Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Soma's Nycd X Ms. Universe Onder 1200Watt

Recommended Posts

@ Plantformer:

Mr.X kush is een prima wietje jongens,lekkere aardse tonen.

Zelfgemaakte soort Plantformer?

 

@ Dilago :

Mijn Raspberry pi processor's stekjes hebben wortels gemaakt,dus feminisatie van deze soort gaat een feit worden als het aan mij ligt.

Door een fem selfie te maken hoop ik de wisselende genetica terug te brengen met 20%,dus 20% minder verschillen in de nakomelingen...

Makkelijker moeders selecteren,of uiteindelijk helemaal niet meer te hoeven kijken naar verschillen.

 

Jammer dat de 12/12 plantjes niet gaan zoals je wilt,maar als je niet probeert.....

Toch maar eens goede xl autoflowers zetten een keer?

Gelijk de hele ronde op 20/4 gaat veel sneller ;)

En Pineapple Express is een witte soort,best een thc monstertje.

12 weken vanuit zaad,geen gekke stek-perikelen meer.

Mooi uniform...geen herma's.... :icecream:

gallery_22295_10617_50656.jpg"]gallery_22295_10617_50656.jpg[/url]

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je Raspberry Pi Processor gefeminiseerd hebt! Die van mij die ik meteen op 12/12 heb gezet trekken nog wel bij, maar het was soepeler gegaan als ik ze nog een dag of drie op 18/6 had gezet.

Planten een hele cyclus op 20/4 geeft een gigantische stroomrekening dunkt mij, daar zit ik wel tegenaan te hikken dan. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's wel erg snel klok om?

Ik wacht altijd tot 1e wortelpuntjes door onderzijde, wil nog wel eens dat ze anders veel te lang vochtig staan (de bigblocks zelf) en de stekken luier worden.

 

Ik zei nog zo :whistle:

Lijkt mijn Shiva wel die ook veel te snel op 12/12 is gezet en sindsdien ook altijd te nat staat.

 

tip:

ook al slorpen ze elke dag die 500ml water op, toch kan het zijn dat bigblock te nat staat

hier til ik af en toe een blok op om te bepalen of ik niet een dagje over kan slaan met water geven en dat is minimaal 1x in de week het geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik zei nog zo wacht nou even tot de groei er uit is. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai de altijd me stekken traytje s om die ik over had en zetten daar me bloke op dan lek je overtollig water er uit in de tray de wortels die er onder uit komen kunnen dan ook altijd ook nog een beetje snoepen van het water wat er uit is gelopen

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nooit verkeerd. De moeizame start waar mijn planten mee kampten kwam vermoedelijk vooral door de overgang van kraanwater naar voeding + van tl-licht naar hps. Ook omdat de wortels nog te kort waren van de planten om natte poten te hebben lijkt het me dat andere factoren meer van invloed zijn geweest op de stagnatie.

 

De volgende keer laat ik de stekken wat langer voorgroeien onder tl-licht en zal ze voeding geven en daar aan laten wennen voordat ik ze onder hps zet. Volgens mij zal het dan beter gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zorg ook dat je blokken niet plat op de grond staan je kan ook een laagje perliet nemen het zorg er voor dat er lucht onder de blokke komt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bigblock heeft ribbels aan de onderkant waardoor nooit de hele bodem van block contact maakt en de boel kan luchten.

Of je ze nu van Cultilene, Grodan of Bcuzz hebt.

 

@Dilago

wortels te kort voor natte poten?

het gaat erom dat je in ieder geval genoeg wortel uitgroei hebt in het medium waarnaar je over plant voordat je de klok om zet.

vanaf omzetten klok gaat er meer energie naar groeispurt en niet naar wortels aanmaken maar je hebt amper wortels dus hoezo spurt?

gevolg kleine wel gezonde van top tot teen met toppen beladen planten, leuk maar je mist een cm of 40 aan materiaal omdat je nooit de wortels ervoor hebt gekweekt omdat je het de tijd niet gunde.

