Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

Wiet Olie Inzet Leukemie

Recommended Posts

De ene bij max 40 C niet hoger & om CBDA om te zetten zit je rond 125 C & THCA rond 105 C, dus dat doe je met de andere extractie & uiteindelijk bij elkaar voegen na afkoeling van de ene uiteraard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar hebben we wat aan

komen die flessen toch nog een keer van pas gelukkig, ik kan er zelf weinig mee ivm onverwacht auto rijden en ik wil ook geen alcohol elke dag

 

Een zeer flauwe au bain marie (goh laat mijn inductie kookplaat op standje 1 dit doen) scheelt weer tijd tov open lucht

 

Wordt wel ff stoeien met de distilleer want die heeft traploze regeling en niet op temperatuur standen voor die 105-125 C benadering, als ik er net wat onder zit vindt de omzetting niet plaats en net wat erboven gaat er een groter deel verloren/omgezet naar minder wensbare stoffen aj :blink:

 

Kan ik niet een deel laag laten dampen (gaat ook snel zeg 10ml) en dan mengen met de warm gestookte die ik al in spuitje heb om die uit het spuitje te verrijken/ op te peppen?

 

ik voorzie vooral problemen met die 125 bereiken met de destilleer en op de inductie hoog liever niet :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een vage vraag maar een aanbeveling voor grotere hoeveelheden grinden als je niet met een grinder aan de slag kunt ivm beperkingen in de nek?

 

Een eerder door mij (geen topding moet ik zeggen) ingezette staafmixer bakte er niks van, die maakte onontkluwbare bolletjes die meer ipv minder werk/betere doordringbaarheid van alcohol in materiaal opleverden.

 

Of zit ik te zeveren aangaande dat 'fijn genoeg' als ik het toch 2wk (eerder 3) laat trekken nav opmerking PG zo lang mogelijk getrokken?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou met een blender moeten kunnen. Kleine koffiebonenmolen heb ik ervaring mee.Werkt als een tiet, dus niet langer dan een paar seconden malen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke vorm van leukemie?

 

Ik ben al 8 jaar leukemie patient (CLL)

 

Als het over maanden gaat denk ik ALL?

 

Ik zou ricks methode aanhouden en dan in capsules doen.

 

ALL (voorzover ik me daar met mijn beperkte kennis en info over uit kan laten).

 

Capsules geven bij een gevoelige maag/spijsvertering bij vrijkomen vd extreem bittere pure olie toch juist verschijnselen?

Ze heeft voor zover ik weet geen direct probleem met de slijmvliezen (ze kon sigaretten roken) dus opname via die zijde zou dat altijd omzeilen (mits goed aangelengd)?

 

Ik houdt het in ieder geval in het achterhoofd van die capsules (welke gewoon online te bestellen zijn denk ik?)

thnx vd tip en zelf ook veel sterkte en succes met de battle tegen.

 

Geen idee! Ik dacht juist via die capsules de smaak te omzeilen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt speciale kruidenmolens om grove kruiden fijner te maken, beetje droogijs erbij om de temperatuur laag te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff andere vraag aan je bruine: die capsules geven die de stof zo af dat je er niet ineens een 'high' of stoned gevoel aan over houdt?

 

dat neemt een heleboel 'gedoe' weg zoals een verkeerd vallende dosering wat een overdosering wordt en ze zo high als fuck wordt waarvan ik weet dat dat met de mensen om haar heen dit heel verkeerd uit kan pakken,

dit is overigens iets wat dus steeds al door mijn kop gaat: hoe krijg ik het dat ze zo min mogelijk de kans loopt 'high' te worden bij aanvang, na gewenning aan kan ze vanzelf meer hebben maar de aanvang is best wel cruciaal hier, als die goed high wordt hebben we de poppen aan het dansen :thumbsdown:

 

Wel kut hoor dat je met je ouders altijd overhoop lag en dat het, desondanks dit, niet goed te maken is althans niet zo dat ik naar haar toe kan gaan en haar begeleiden in 'een traject'

 

Gelukkig is het 'high' zijn van olie meer een soort uber happy gaat maar door en zit in mijn kop joy joy gevoel wat je niet kan plaatsen en niet snel een bad trip, het is nogal overweldigend en kan zeer beangstigend zijn, iets om wel rekening mee te houden.

