Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

macerror

Malawi Gold Testing Testing Over !

Recommended Posts

5 x malawi gold zaden in een kopje met water er in .

kiemen nu en gaan over een x-aantal uurtjes de grond in .

waarom ?

omdat het moet !

van mn hoofd .

die wil sativas

gallery_7335_4882_184629.jpg

 

en dezen moet je knakken ga je knakken wil je knakken blijf je knakken .

16 weekjes reken ik er voor met een uitloper naar anderhalf jaar .

 

week 24/0 dan 10/14

dus dat houdt in 10 uur licht 14 uur nacht

:vape:

p\s : het handelt zich hier om reguliere zaden dus geen gefeminiseerden.

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awesome,weer iets om te volgen.... :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei het onlangs nog... Er zijn kwekerts met veel geduld, maar die zijn moeilijk te vinden.

Hier nog zo eentje :likken:

 

 

Veel succes Mac, ik volg.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh god mac aan de malawi! Dat wordt een nieuw level qua vaageids terrorisme vermoed ik!

 

Van wie is de MG die je growen gaat?

 

Succes mac,

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een uitschieter naar anderhalf jaar? :whistle:

 

Dat is met recht engelengeduld te noemen, niettemin wens ik je alle suc6 en je zal het nodig hebben want anderhalf jaar zonder sativa's is vrij lang. Ik doe het je niet naar. :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

THX PEEPS !!!

deze zaden heb ik via een goeie vriend gekregen die ze op deze manier online kan volgen .

deze man heeft er om deze of gene redenen voor (beroepsmatig ) om te kijken wat ze doen .

veel meer kan ik er niet over vertellen want ik heb geen zin in zwemvliezen van beton heey ! :likken:

dus enige discretie van mijn kant is wel gewenst .

dus stel me niet al te veel impotentieme vragen want ik kan nog al een floepuit zijn .

ik wil nu eenmaal regiseur in mn eigen speelfilm blijven .

en niet de kalkoen van mn eigen bestaan ,haal ik de kerstdagen niet eens en de malawies ook niet .

maar het handeld zich hier om echte landras malawi .

waarschijnlijk ook uit hetzelfde dorp als uit het videootje en het zou me niet verbazen dat ze afkomstig zouden zijn van die man die er 3 vrouwen van kan onderhouwen .

en als de afbloei zo lang duurd is dat ook logies want de verveling ligt op de loer .

in dat geval doe ik liever indicas want hij ligt me al jaren voor dood op de zak en voor het gedeelte zeuren heb ik aan 1 genoeg .

:vape:

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi mac, geduld is een schone zaak maar verveeld soms idd. 18/24 weken bloei voor deze landras?

 

Wij hadden de Malawi van Ace en Cannabiogen maar dat was meer een hybride van multiple malawi's.....malawi mix helaas...lang niet wat het hoort te zijn imo.

 

Ik grow wat Angola Roja/red, via LBH gekregen en wat een knaller, 100% landras en aardig snelle bloei nu op dag 47 al dikke kaarsen.

 

Succes man!

 

Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk, dit ga ik volgen! :vape:

Zolang als ze klaar zijn voor je de pensioengerechtigde leeftijd bereikt is het snel zat toch, wat is nou anderhalf jaartje?

 

Ben benieuwd wat je tevoorschijn weet te goochelen.

 

Wie is die vriend, waarom wil hij weten wat ze doen, enzenz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

.Ik hoop dat je net zo een old skool power haze vind als ons, the power of Durban Poison.....veel knipwerk ook lol.

 

gallery_8629_4825_3151120.jpg

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hadden de Malawi van Ace en Cannabiogen maar dat was meer een hybride van multiple malawi's.....malawi mix helaas...lang niet wat het hoort te zijn imo.

 

Malawi = Malawi lijkt me maar leg eens uit wat hier mis mee is?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je sigaren gedraaid van de bladeren PG? :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je sigaren gedraaid van de bladeren PG? :P

 

Is alvast makkelijk als die puur gaat roken. :likken: :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx peepz

 

dag 12

dag 5 op 12/12

 

gallery_7335_4882_405466.jpg

 

 

 

 

gallery_7335_4882_992826.jpg

 

mensen mailen me heel veel momenteel en ik zal deze vragen nu semi live proberen beantwoorden .

