Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
alkaline

Highlife Magazine

Recommended Posts

Iemand enig idee waar in belgie ik dit magazine kan vinden in paper-back?

 

Noem me old-school maar kan het echt niet lezen online...

 

En weet iemand de naam van die andere stoner-lectuur die in de betere shop te vinden is?

 

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar probeer ik hem op te lezen maar vind het niet prettig lezen zo'n e-book

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke nou een torrent site of nieuwsgroepen kijken of je ze daar kan downloaden.

Als je weet hoe dat werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lukt allemaal wel maar zoek gewoon een papieren/glossy versie hiervan

Share this post


Link to post
Share on other sites

soft secrets? klein simpel blaadje, die hightimes ed vond ik niets aan, commerciel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx huff, soft secrets was het...

 

Iemand enig idee hoe ik een papieren versie van ook deze in België kan krijgen?

 

Morgen maar eens bij beide uitgeverijen horen misschien dat zij me verder kunnen helpen :-)

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De uitgeverij heeft terug gereageerd blijkbaar heb ik op 20min van hier een growshop aan deze kant van de grens... waarom ik dus voor het e-shoppen uren rond reed naar de andere kant god mag het weten...

 

Zaterdag maar eens langsgaan benieuwd naar welke productjes ze in de winkel hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar probeer ik hem op te lezen maar vind het niet prettig lezen zo'n e-book

 

Wat let je om je printert te koppelen aan die E-Book en het gewoon uit te printen op A4?

Mini-usb naar Usb kabeltje moet je hebben denk ik en de plaatjes niet printen anders blijf je cartridges kopen en duurt het allemaal veel te lang.

 

Ik heb vorig jaar 7 jaargangen Highlifes in de papier kliko gedaan :ph34r:

Stond idd veel commercieel in maar ook een aantal pareltjes van artikelen, dat werd naarmate Highlife doodging (soort van herstart geweest) toch echt minder.

Nam ze altijd mee bij de CS of GS bij mij in de regio en ik zie ze tegenwoordig weer verschijnen bij de GS in het rekje maar het is behoorlijk bae hoor qua info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de jaargang van 2016 staan zeer interessante artikelen over het medicinaal aspect er van weet niet meer precies welke uitgave maar in verschillende toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.

Zo kwam ik ooit in contact met Wernard nadat ik ineens ervaringsdeskundige op medicinaal cannabis gebied werd, de artikelen in de Highlife.

Lezen en posten op WF nav zijn topic Wiet olie deed mij de wereld (canna als medicijn ipv 'teveel en dus probleemgebruiker) nog meer betreden

en sterkte mij in mijn gang langs de artsen voor acceptatie als medicijn tov reguliere medicatie.

 

Heb me zelfs nog laten interviewen voor plaatsing in de Highlife toen maar dat is nooit door gegaan (ik denk omdat eea geanonimiseerd moest ivm omstandigheden). Heb kopie daarvan nog wel ergens op de HDD denk ik, zou wat zijn als ik dat hier op WF plemp

mag dat? nooit geplaatst dat interview dus geen copyright rustend op?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij mag je het posten lostchild, ik geloof (weet wel zeker dat het werkt) al van me 14j in de helende en pijnstillende werking. Heb van me 11j tot 13j cortisone spuiten gehad en een shitload andere pijnstillers voor rugproblemen op me 12de-13de eerst zelf wat opzoekingswerk verricht waar in die tijd bitter weinig online was over gepubliceerd...

 

Maar nu wil ik verder bijleren en niet enkel weten wat ik weet voor mijn eigen pijntjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...