 

Bedankt vd tips aangaande grinden, ik ga morgen gericht op zoek :hug:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mede olie stokers ik heb jullie hulp nodig :excl:

 

Mijn moeder is gediagnostiseerd met een agressieve vorm van leukemie (ze is 70) en heeft als vooruitzicht nog 2mnd te gaan.

Artsen staan voor een raadsel en ze wordt nu 'behandeld' met transfusies omdat er verder niks is.

Daarnaast wordt ze gekweld door artrose en de heup operatie die ze had moeten krijgen gaat nu dus niet meer door, ze is flink gammel en daar boven op nu die leukemie.

 

Olie heeft ze eerder uit een andere bron geprobeerd (Facebook??) en dat was vies, bitter, ze werd er misselijk van en het was duur.

 

Laat ik nu ook een stoker zijn en in staat zijn al die obstakels te omzeilen... maar waar /hoe begin ik?

Moet melden dat de relatie tussen mijn moeder en mij niet goed is en ik haar dus ook niet goed 'ken' behalve dan wat ik nog

heb van vroeger, gelukkig heb ik een zusje wat close met haar is sinds dit alles en het op pakt verder.

 

Ok inleiding gehad:

Te beginnen met de leukemie: als mijn olie bijvoorbeeld verontreinigt zou zijn met een schimmel kan dit dan radicaliseren?

Welke dosis en juist maken van ICE of lang trekken start materiaal voor diepere werkzame stoffen voor de leukemie?

Puur doseren en opbouwen alla Rick of aanlengen met olijfolie (vooral vanwege de smaak die olijfolie)?

 

Dit allemaal in heel korte tijd uit gaan zoeken is me net ff te ver (lees ik kan het gewoonweg niet met mijn eigen klachten).

Ze mag maandag naar huis en ik wil dan dat er een flesje via de post aangeleverd kan worden daar zodat ze meteen kan beginnen.

 

Heeft er iemand ervaring mee zodat ik in ieder geval een handvat heb welke kant ik op moet?

Heb wel eerder iemand ondersteunt aar dat was niet zo dichtbij en een andere diagnose (COPD) waar de kwaliteit van leven enorm is toegenomen.

 

Momenteel heb ik aan soortjes om te verwerken:

Katastrofala (kruizing s5 x Herijuana)

s5

s5 x AMG een aardig up haze achtige die misschien in lichtere dosis voor een flinke gemoedstoestand verbetering kan zorgen

 

Bedankt alvast

 

Olie heeft ze eerder uit een andere bron geprobeerd (Facebook??) en dat was vies, bitter, ze werd er misselijk van en het was duur.

 

​Het klote van kopen op faceboek is het dat je niet weet welke alcohol ze gebruiken. Maar als ik het zo lees hebben ze geprobeerd de alcohol die gebruikt is terug te winnen. Daar wordt hij de olie echt heel smerig van.

 

Gewoon je eigen alcohol stoken en op de wiet blijven gieten totdat hij een mooie groengele kleur heeft ( dat bereik door de wiet in ( koffie) filter te gooien en daar alcohol over te gieten, na 2 tot 3 keer gieten ( dus met de zelfde alcohol) bereik je de kleur. Dan heb je het beste en dan gewoon buiten op hoog vuur uitdampen. Jammer van de alcohol maar dan krijg je mooi product wat je met een puntje van een mes onder de tong kunt leggen. De wiet die overblijft gooi je in een fles met alcohol en die laat je gewoon een paar maanden staan. Niets mis mee als je deze ook weer snel uitdampt.

 

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou een goede BHO kunnen(laten) maken ,en die oplossen in licht aan gewarmde sesamolie.