@greenbudgrower :: ja idd dat klopt helemaal beste man !

 

@oiled s-hol ::daar is deze site niet voor beste man en ik ben van die kant niet het peopen doet me al zeer !

 

@thegreenmeanmachine :": dat denk ik ook beste man dat dat wel es een mannetje kan zijn idd !

 

@whoopywoman ::":" ja beste vrouw dat moet je helemaal zelf weten daar bemoei ik me niet meer mee .

de laatste keer was dat ook fataal !

 

@ledlesbofistqueen :": 10 watts diy klopt beste vrouw !

 

@clitwisterina:"ja beste vrouw deze week ga ik ze nog verpotten beste vrouw .

 

@orgasmenized :"ja een organies biogrondje met een hoog kleigehalte beste mens .

 

@potsizedpot :": ja beste vrouw op een liter eerst zo n rozenpot .

 

ps : 1 was onontkiemd en een andere vertoonde dwerggroei dus doen niet meer mee .

plus dat het meest op de foto rechtse pheno een beetje boel afwijkt van de andere tweee dus die is ook licht genomineerd .

 

en in het potje wat leeg is zit een sterlinghaze zaadje wat er nog niet veel zin aanheeft .

maar mischien heeft ie een raar voorgevoel zo van waar ik nu aan het ontkiemen ben ?

die heeft mischien helemaal geen zin in deze flauwekul heey beste man heey .

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf! Hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hadden de Malawi van Ace en Cannabiogen maar dat was meer een hybride van multiple malawi's.....malawi mix helaas...lang niet wat het hoort te zijn imo.

 

Malawi = Malawi lijkt me maar leg eens uit wat hier mis mee is?

 

Malawi en Malawi van verschillende lijnen gemixt tot 1 Malawi, dat zie je terug in de phenotypes ( hybrides), een paar groeide met een kush hoofdbud...., de Angola bijvoorbeeld is veel meer stabiel en puur, dat zie je meteen.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik het weet hebben ze geen Kush door hun Malawi heenzitten & wie zegt dat de Red Angola helemaal zuiver is met een bloeitijd van 8 weken?Normaal komen sativa's daar vandaan met een bloeitijd van 12 wkn of meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esco's 100% mexicans bloeien ook maar 8 weken en is een ibl. Het is net wat voor lijn je te pakken hebt.

 

Zover ik wist zat er ook geen kush in duuuh anders grow ik het niet....? Ik zocht Malawi net als bij Fool op de foto (malawi gold)

Maar na het zelf getest te hebben kwam dit eruit samen met de Panama, was ook drama terwijl El andy er monsters uit kreeg?

Zaad uit 2010/11 of zaad uit 2015.......wereld van verschil niet te geloven.....bijna denken dat ik zaad bij wietzaadjes had gekocht..??

 

Angola gaat gemiddeld 9/10 weken maar de snelste is nu klaar na 60 dagen ongeveer.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esco's 100% mexicans bloeien ook maar 8 weken en is een ibl. Het is net wat voor lijn je te pakken hebt.

 

Zover ik wist zat er ook geen kush in duuuh anders grow ik het niet....? Ik zocht Malawi net als bij Fool op de foto (malawi gold)

Maar na het zelf getest te hebben kwam dit eruit samen met de Panama, was ook drama terwijl El andy er monsters uit kreeg?

Zaad uit 2010/11 of zaad uit 2015.......wereld van verschil niet te geloven.....bijna denken dat ik zaad bij wietzaadjes had gekocht..??

 

Angola gaat gemiddeld 9/10 weken maar de snelste is nu klaar na 60 dagen ongeveer.

 

Pg

 

Uit de uitspraak van LMN (RIP) zelf zou die een bloeitijd moeten hebben van tussen de 10 a 14 weken.

 

https://www.icmag.co...25&postcount=15

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaadplanten deden er 10/12 weken over, dit zijn stekken en ik denk ook dat LMN ze nooit onder kunstlicht heeft gehad?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:vape:gallery_7335_4882_806385.jpg

under the gun (onder het kanon ) .

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha macerror, je commentaren zijn hilarisch en een genot om te lezen. Interessant projectje! Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...