Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
amnesia013

2 Optis 2Ruimtes.. Co2 En Vacuum Vraag

Recommended Posts

hallo, ik heb even uitgetekend hoe de situatie momenteel is.

 

gallery_34711_18138_447121.jpg

 

2 optis

2 ruimtes

beide ruimtes draaien tegelijk! dus niet om en om.

afzuiger en filter hangt in kamer B

de opticlimates kunnen niet verplaatst worden .

 

Nu vraag ik me af wat volgens een van jullie de beste manier is om co2 verspreid te krijgen in beide ruimtes.. ( waar controller en waar generator te plaatsen ) en dit met een generator en een controller

 

en ik vraag me af hoe het het makkelijkst geregeld kan worden met de afzuiging ( vacuum ) en dit met een kist en een filter

 

ik zelf zat te denken aan 2 slangen van kamer a naar b. en vervolgens lucht over te gooien van a naar b.

 

wat zouden jullie doen ?

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft kamer a dan geen filter en geen afzuiger? :book:

hoe je het gebouwd hebt gaat dat heel lastig worden wat je wilt

normaal hang je de kachel achter de clima zodat hij het erin trekt en koelt en daarna van bovenaf mooi verdeeld over je hok

dat zie ik nu niet zo snel gebeuren omdat je ze beide in ruimte a hebt staan zonder tussen wand en b een pleniumbox hebt en dus niks zal aanzuigen

je kan eentje achter airco a hangen en bij hok b eentje in het hok zelf met een ventilator erachter

dus 2 kachels en 2 sensors lijkt mij de beste optie als je de aircos niet kan verplaatsen

dit is niet optimaal maar dan had je het anders moeten bouwen

misschien hebben mensen andere ideeen maar dit is de mijne :innocent:

wat je bedoeld met afzuiging begrijp ik niet goed als het goed is heb je in beide hokken toch al filters en een box?

je kan wel lucht van je de eene kant naar de andere kant gooie met 1 kachel en 1 sensor maar dan heb je geen idee wat er in dat andere hok gebeurd omdat hij brand(de kachel) tot de sensor in dan hok a zegt het is genoeg terwijl er in hok b dan al het dubbele kan zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...