Dan heb je minder bitter spul,eventueel kun je er een glaasje warme melk achteraandrinken of lekkere warme choco met slagroom om alles een beetje door te spoelen.

Ze zal waarschijnlijk grotere hoeveelheden moeten nemen,80 gram in twee maanden?

 

Eveneens kan ik je de turkey-tail mushroom aanraden,die is gedroogd te koop in capsules.

Ze zal 8 capsules per dag daarvan moeten nemen,gedurende die twee maanden.

Chaga thee werkt immuun systeem regulerend,en deze zogenaamde berkenweerschijnzwam helpt ook tegen ongemakken op de maag en als anti-viraal anti oxidant middel.

4x per dag een kopje thee hiervan.

 

Deze methoden moeten gewoon samen met de gangbare medische wetenschap genezing kunnen brengen.

 

Probeer het inieder geval,en veel suc-6.

 

Volgens mij was de theorie van Rick Simpson om in 3 maanden 60 gram proberen weg te werken. Wat heel veel is. Zat net naar een filmpje van mediwiet te kijken en volgens Wientjes zitten cannaboiden in alle plannen maar in cannabis heel veel. Klinkt logisch, daar is ook de theorie van Essiac thee op gebaseerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt vd tips Lummel en ik herinner me de 1gr pdg wat neer komt op net ff meer dan 60gr over 2mnd en dat is idd best veel.

 

Je advies over hoe om te gaan met het brouwsel neem ik maar niet ter harte, een flink vuur en alcohol (overgaande in gasvorm) zijn nou niet echt een gouden combi ook al is het buiten :innocent:

 

ik beschik over een terug win apparaat.. de alcohol terugwinnen is niks mis mee is mijn ervaring maar ga je te heet stoken met dat ding tja dan vraag je erom, gaat wel lekker rap dan :hug:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt vd tips Lummel en ik herinner me de 1gr pdg wat neer komt op net ff meer dan 60gr over 2mnd en dat is idd best veel.

 

Je advies over hoe om te gaan met het brouwsel neem ik maar niet ter harte, een niet afgeschermde verhittingsbron en alcohol (overgaande in gasvorm) zijn nou niet echt een gouden combi :innocent:

 

Je hebt toch ook een distilleerketel? Daarin kan ik veilig uitdampen op hoog vuur. Ja, je moet niet met een pannetje kutten, deed ik ook wel eens voor de snelheid maar dat heeft me ook wel eens een paar verbrande vingers gekost. Die overigens met de pure olie smeren snel genezen waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt vd tips Lummel en ik herinner me de 1gr pdg wat neer komt op net ff meer dan 60gr over 2mnd en dat is idd best veel.

 

Je advies over hoe om te gaan met het brouwsel neem ik maar niet ter harte, een flink vuur en alcohol (overgaande in gasvorm) zijn nou niet echt een gouden combi ook al is het buiten :innocent:

 

ik beschik over een terug win apparaat.. de alcohol terugwinnen is niks mis mee is mijn ervaring maar ga je te heet stoken met dat ding tja dan vraag je erom, gaat wel lekker rap dan :hug:

 

Het probleem met terugwinnen ( als het snel gaat ) is geen probleem. Maar als dat gebeurt in ranzige keukentjes waar ze uren met een pompje die bedomte lucht doorblazen, dan kan je je wel voorstellen dat de olie smerig is.

 

Tja, ik gebruik altijd fors alcohol voor de eerste 3 keer overgieten. Dus als je bijv. 100 gram wiet die je 3 keer overgiet met het liefst alcohol uit de vriezer, ben je zeker wel een paar liter voor kwijt want dat spul zuigt als een gek. En daarna een tijdje in een weckpot laten staan. Ik zou de wietolie niet mengen met andere olie maar puur gebruiken. Zo blijft de kwaliteit gegarandeerd in de koelkast.

