Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Soma's Nycd X Ms. Universe Onder 1200Watt

Recommended Posts

Dank je! Nog dikker? Dat belooft wat zeg, dit kon wel eens mijn beste ronde gaan worden. :)

 

Dat paarse komt door de koude nachten denk ik.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren had ik ook nog een paar foto's genomen met de lamp aan. De zin ontbrak me eerder om ze met witbalans te bewerken, maar ik vond ze te mooi om jullie te onthouden:

 

gallery_1211_374_147550.jpg

 

gallery_1211_374_239293.jpg

 

gallery_1211_374_155266.jpg

 

gallery_1211_374_93106.jpg

 

gallery_1211_374_46892.jpg

 

gallery_1211_374_165759.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten D, je kunt duidelijk de power van zaad zien.

 

Laatste foto is een klapper..heb je daar een stek van?

 

Hoelang staan ze nu?

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitterende closeups idd.

Feest daar in je hok met zo'n kleuren :yummy:

Het wordt tijd om de slingers op te hangen en dat ze nog zo dik zijn geworden had ik niet durven hopen. Soms zijn ze er dagen bij ingeschoten en dan toch nog zulke toppen aanmaken. Of misschien juist daarom. :)

Mooie planten D, je kunt duidelijk de power van zaad zien.

Dank je! Ja ik ben ook flink aan het denken gezet door wat zaadplanten presteren en dat op Bigblocks! Hierdoor heb ik mijn Super Skunk plannen gewijzigd van kokos naar Bigblocks wederom.

Laatste foto is een klapper..heb je daar een stek van?

 

Hoelang staan ze nu?

Ja daar heb ik een stek van, maar ik heb gewoon random de negen mooiste vrouwen geselecteerd voor mijn volgende grow. Ook wil ik proeven of het een soortje voor mij is aangezien ik in de eerste plaats kweek voor mijn rokerij en nog nooit deze soort gerookt heb. Ze staan nu tien weken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes man! dit is wel een van de dikkere toppen die je geweekt heb.

je gaat toch niet zeggen dat je de 0,8 gram per wat gaat verbreken deze ronde ;)

 

vind eigenlijk nog steeds dat je moet overstappen op DE lampen ;) die geven 30% meer licht als die ouderwetse VSA troep

kan je wel helpen met wat nieuwe Gavita's als je wilt. maar als je de nieuwe lijn van dimlux heb dan zijn de problemen van eerder ook opgelost

mijn dimlix vertoont ook geen kuren meer

 

 

kan je eens een voeding fles of aansteker of iets naast je toppen houden? zodat we kunnen zien hoe groot de toppen zijn:)

 

goeie ronde is je gegunt! succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een kweek gedaan met een Gavita Pro lamp en daarna begonnen meteen de bekende kuren, een lamp die niet opstart... Dus neen, mij niet gezien, ik houd het wel bij die oude troep, het doet het in elk geval altijd en dat is met die nieuwe rotzooi maar afwachten. ;)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanwege varenrouwmug voedt ik de planten momenteel maar even via de onderkant en kiep het voedingswater er zo in. Het gemak waarmee dat gaat werkt enigszins verslavend plus dat de lekbak op deze locatie veel kleiner is waardoor het water idealiter gauw hoog genoeg staat.

 

gallery_1211_374_144012.jpg

 

gallery_1211_374_207072.jpg

 

Wat denken jullie, kan de klok al bijna op 12/12?

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké. zodra de laatste plant die ik zonet geknakt heb herstelt is zet ik de klok op 12/12.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beloofd wat moois te gaan worden op die pito, als ze al zo lekker gingen op die bigblocks.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schakelen die hap kerel, B) zien er lekker fris uit!

 

Strekken is gewoon voor meerendeel van deze soort geloof ik...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beloofd wat moois te gaan worden op die pito, als ze al zo lekker gingen op die bigblocks.

Dat is nog maar de vraag, de big blocks klinken niet in i.t.t. rfx-1 en het is beide steenwol.

