Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Soma's Nycd X Ms. Universe Onder 1200Watt

Recommended Posts

Uiteraard ja en intussen wil ik wel wat te roken hebben en niet van die fluffy zooi! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6495_18670_94306.jpg

 

gallery_6495_18670_116045.jpg

 

Ze beginnen al hard te worden en zullen spoedig mijn weckpotten bevoorraden. :D

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar kun je een raam mee ingooien haha :lol:

Ga je ze nog een weekje alleen afgezuurd water geven?

Of gewoon omleggen zonder fratsen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rock hard buds rasta! :)

Ik haal ze maandag over een week om en halveer de voeding vanaf de eerstvolgende waterbeurt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere toppen Dil :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit de pheno die gerookt heb ?

Zoja, stevige dame iig :ph34r:

Ja dat is waarschijnlijk dezelfde, een penetrante zoete geur van bessen. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt, deze strain moet het echt hebben van de laatste weken. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 55 Raspberry Pi Processors op big blocks winnen de schoonheidsprijs niet, maar desondanks gaan ze lekker door met het bouwen van toppen!

 

gallery_6495_18670_71454.jpg

 

gallery_6495_18670_81365.jpg

 

gallery_6495_18670_143624.jpg

 

De volgende keer laat ik ze iets langer voorgroeien onder tl-licht alvorens ze direct op 12/12 gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke topjes, maar zie ik nu trips? :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke topjes, maar zie ik nu trips? :likken:

Ja, tegen de tijd dat jouw planten in week drie van de bloei zitten heb je er meer denk ik.;)

 

Zonde man. Maarja hoort erbij

Leuk is anders maar ik heb dit liever dan mooie planten met alleen blad er aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen zien Dil :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik ze had ontdekt voordat de planten op 12/12 gingen had ik er wat aan gedaan. Daarom snap ik niet dat jij ze ongemoeid laat, enige wat ik bedenken kan is dat je van tripwiet houdt. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nog geen plaag hier, ik houd nu de LV boven de 70% en spuit ze straks net voordat de lampen uitgaan zeiknat, en dat herhaal ik de komende dagen. Denk dat het dan wel weer goedkomt, heb voor de zekerheid een flesje PVP van BAC besteld, dus als het echt erger wordt.... ;)

 

Jij ook succes met je huisdieren :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had mijn flesjes PVP wel mogen hebben, ik heb nog een dichte fles en een waar een beetje uit mist. Het enige wat bij mij werkte tegen spint en trips was het knoflookrecept van Spongy in mijn handtekening. Maar in de bloei remt het de planten heb ik ondervonden dus laat ik de trips verder met rust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik buiten altijd een mengsel van water, groene zeep en zonnebloem olie.

Werkt ook prima tegen een hoop ongedierte, dus mss dat ik dat nog gebruik voordat ik de PVP gebruik.

Maar zoals PG al zei, mijn planten staan er supergezond bij dus zal het allemaal wel loslopen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zit ik ook niet over in dat het wel zal loslopen. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je op hydro kweekt missen de planten een stukje natuurlijke weerstand, dat is nog erger als je ouwe stekke amnees kweekt daar zit geen weerstand meer in en moet je ze continu inspuiten of behandelen.

Zaadplanten hebben van nature uit net als ons weerstand meegekregen van moeder natuur, daarom zitten ze er wel op maar word het geen plaag zoals gauw op hydro wel gebeurt.

De Polar Bears zijn gemaakt met trips hun hele leven dus trekken ze zich weinig van aan.'

 

Mijn s5 zit zelfs spint op maar niet op de rest van mn moeders/planten waarom? Door hun eigen weerstand.

Als dat er niet was dan blijf ik planten behandelen in de polder, hier leeft nou eenmaal ongedierte.

 

Pg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom dus Dil :likken:

Ik neem aan(weet 100% zeker) dat PG zijn soortjes inmiddels wel door en door kent, wie ben ik dan om zijn adviezen te negeren :jump:

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Polar Bears zijn gemaakt met trips hun hele leven dus trekken ze zich weinig van aan.'

Dus die krijg je er gratis bij! :P

Mijn s5 zit zelfs spint op

Dat heb ik gemerkt inderdaad.

 

Daarom dus Dil :likken:

Ik neem aan(weet 100% zeker) dat PG zijn soortjes inmiddels wel door en door kent, wie ben ik dan om zijn adviezen te negeren :jump:

 

:wave:

Dat moet jij weten maar trips horen niet op je planten te zitten als je schoon kweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pg houdt van zijn dierentuin.Tis maar goed dat die het alleen bij zaden houdt.:likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik vind het een vreemd verhaal Konopi, zitten die trips dan soms in het zaadje van de Polar beren? :P

Als je op hydro kweekt missen de planten een stukje natuurlijke weerstand, dat is nog erger als je ouwe stekke amnees kweekt daar zit geen weerstand meer in en moet je ze continu inspuiten of behandelen.

Zaadplanten hebben van nature uit net als ons weerstand meegekregen van moeder natuur, daarom zitten ze er wel op maar word het geen plaag zoals gauw op hydro wel gebeurt.

Wat probeer je nou te zeggen, dat zaadplanten op hydro geen weerstand hebben? Sorry hoor - ik heb je hoog zitten - maar dat is echt onzin. Kennelijk slaat de ledwiet harder in dan je dacht! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zegt ie niet Dil, beter lezen.

Ze missen een stuk weerstand, het stuk waar de schimmels en bacto voor zorgen, dat is een feit.

Op hydro heb je alleen wat enzymen toch?

 

 

En hoef je niet naar het stadion? ;)

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...