 

Ik meng overigens de droge wiet wel altijd met elkaar. Ik zelf heb gekozen voor een Sativa Amnesia en indica Northern Light 50/50. En daar wordt je zalig high van al maak ik de olie daarom niet.

 

Tenminste zo werkt het voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is de kuur ook bekend, 60 dagen lang 1 gram per dag.

 

Jammer dat het verboden is.....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is de kuur ook bekend, 60 dagen lang 1 gram per dag.

 

Jammer dat het verboden is.....

 

Pg

 

Ik wil geen purist zijn maar volgens mij was het 60 gram in 90 dagen. Je zal namelijk eerst moet wennen. Met een gram van dat spul van mij gaat een kerel van 2 meter en 125 kg nog 24 uur onderuit. Maar ja, slapen geneest.

 

Google maar op run from the cure.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is de kuur ook bekend, 60 dagen lang 1 gram per dag.

 

Jammer dat het verboden is.....

 

terdege van bewust en een groot struikelblok, sneaky moeten doen bij zoiets

 

@lummel

er is geen maand om te 'wennen', het moet 'aanslaan' zelfs aangelengd/in lichtere dosis en dan zsm ophogen voor de kill missie,

prognose is 2mnd aftellend.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja in de wandelgangen hoor ik het vaak voorbij komen, vraag en aanbod zo simpel werkt het.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

grinden: gewoon door een grove keukenzeef "duwen" dan is het fijn genoeg.

of neem een prullenbak van gaas;werkt toppie

ik ben het met konopi eens zoals die je op pad helpt inzake de zuren en de opneembare cannabinoiden.

oraal via de maag/daremn en via het monslijmvlies ,anaal en smeren; alle wegen leiden op een verschillende manier naar hun doel.

de ene snel naar het hoofd(monslijmvlies)

de andere via de lever delte 9 wordt delta 11

anaal zonder de "lever-weg"dus psychoactief minder werkzaam

via de huis: vaak de kortste weg naar de bron van het kwaad.

 

opneembaarheid van isopropyl is ongeveer 40 gram olie op 1 liter alcohol.

onbewerkt 200 gram skuff op 1 liter

250 gram wiet per liter.

 

ik spoel ongeveer enkele uren, 3 weken is niet mijn stijl

en ik zou ook niet weten welke stoffen er 3 weken nodig hebben om op te lossen.

flavonoiden ,chlorofyl en celulose duurt wel wat langer maar 3 weken?

zou mooi zijn om dat in testen te zien; die verschillen.

 

damppunt van 78 a 82 graden houd je zuur behoorlijk in stand,

45 graden is beterz voor de zuren.

 

de kookplaten van de blokker bevalt erg goed=tussen de 70 en 120 graden traploos regelbaar.

olie decarboxyleren doe ik als de olie klaar is;klin schaaltje op een eierdopje en in de over op 125 graden voor half uurtje ongeveer(zie schemas)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx vd tips weetje.

 

Ik ga toch maar vd blender denk ik, weinig knip per keer en dan pulsen, door drukken vraagt teveel vd kleine nek spieren :doctor:

1x drukken niet zo maar repeterend kills me :|

 

Decarboxyleren:

de knip die ik in wil zetten is al ruim gecured in weckpotten (ik cure mijn afval ook altijd omdat ik dan betere ICE krijg):

ga ik dan niet te ver en zet te veel om naar oa CBN door het nadien nog te decarboxyleren?

 

Wat bedoel je psies met de huis einde 1e alinea?

 

Vandaag wordt met ma besproken wat er aan 'behandeling' met olie mogelijk is en waar ze zich op voor moet bereiden, het is natuurlijk aan haar of ze het wil of niet, ik kan het echt niet op gaan dringen.

Gaat ze erop in dan gaat vandaag het 1e flesje (van de olie die ik nog heb) aangelengd 2:1 met sesam olie en een beetje bio honing die kant op en kan ze beginnen, als dat flesje dan op de helft is volgen 2 nieuwe flesjes van 15ml met meer toegespitste olie in net wat hogere dosis en zo gaan we dan vrolijk verder, dan is ze ook zo gewend en kan naar een (extreem lijkt het 1gr pdg) hoge dosis toe waar capsules (soms) echt wel een uitweg kunnen bieden.

