Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jurze

4X Santa Maria Auto Onder Mars Hydro Ii 400W

Recommended Posts

En welke tekenen zijn dat?

Trichomen die melkachtig en amberkleurig waren.

Daarnaast waren de blaadjes helemaal geel geworden, wat als ik het goed heb een teken is dat de plant ook alle voedingsstoffen uit zijn eigen blaadjes gehaald heeft.

 

Oogsten ging verder wel oke, heb ze nat geknipt en ga het bij plant #2 waarschijnlijk droog proberen.

Ik vind het een nadeel dat blaadjes vreemd opdrogen en je dit soort fenomenen krijgt:

gallery_46486_19071_196064.jpg

Heb de uitstekende blaadjes nog een beetje getrimt zodat de topjes er iets mooier uit zien.

 

Het drogen ging helaas een beetje snel doordat het droogkastje iets te dicht bij een radiator stond(vermoedelijk) .

Na 4 dagen begon het echt flink droog te worden en de stengeltjes braken meteen als ik ze probeerde te buigen.

totale oogst van dit ene plantje :

gallery_46486_19071_1733779.jpg

(ik had misschien iets moeten gebruiken als schaal)

 

Dit ga ik nu dan allemaal curen! Ik maak hierbij gebruik van deze techniek:

http://www.rollingstoned.nl/altijd-perfect-gecurede-wiet/

 

Van de andere plant zijn de trichomen nog grotendeels doorzichtig dus die blijft nog lekker even staan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er toch anders uit als de Auto santa maria die ik heb,de plant en de wiet zijn anders.......

 

Misschien heb ik WEL een planck phenotype,toch maar eens bekijken die hap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er toch anders uit als de Auto santa maria die ik heb,de plant en de wiet zijn anders.......

 

Misschien heb ik WEL een planck phenotype,toch maar eens bekijken die hap.

Jup dit is Santa Marta en word verkocht als Santa Maria.

Los daar van is het een heerlijk wietje. De geur begint alweer goed terug te komen en vandaag dan maar eens wat uitgeprobeerd.

De smaak is heel erg lekker, het doet me een beetje denken aan tropical aanmaaklimonade. Het effect was ook heel erg fijn.

Intens relaxed en ontspannen, en een blij euphorisch gevoel. Ergens ook best wel uplifting!

Kreeg er wel hele rode droge ogen van, maar dat is voor mij persoonlijk niet echt een probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...