Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Soma's Nycd X Ms. Universe Onder 1200Watt

Recommended Posts

Kan toch alleen maar te hoge LV zijn? Misschien je (temperatuurgestuurde) afzuiging manueel wat hoger zetten, minder vloeden, wat snoeien in het bladerdek etc etc

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

koudere buitenlucht in je kamer,zorgt voor een kouder tentdoek waarop cohesie kan vormen=condens :P

 

Denk ik hoor,ben net wakker he? :lol:

 

Of zit de vegetatie te dicht tegen je zijkant aan?

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide vrees ik, de tent staat in mijn slaapkamer en ik houd niet van hitte dus heb ik een raampje open. Helaas heb ik in mijn flat geen andere opties, ja de woonkamer maar dat is ook niet ideaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten groeien lekker door maar ik heb gemerkt dat de wanden van de tent zeiknat zijn van de condens. Op dit moment nog geen probleem maar later een garantie voor rot dunkt mij. Wat is hier aan te doen, is de tent soms te klein?

 

Hier had ik ook last van, maar enkel onder het bladerdek.tent staat in garage. Ik heb een klein keramisch kacheltje dat 15 min aan staat en dan weer 30 min niet. Probleem is hier zo opgelost.

Gr

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou in je woonkamer is niet echt een optie denk ik :lol:

Misschien een extra luchtstroom onder je bladerdek?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een straalkachel tussen de planten gezet, eens zien of dat ook beter is. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan krijgen die planten rondom die radiator verdampingsproblemen is mijn ervaring.

Kan je de warme lucht niet naar binnen zuigen passief?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom net kijken op mijn spot en helaas zijn alle planten weg geschroeid die bij de straalkachel stonden. :(

 

Er zal niet veel anders opzitten dan overnieuw beginnen, moet morgen maar even de exacte schade opnemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg dat wel! Maar ja, de LV was ook nog geen fractie gedaald en de tent nog steeds zeiknat aan de binnenkant. Kweken op deze locatie wordt niks, dus ik trek de stekker er maar uit morgen.

 

Beter maar niet overnieuw beginnen hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom niet in je woonkamer?

 

Van Homebox hebben ze nu stijlvolle beige tenten. Die staan prachtig in ieder interieur.

 

IMG_6764.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel smaakvol, je zet me aan het denken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oww,kut man!

Da's niet chill.......

 

Hhmmm, kun je niet beter zelf een hok bouwen op die kamer,met isolatie erin?

Of ga je ze gewoon in je huiskamer zetten met zo'n homebox?

 

Ze houden alleen niet van soortgenoten die op bezoek komen in rookvorm :lol:

 

Gecondoleerd iniedergeval,maar gewoon opvegen en doorgaan toch? :whistle: no worry's...

 

Jah Bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een hok bouwen lijkt me beter, of misschien dat ik er Amnees moeders inzet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even de schade opgenomen en het valt gelukkig mee! Er zijn alleen wat takken onderin verbrand waar vermoedelijk toch alleen maar fluff aan zou komen. Zonet heb ik de verbrandde takken er afgesnoeid en nu maar even verder denken hoe ik de lv naar beneden krijg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe hoog is je LV in huis dan?

Heb hier nu namelijk nergens last van en de afzuiger staat bijna stil.

 

Succes Dil

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het verschil tussen de buiten temp en de wand van de tent te groot waardoor er condens ontstaat.

Ik vind het trouwens knap dat je een tentje in je slaapkamer hebt slaap je door de afzuigers heen :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een vliegtuig kunnen mensen toch ook gewoon slapen.. ondanks de herrie van de motoren

 

Lekker monotoom

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slapen voor de tv lukt ook prima :likken:

 

En hoeveel slapen er niet door hun wekker heen?

 

Gratis Co2 :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je setup goed bouwt hoor je niks... mijn afzuiger hoor je pas draaien als je je oor tegen t filter houd..., alleen de koelertjes van de leds die op 5 (of 7?) Volt draaien hoor je zachtjes zoemen, maar ook alleen met tent open.

Enigste wat n beetje herrie geeft is de circulatiefan, en daar is ook vast wel n fluisterstil alternatief voor te verzinnen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lampen branden overdag zodat het 's nachts nagenoeg stil is. Echter woon ik in een flat waar het allemaal rumoer is dus ik slaap er toch wel doorheen. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de bron van de hoge LV gevonden. Het was de zak metselzand die ik in de tent had staan om elke keer de toplaag mee aan te vullen na het bewateren. Deze had een lek aan de onderkant zo bleek en nogal wat water opgezopen. :innocent:

 

Sinds gisteren ben ik overgegaan op A + B bloeivoeding van Dutch Pro, dit is het enige wat ze krijgen + een beetje pH min om aan te zuren naar pH 5.7.

 

gallery_6495_18670_161101.jpg

Edited by dilago
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dutch pro :wub: .. Aan deze kant nergens gezeik mee :)

 

Dit is alles wat ik van hen gebruik, wel op lightmix/kokos dan he ;-)

 

Groei a en b, bloei a en b, take-root en explode.

Edited by Drrr
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat is goeie reclame, ik had nog twee flesjes staan dus ik denk eens proberen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top man,weg met die hoge L.V. :tu

 

Lekker knallen nu,met zo'n mooi gewassie :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...