Schakelen die hap kerel, B) zien er lekker fris uit!

 

Strekken is gewoon voor meerendeel van deze soort geloof ik...

Zodra de laatste geknakte hersteld is doe ik de klok meteen op 12/12. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 26 november is de klok op 12/12 gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let the fun begin :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een kiekje van de slapende dames.

 

gallery_6495_18670_25859.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag bij de buren dat Karel Kweker nogal wat onzin over mij zit te verkondigen aangaande mijn ban.

 

Idd, en klopt er was een goede reden voor. Regels van het forum zijn om je aan te houden. Als je niet de regels kan/wil volgen en daar een vrij vriendelijke waarschuwing voor krijgt van de moderator. Dan vervolgens net doen of de mod fout is, ik heb de pm verkeer terug gelezen om het eerst goed uit te zoeken, maar voor ik alles duidelijk had. Werd de mod en mij al gevraagd of om zijn akkount te verwijderen. Waarschijnlijk kan hij niet leven met de regels zoals die hier op het forum gelden. De toon waarop mij werdt gevraagd heeft me niet kunnen motiveren een poging te doen om Dilago op andere gedachten te brengen daarbij was het niet de 1e keer dat er een waarschuwing naar hem is gegaan.

 

Er was helemaal geen goeie reden voor. In mijn fototopic had ik gezegd dat ik een sample zou sturen naar degene met de leukste reactie vanwege het nog niet bekend maken van de score. En vervolgens werd ik meteen gedreigd met een ban via pm door Wegpiraat en aangezien Karel zelf ook nooit stikte in mijn samples kon ik dat wat lastig verkroppen en schreef dat ie vooral moet doen wat ie niet laten kan.

 

Dus Kareltje, bij deze waarschuw ik jou ook: kop houden over mij want anders zou het wat hypocriet kunnen overkomen.

Edited by dilago
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe druk kun je jezelf maken als member?

Sneu v/d moeite,stelletje heethoofden......

Boos worden is een teken van onmacht en frustratie,het lijkt dan net of bij sommigen de hele frontale kwab is uitgeschakeld.

Geen rationele gedachten meer,geen verantwoordelijkheidsgevoel meer maar gewoon boos! :thumbsdown:

Jammer dat het intellect dan ook altijd sneuvelt he?

 

Leer eerst boven alles naar jezelf kijken,voor je over een ander oordeelt d8 ik zo.

Kut voor je Dil,dat er nog van die zeikerds zijn hierzo..

 

Krijg ik nu ook een ban omdat ik in mijn topic een sample aanbied???? waanzin!

We geven het toch gewoon weg??? voor niets?

 

Ik ben heel tolerant,behalve tegenover onrecht.

Dan lijk ik net een grote gemene hond met hondsdolheid,die niet loslaten wil tot de arm eraf ligt :rofl

Gelukkig gebeurt dat niet vaak.......

 

 

Ik heb hiermee echt zoiets van:

:wtf:

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik vond het al vreemd dat jij daar postte onder Guest,vandaar dus..

Sample's of zaden mogen niet geruild worden (volgens de forums)..

Maar laat sommige blowers nou eens heel vrijgevig zijn :innocent:

 

,het lijkt dan net of bij sommigen de hele frontale kwab is uitgeschakeld.

:rofl

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben heel tolerant,behalve tegenover onrecht.

Amen broeder!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen dan,ban het hele zadenruil topic dan maar en iedereen die er post.

en tot volgend jaar :rofl als je klaar bent.....

 

Iets met op alle slakken zout leggen? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ban heb ik zelf om gevraagd vanwege de waarschuwing, want wie mij dreigt moet het meteen doen, zo steek ik nou eenmaal in elkaar. Dus de ban an sich steekt me niet. Wat mij vooral stoort is dat Karel het er nog over heeft na mij verbannen te hebben en het laat klinken alsof ik iets gedaan heb wat onredelijk is.

 

Wat ik heb gedaan was een sample aanbieden aan degene met de leukste reactie. In principe dus nog niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...