 

Iemand een aanrader voor een test kit waarmee ik mee inzicht kan krijgen in de niveaus van mijn brouwsels?

En ook liefst natuurlijk 1 die ik bij wijze van vandaag bestel en morgen in huis heb :search:

 

Capsules heb ik zo via een smartshop: nu lees ik dat ze er in gelatine en vegetarische uitvoering zijn wat het alweer makkelijker maakt (de vega offcourse).

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kink in de kabel, emotioneel en fysiek niet sterk genoeg en huiverig voor aanvangen.

Maar ze wordt niet beter op dat vlak zo thuis in de stoel/bed..

 

Heb aangegeven dat (na alles wat ik terug gelezen heb over de behandelden) er een 'verbetering' binnen 2dgn na starten kuur gezien KAN worden.

Dan heb ik het niet over de bloedspiegel maar wel over de kwaliteit van leven wat alles net weer ff anders maakt, het brengt mij op dat vlak alles, anders was ik echt een zielig vogeltje.

 

Ze gaat naar wat ik begrepen heb het wel voorleggen aan de arts, zou een pluspunt zijn als die arts zich goed informeert en ook gaat overreden om toch maar zsm aan te vangen, de witte jas is zoveel meer gewicht in de schaal dan een ander in (te) veel gevallen.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit nog teveel in het leerproces om je enig advies te geven, Wel wil ik je van af deze plaats sterkte wensen.

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuws

 

Jammer genoeg niet al te best.

Ze is nu echt uitbehandeld en krijgt ook geen transfusies meer en gaat een dezer dagen naar een hospice om te sterven.

We zijn inmiddels 3wk verder (bijna 4) en ik weet nu eindelijk waarom (mij ontlokte het een reeks vloeken en tieren) ze niet aan een kuur wil:

 

er is eerder 'ergens' in Amsterdam medicinale wiet gehaald en dat was erg bitter en ze werd er misselijk en beroerd van en ze was bang dat dit met mijn olie ook zou gaan gebeuren

 

onduidelijk hoe dit geconsumeerd is :search:

 

Waar haal je het vandaan vraag ik me af als olie je laatste redmiddel zo'n beetje is.

Dan gebruik je dat toch niet als argument om het je aangebodene redmiddel af te slaan en neem je het toch gewoon, baadt het niet schaadt het niet?

 

Ik maak nu een klein flesje wat mijn zusje als ze bij haar op bezoek gaat geforceerd gaat druppelen met olie die ik nog heb warm gestookt.

T'is niet anders, ik kan lichamelijk geen kant op momenteel en zal ik proces eerder verprutsen dan goede olie maken omdat indien lichamelijk een wrak ik heel rare fratsen uit haal met die whiplash van me :withstupid:

 

Ik doe dan 50% olie, 40% honing en 10% sesam olie.

 

Omdat die olie warm gestookt is kan decarboxyleren achterwege blijven als ik de materie helemaal goed begrepen heb?

Ze liggen al sinds eind 2014 goed gekoeld die spuitjes met het groene wondertje :whistle:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte! Ik hoop dat het je moeder helpt en het geheel toch wat draaglijker maakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe liggen die spuitjes gekoeld ( vriezer of koelkast).Als de alcohol er helemaal uit is, is het volgens mij niet lang houdbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alcohol is er niet helemaal uit (prik zit er nog wel degelijk in) maar..

 

Mijn moeder is vanochtend om 04:30 in het ziekenhuis overleden aan de gevolgen van diverse ontstekingen die (neem ik aan) het gevolg zijn van

problemen met het afweer systeem.

 

Moge zij ruste in vrede.

 

Ik wil iedereen bedanken die in dit topic heeft gereageerd en meegedacht.

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn oprechte deelneming met het verlies van je moeder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...