertemperatuur opgeslagen gelegen.

Zou ze zsm moeten regenereren...

 

gallery_6769_5116_21091.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

way to go Paddohead,

mijn zegen heb je om al dat moois in stand te houden

liefst zonder gefem en gedoe!

 

Goed plan; gewoon doen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie verzameling heb je daar :tu gauw GA3 halen voor de alleroudste & fem is helemaal niet erg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...