Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Soma's Nycd X Ms. Universe Onder 1200Watt

Recommended Posts

Mooi klote Dil, ook jij succes!!!

Maar gelukkig heb je meerdere locaties, kun je toch nog je eigen rokertje kweken.

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer kut D.. Verrekte zonde om niet helemaal te kunnen afbloeien.

 

@LC,

Ik heb nergens kunnen lezen, dat PG heeft beweerd, dat het verschil in het medium zit.

Hij heeft voor zover ik het heb begrepen, het verschil in weerstand tussen zaad en clone aangestipt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten zijn geoogst, helaas ook behoorlijk wat fluff. Maar ja, voorlopig heb ik weer genoeg te roken en flink wat materiaal om hasj van te maken.

 

Het gaat om dezelfde klacht afkomstig van dezelfde buurman, ik heb derhalve ook verwezen naar het gesprek wat ik had met de wijkagent. Mogelijk hoor ik er niks meer van, desondanks neem ik het zekere voor het onzekere en ben nu aan het oogsten.

 

Ik zou, als je alles opgeruimd hebt eens die buurman op de koffie uitnodigen en hem dan rustig voor leggen dat als hij denkt dat er bij jouw van alles aan de hand zou zijn en jij overlast veroorzaakt jij heel prima via je voordeur en de bel die ernaast hangt benaderbaar bent en die overlast misschien heel verkeerd geinterpreteerd word omdat meneer een nogal vervelende ervaring met blowende jeugd heeft gehad?

 

Als ik vertelde aan mensen in mijn omgeving dat ik medisch canna gebruik dan was het ineens niet vreemd/crimineel meer en maakte het ook geen donder meer uit.

Weten ze het niet van dat medische dan ben je al snel categorie probleme en zullen ze je eerder aangeven dan bij je aanbellen.

Dat het soms best wel stinkt heeft soms wel een geldig excuus als ze meer van je persoontje en waarom je gebruikt weten ;)

 

Mijn verhaal was, als ik zelf op straat bemerkte einde filter tijd of een ander lek zoals dom ongefilterd 800gr Herijuana tumble trimmen en dan in de huiskamer beneden aankomen en pas denken ohoh en inderdaad, hele straat meurde, zelfs bij de buren op de hele bovenverdieping gaven ze aan :whistling

 

ja, nieuwe medische leverantie gehad en dat moest ik zelf vd tak halen, dat stonk best flink niet? ik had er enorm last van en jullie ook dus? misschien toch maar eens kijken of ik daar wat aan kan doen dan want misschien vaker zo (verhaal apo wiet te duur/niet werken jouw smoes om zelf te kweken danwel wiet in te slaan via andere weg dan apotheek of de CS) en dan zul je al snel merken dat men het voor lief neemt en er niet eens meer over klaagt omdat men de achtergrond vd overlast kent en het geen overlast meer is maar de zieke buurman met zijn wiet ding.

Een heel ander beeld en daar kan je zelf veel aan doen, zo wisten al mijn buren al voordat ik hier ging wonen dat het best naar joints ed kon ruiken want ik blow vd pijn, ze vragen me zelfsof het nog helpt en ik nog niet aan de 'echte' medicijnen hoef :withstupid:

Helaas zijn mijn buren absoluut niet voor rede vatbaar, de vorige keer toen ik wilde praten spuugden ze op me onder verwensingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien was het wel niet zo goed idee om met een omgekeerd kruis om je nek voor hun deur te staan.:likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet kunnen leek me maar niet dus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit joh vd buren je hebt echt rare mensen er tussen zitten en dan denk jij dat je op valt als stonede para blowert die nooit buiten komt etc

 

@rocker

euh, ik heb het maar ff aangedikt hier want begrijpend lezen van iets wat als onbegrijpend lezend gepost is gaat maar lastig vinnik

Als je op hydro kweekt missen de planten een stukje natuurlijke weerstand, dat is nog erger als je ouwe stekke amnees kweekt daar zit geen weerstand meer in en moet je ze continu inspuiten of behandelen.

Zaadplanten hebben van nature uit net als ons weerstand meegekregen van moeder natuur, daarom zitten ze er wel op maar word het geen plaag zoals gauw op hydro wel gebeurt.

 

Waarom alleen zaadplanten niet gekweekt op de hydro manier weerstand hebben/ontwikkelen ontgaat mij helemaal hier maar is wel wat ik zou krijgen als ik hydro kweek met stekken ipv zaadplanten want dat is nog erger dan een ouwe stekke Amnees die geen weerstand heeft en wordt ook nog eens extra aangewakkerd omdat de gebruikte voeding een chemische is ipv bio.