 

Dit staat los van een zeer goed gewortelde stek in het gat van je bigblock douwen (waarbij wortelschade en stress) of net een wat minder gewortelde die de operatie wat minder stressvol ervaart en kraanwater en wel of geen voeding, de stekken waren hongerig omdat je alleen kraanwater gaf na aanmaken wortels en je bigbocks toch ingewaterd? Ze hebben geen tijd gekregen zich goed te zetten, iets wat bij hydro best hard afgestraft wordt :search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook al maak je blok niet helemaal contact met de bodem door de ribbels die in het blok zitten

als er teveel water blijf legen op de grond zal je blok altijd te nat blijven en krijg je geen mooie wortel gestel

meer kans op rot schimmel s daarom zet ik ze juist op me stekken tray dan kan het blok uitlekken en je wortel s gaan naar water zoeken omdat je blok in een kortere tijd zal opdrogen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gepost Gisteren , 09:55

@ Plantformer:

Mr.X kush is een prima wietje jongens,lekkere aardse tonen.

Zelfgemaakte soort Plantformer?

 

Yup...mooi stabiel.... Platinum OG x Durban Poison.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Plantformer :

Dan doe je je naam eer aan,want het is een lekker soortje vinnik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind 'm goed te doen, zeker aardse tonen zoals Collie Weed ook al opmerkte en dat terwijl ie op steenwol is gekweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardse tonen.....wtf is dat D?? En idd op steenwol...lol

 

Geen Durban meer te vinden? Dat is juist een smaakmaker en met een giga high...kush is smakeloos.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wiet ruikt alsof het op aarde geteeld is, heel vreemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat wat je zoekt als je op steenwol kweekt? Wel grappig...ik zou ze eens op aarde zetten kijken of ze naar steenwol ruiken lol.

 

GEINTJE D!! ;-)

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geintje moet kunnen, ben blij dat je er de humor van blijft inzien bro! ;)

 

Wat ik zocht was een manier om zonder al te veel gedoe mijn ronden te volbrengen en dat vond ik in steenwol. Ook het kweken op kokos ging prima, echter geeft dat veelmeer troep en blijft het onder je schoenen plakken, net als aarde. :likken:

 

En wat smaak betreft proef ik geen enkel verschil als met de wiet die ik kweekte op aarde. Het zijn ook altijd aardekwekers zijn die zeggen dat cannabis wat gekweekt is op aarde beter smaakt en hydrokwekers dat het beter smaakt geteeld op steenwol. Wat mij betreft bepaalt strain en hoe de plant is afgebloeid veelmeer de smaakt en effect dan het medium en ik heb ponden gerookt ter vergelijking. Mijn motto is nog steeds en blijft: het medium is er om de plant en niet de plant om het medium.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste weken.

 

gallery_6495_18670_166837.jpg

 

gallery_6495_18670_106687.jpg

 

gallery_6495_18670_21567.jpg

 

gallery_6495_18670_114843.jpg

 

gallery_6495_18670_212376.jpg

 

gallery_6495_18670_207241.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke dames zijn dat Dil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn negen Raspberry Pi Processors die in mijn 120 x 120 tent staan onder 600watt hps.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die mogen nog wel even aandikken dan, of lijkt dat maar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee klopt, ze zijn nog niet klaar is ook wel te zien aan hoe groen ze nog zijn. Deze staat wel 10 tot 11 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn de HoD van mij toch iets rendabeler met hun 52/53 dagen tot de finish...lol

 

Oja maar jij deed t voor de lol he Dilago?

 

Ze mogen nog wel even aandikken he, wel mooie planten en toppen.'

 

Een mooie cross van wat ik ervan gezien heb, ms universe is een mooie strain.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe je inbox eens legen haha :)

Done. ;)

 

Zijn de HoD van mij toch iets rendabeler met hun 52/53 dagen tot de finish...lol

Tja en anderen produceren weer meer fluff, zo is er altijd wel wat. :innocent:

Oja maar jij deed t voor de lol he Dilago?

 

Ze mogen nog wel even aandikken he, wel mooie planten en toppen.'

Dit is voor mijn eigen stash en natuurlijk doe ik het voor de lol, waarvoor doe jij het dan? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om de opwarming van de aarde wat te versnellen, heb maar een hekel aan die kou :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...