Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganja_stickie

16 X Northen Light Onder 600Watt In Dr120

Recommended Posts

Ik ga vanavond een update doen. Met foto's want heb wat hulp nodig. Ik heb meestal 50% indica &50% sativa. Maar dit is een pure 100% indica. Gaat ongeveer hetzelfde maar zijn toch een paar verandering. Ik wou ze morgen op 12/12 zetten maat ze lijken zit let vanonder met gele bladeren maar al de rest ziet er goed uit. Moest ik nog wat info meekrijgen. Je zult het vanavond zien aan de foto,s

Greets ganja stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey moesten jullie mij wat tips kunnen geven de planten staan vanaf ontkiemen al 9 weken. Ik wou ze al op 12/12 zetten maar heb vernomen dat de idica niet meer groet zoals de sativa. dus ik weet niet of ik ze al in 12/12 z%ou zetten omdat ze dan niet meer groeien. het is een 100% indica. heb bijna altijd de sative gekweekt. moet ik ze n al in bloei zetten en moet ik de onderkant wat gele bladeren afknippen zodat er meer energie zijn voor de toppen. dit zijn de foto's

 

gallery_33873_19067_2826836.jpeg

gallery_33873_19067_1347256.jpeg

gallery_33873_19067_1557369.jpeg

gallery_33873_19067_2826875.jpeg

gallery_33873_19067_167552.jpeg

gallery_33873_19067_1347392.jpeg

 

greets ganja stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

What the fuck, je bent al 9 weken aan het voorgroeien en je stelt hier de vraag of je al naar 12/12 moet? :oeps :oeps :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarvan 3 weken ontkiemielen zaadje potten. Ik heb gekeken op de ap GrowBuddy en ze staan 8 weken en een dag. Dus ze staan in week 5 vegetatie maar vind ze niogal klein. Meestal zet ik ze in week 4 in vet. Ze zijn dichtbegroeide maar sommige zijn maar 30cm. Ik denk biet dat die op 12/12 nog veel zouden groeien. Tegenover mijn amnees groeit hij nog nog een halve lengt door. Het is de eerste keer dat ik een 100% een indica probeer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gooi ze nou maar op 12/12

 

Dit wordt echt een oerwoud...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat drr zegt, vanaf boven komen 1-2 weken voorgroeien echt prima. Direct 12/12 na opkomen kan ook blijven ze wat kleiner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indica groeit iets minder hard door t.o.v. sativa na 12/12 maar komt zeker nog 1/3 bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag wel flink dieven straks voor de luchtcirculatie en 't vermijden van veel fluf. Staan er verder wel mooi bij al is t moeilijk te zien met hps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb juist mijn bestelling Binnen gehad ik heb ee. Air sock dat de lucht mootjes verdeelt. Ik heb op het forum gezien dat die dat Gwen een rechte lijn door de Tent legt. Ik heb er bestel van 3M zodat ik de achter hoek en zij hoeken alles mooi de circulatie van de lucht verdeelt. Van dieven zelf heb ik nooit gedaan buiten een beetje de kleine schuiten wegknip

Edited by Ganja_stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

updqte ze staan nu 5 dqgen op 12-12 . ik ben begonnen met de doode blqderen van onder bij te knippen: D laaatse dqgen is er een vergeling van sommige blderen onderaan: ik heb deze week voeding meegegeven voor de eerste keer en: ik denk dat het daaar aan ligt dat er nog genoeg voeding in de grond is. ik zag dat ik in mijn vorige post een foutje gemaakt:heb: ik heb het ontkiemen bij de voorgroei gerekent: toch gebben we 5 weken voor gegroeit: Ze staan ze nu lekkker op12/12 en hoepeijk geen problemen deze keer: ben nu informatie aan het verzamelem over het bij knippen vqn de bladeren voor de luchtsstroom: langs onder: ik heb ook nog een airsock liggen maar die is 3 meter: had hem graag gebruikt voor gelijke luchtverdelig: ik vaag me af of ik in de buis een soort hoek van 90graden kost maken en zo de achterkant en de 2 zijden.of mss met een stuk pvc buis vqn 90grqden en de de slang in 3 stukken snijden en dan bevestigen op de 90graden buis . iemand ooit een airsock luchverdeeel slqng in een dr 120 geprobeert gallery_33873_19067_3154273.jpg

gallery_33873_19067_501219.jpg[/url

]gallery_33873_19067_397132.jpggallery_33873_19067_183520.jpg

foto van 3dgen geleden

gallery_33873_19067_1768665.jpeg

Edited by Ganja_stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten! De problemen waar je tegenaan loopt komen mogelijk doordat je wat te weinig water geeft zoals al eerder is opgemerkt.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze krijgen elk 500ml om de 2 dagen. Zal het meschien opschroeven naar 600ml en dan in begin bloei naar 800ml

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn planten zijn iets minder groot volgens mij maar die heb ik 1,8 liter moeten geven verdeeld over 2 dagen om mn tensiometer weer naar acceptabel niveau te krijgen. Als ik het zo lees (en de reacties van anderen) zit je niet heel ruim in t water geven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal ze nog meer geven opvoeren naar een liter maar denk dat teveel zal zijn

 

 

)0057 staan ze bij jouw in bloei? Dan kunnen ze zeker wat opzuipen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan bijna een week op 12/12 nu! Dus nog geen zichtbare bloei maar flink in groeispurt! Misschien ter vergelijking, vanaf de pot (18 liter) ca 32cm hoog en aan alle kanten 5cm over de rand. Ze krijgen vanavond 1,5 liter en daarmee dus bijna 4 liter in 3 dagen (!)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potten optillen is toch niet zo moeilijk?

Gokken hoeveel water erbij moet is voor prutsers, ff paar potten optillen zegt wel genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mijn staan in 11l potten 700ml is genoeg voor 2 dagen. Ze hangen niet de bladeren en de potten zijn licht als ik ze opneem. De watergift zal ik elke paar dagen wat opvoeren en kijken of ze het opnemen. Maar ze staan altijd droog en de pot is licht heb ze al opgetilit deed ik al van begin. En de pot is altijd licht voor ik water geef. En de vergeling is van overvoeding. Had de batmix wat onderschat

Share this post


Link to post
Share on other sites

update week 3 12/12.

ik heb de benen geschoren vorige week.

Hier wat foto's

 

gallery_33873_19067_264899.jpg

gallery_33873_19067_619749.jpg

gallery_33873_19067_2063103.jpg

gallery_33873_19067_4628408.jpg

gallery_33873_19067_1989488.jpg

Edited by Ganja_stickie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

droge pot is hoge ec,goed vochtige pot is een lagere ec. batmix heeft nog meer voeding er al in zitten dus gaat de ec nog verder omhoog dan dat je met lightmix hebt.

maar komen de problemen met de planten dan door de batmix of door te weiniig water? :whistle:

Edited by dePaashaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...