 

Dat is wat er staat en niks over (doorgefokte) stekken en de weerstand die die stekken hebben in relatie tot een zaadplant zoals wij daaruit zouden moeten halen wat dan nog weer los staat van hoe je die plant op kweekt maar wat er wel staat door specifiek hydro aan te halen?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd want vooral niet op hydro kweek die zaadplanten hebt en er zaadplanten niet gekweekt op de hydro manierdie weerstand hebben ontgaat mij ook een beetje....??? Maar zo is het ouwe stekken amnees minder erg op hydro ja.

 

De postduif was gepikeerd omdat hij de context verkeerd heeft geintrepeteerd, nu voelt ie zich gekleineerd...de post...duif

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt het niet eens tijd Pg dat je gaat selecteren op slakkenresistentie ipv een zootje chemiekorrels rondom de planten te strooien? :likken:

 

gallery_23812_18811_148667.jpg

Edited by konopi

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit joh vd buren je hebt echt rare mensen er tussen zitten en dan denk jij dat je op valt als stonede para blowert die nooit buiten komt etc

Het zou pas opvallen als je wél buiten komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@D

ik kreeg die opmerking best wel eens ja met mijn soms maar 1x in de week naar buiten :jump:

Ja idd want vooral niet op hydro kweek die zaadplanten?

Maar zo is het ouwe stekken amnees minder erg op hydro ja.

 

Wanneer was de laatste keer dat jij een fatsoenlijke hydro kweek deed die je er als vergelijk bij zou kunnen pakken dan :phone:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij een monocultuur, een veld vol van dezelfde stekken, zijn alle individuen in gelijke mate vatbaar voor alle ziekes en plagen.

Een aanplant van zaailingen geeft individuen die in een verschillende mate vatbaar of kwetsbaar zijn voor verschillende ziektes en plagen.

Ze zullen dus niet allemaal in gelijke mate het slachtoffer worden, of hinder ondervinden.

De zaailingen die niet ten prooi vallen, kunnen vervolgens profiteren van de extra ruimte/licht/voeding.

Bij een monocultuur kan dat niet.

Dat is een belangrijk voordeel van zaad boven stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is toch geen ding exclusief voor zaadplanten dat profiteren van vrijgekomen ruimte maar meer in welke fase vd grow je iets verwijderd en hoe je de (beginnende) plaag hebt aangepakt?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad had het iets met weerstand te maken waar het over ging.....................?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. pff dat is kloten. Maar je had de wijkagent in je zak of deed ie geen rondje door ej huis.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was iemand van de woningbouw, de buurman heeft geen gehoor kunnen krijgen bij de wijkagent dus probeerde hij het via andere paden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en het is nota bene iemand die zelf aangeklaagd is voor mishandeling en intimidatie van meerdere vrouwen op de buurt.

 

Het bevreemdt me dat ze steeds weer komen terwijl er hier nog nooit wat gevonden is. Wel ja, ik ben alweer bezig met de voorbereidingen voor de volgende ronde, ik ga er ook niet op wachten.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig D, stilstaan is achteruit gang.

 

Gewoon opnieuw foccusse, deze ellende hoort er nou eenmaal bij.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweken doe je voortaan maar op locatie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad een beter plan

Ook al zouden het maar een paar plantjes zijn op je woonadres je staat in de picture en de lokatie is besmet of je moet echt bereidt zijn om de strijdt aan te gaan zoals sommigen wel plegen te doen maar dan zit je jaren in procedures, zet je, krijg je inval etc etc

je bent slecht af als huurder wiens contract ontbonden wordt ivm hennepkweek

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik heb besloten dat ik het kweken op deze locatie toch maar voor gezien houd, het is te riskant.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 55 Raspberry Pi Processors op big blocks winnen de schoonheidsprijs niet, maar desondanks gaan ze lekker door met het bouwen van toppen!

 

gallery_6495_18670_71454.jpg

 

gallery_6495_18670_81365.jpg

 

gallery_6495_18670_143624.jpg

 

De volgende keer laat ik ze iets langer voorgroeien onder tl-licht alvorens ze direct op 12/12 gaan.

Vandaag heb ik de planten geoogst tezamen met de Super Skunk. Omdat ze er niet uitzagen heb ik geen topic bijgehouden maar de toppen zijn nog prima geworden!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

amai.. nou scheelt dat er wat afkomt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...