Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

Soma's Nycd X Ms. Universe Onder 1200Watt

Recommended Posts

haha nummer 13 de killer pheno maar je hebt hier geen stekken meer van????

 

typisch dilago :P

 

 

 

(grapje dilago)

Edited by Rodja
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nummer 13 de killer pheno maar je hebt hier geen stekken meer van????

 

typisch dilago :P

 

 

 

(grapje dilago)

13 is een ongeluksgetal dus geen grappen, oude stoker! :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rfx en perliet?

Ja om het nog wat luchtiger te maken was het idee, maar gemakshalve heb ik toch maar alleen rfx-1 in de 18literpotten gedaan zonet.

 

Ik heb de negen mooiste stekken uitgekozen van de nakomelingen van Crimson's Soma's zaailingen om deze nieuwe ronde mee te doen. Ze hebben bijna twee weken voor gegroeid onder 2 x 18watt tl. Vorige week heb ik de rfx vlokken goed uitgespoeld onder de douche en zonet heb ik de potten ingewaterd met Ec 1.5 en pH 5.5.

 

gallery_6495_18670_8310.jpg

Nu even uitlekken.

 

Zodra het de meeste drain er uitgelopen is zet ik ze in de tent onder 1 x 600watt en dan laat ik ze met rust tot de potten wat lichter zijn geworden.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linksonder is wat kleiner maar het lijkt verder wel mooi uniform toch?

Ik vermoed dat ze wel gelijk willen doorgroeien als je naar die kleur kijkt..... komt wel mooi aan dat spul Dil. :whistle:

 

Izsj njiet sjlecht comradski :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat goed met de nieuwe lichting, dat ze meteen zouden doorgroeien had je goed gezien rasta!

 

Meanwhile elsewhere in the country...

 

gallery_1211_374_168829.jpg

 

gallery_1211_374_92762.jpg

 

gallery_1211_374_159385.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

*Out of Likes*

Dan doe ik het maar zo: :verrygood

 

Leuke knotsen daar in je hok,

De paarse dame rechts springt meteen in het oog, wat een schoonheid.

Een winnaar selecteren wordt er niet makkelijker op :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow wat een kleurtjes,lijkt net snoep he? :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Crimson, het zijn allemaal winnaars, dus ik spreid mijn kansen! :)

 

@ Collie, zeg dat wel en het is verstandig snoepen ook nog! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die toppen zien er lekker uit joh!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit gehoord rfx met perliet. Wil ik wel zien

Het lijkt me ook een enorme rommel worden. Waarom zou je dan niet direct kleikorrels er doorheen gooien? En rfx moet je na een rondje wel aanvullen, lastig om dan gelijke verhoudingen te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit gehoord rfx met perliet. Wil ik wel zien

Het gaat niet om de perliet maar om het luchtiger maken van de rfx.

 

Zie hier dat Glazenwasser dat in 2007 al deed en ook Hidronesia maakt zijn mapito luchtiger is te zien in dit topic.

 

Nog nooit gehoord rfx met perliet. Wil ik wel zien

Het lijkt me ook een enorme rommel worden. Waarom zou je dan niet direct kleikorrels er doorheen gooien? En rfx moet je na een rondje wel aanvullen, lastig om dan gelijke verhoudingen te houden.

De rfx klinkt in als het nat wordt en sommigen willen het luchtiger houden. Hidronesia is iemand die gigantische oogsten draait, om dat te evenaren wil ik rustig een beetje rommel maken. :D

 

Ik citeer: 'And if we will be lucky 1.5 g/w grow is just comming hahah'

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rfx en perliet?

Ja om het nog wat luchtiger te maken was het idee, maar gemakshalve heb ik toch maar alleen rfx-1 in de 18literpotten gedaan zonet.

 

Ik heb de negen mooiste stekken uitgekozen van de nakomelingen van Crimson's Soma's zaailingen om deze nieuwe ronde mee te doen. Ze hebben bijna twee weken voor gegroeid onder 2 x 18watt tl. Vorige week heb ik de rfx vlokken goed uitgespoeld onder de douche en zonet heb ik de potten ingewaterd met Ec 1.5 en pH 5.5.

 

gallery_6495_18670_8310.jpg

Nu even uitlekken.

 

Zodra het de meeste drain er uitgelopen is zet ik ze in de tent onder 1 x 600watt en dan laat ik ze met rust tot de potten wat lichter zijn geworden.

De nieuwe lichting is al lekker aangeslagen, ik heb de Super Skunk zaailingen er maar even bijgezet om strekken te voorkomen.

 

gallery_6495_18670_239185.jpg

De ventilator blaast over de planten heen de hitte onder de lamp vandaan.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me ook een enorme rommel worden.

O ja, afkomstig van iemand die modder door zijn steenwol gooit leg ik dat ter kennisgeving naast me neer oké? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me ook een enorme rommel worden.

O ja, afkomstig van iemand die modder door zijn steenwol gooit leg ik dat ter kennisgeving naast me neer oké? :D

Oei, verstandig besluit hoor! Een hele intelligente vergelijking maak je ook, die 3 theelepeltjes aarde in een startblokje versus zakken perliet. Modder jij maar lekker verder aan, van aarde naar rfx naar cocos en weer rfx; de resultaten worden in ieder geval achterwege gelaten!
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De resultaten worden altijd bekend gemaakt, je hebt met zelf ook nog gefeliciteerd, met je modder in je rfx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien ook leuk om te doen je potten met rfx aanvullen met coco's om beetje het cement effect te krijgen van ph donner maar dan op hydro.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed idee, maar dat kan voor hetzelfde met metselzand lijkt me. Het is me op deze locatie echter teveel geklieder. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien ook leuk om te doen je potten met rfx aanvullen met coco's om beetje het cement effect te krijgen van ph donner maar dan op hydro.

 

Of je koopt kwx-1 van agrowool hoef je zelf niet te mengen. Oude mapito zat ook cocos doorheen niks nieuws of raars aan...

Edited by Worm
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenkort ook maar weer eens mn oude hobby oppakken, waar je mee opgegroeit bent blijft toch kriebelen lol

 

Eens een batch van dit proberen op aanraden van wat OG members...

 

http://www.growpito.com

 

Gaat lekker D, ik zie ook nog vordering. Nog even en 1 op 1 moet haalbaar zijn.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kokos door rfx maakt rfx juist minder luchtig. Het voordeel ervan is minder vaak wateren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...