Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
anti bombstic

early special

Recommended Posts

Hangt er ook vanaf of het een stabiel soortje is , dus of elke zaailing ongeveer gelijktijdig afgebloeid is. Welke zaadproducent had je in gedachte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wou ze bij nirvana kopen

 

maar weet nog niet cker of het early special word of lowryder

 

kan iemand me wat meer vertellen over de lowryder qua opbrengst enzo

 

denk dat ik early special doe maar wil wat meer weten over lowryder want die lijken me ook wel wat omdat ik niet al teveel ruimte heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Low-rider is een echte indoor plant die altijd gelijk gaat bloeien en maar een centimeter of 40 hoog wordt . Daar kun je geen hoge opbrengsten buiten.

 

Kies voor buiten in ieder geval een vroegbloeier , de early special zou dat ook moeten zijn . Hoe groot ze worden heb je voor een groot deel zelf in de hand . Hoe meer grond des te groter de plant , en hoe langer de groei periode des te groter de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze krijgen de zaden zelf ook van de diverse zaadproducenten. Meestal zijn de vrouwelijke zaden feminized ,wat inhoud dat het niet 100 % vrouwelijk zaad is, de herma faktor zit er dan ook in !! Ik probeer ook uit te zoeken welke bedrijven wel echt 100% female seeds verkopen . No mercy was er één maar die is voorlopig met het female -seed produceren gestopt omdat de markt verziekt is met feminized seeds van andere bedrijven .

 

Ik heb tot nu toe dus alleen normale zaden besteld , in feite net zo makkelijk . Gewoon gelijk onder 12/12 om de mannen eruit te plukken ,en daarna de vrouwen in de groei trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze beide gekweekt en ik zal toch voor de early special gaan.

de kwaliteit van de wietjes is zowat hetzelfde maar lowryder heeft echt een belachelijk lage opbrengst (10-30gram), zeker niet de moeite. early special heeft wel een gemiddelde opbrengst en is ook stabieler.

ik vond de special trouwens ook net iets beter roken en een leukere high hebben

 

:|

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 gram voor een lowrider ? dat zou geweldig zijn ,want er kunnen er veel van op een M²

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja ik had hooguit 10 gram maar 30 is idd wel mogelijk als je wel wat ervaring enzo hebt. ik heb ook gehoord dat je een optimale opbrengst hebt bij 18 uur licht(hij zou dan wat groter worden), bij mij was ie constant aan en waren de meeste plantjes 15 cm hoog met een uitschieter naar 25cm

 

maarja, lowryder hebben zeker hun voordelen, hij ruikt amper, auto-flowering, klein en na 6-7weken heb je al iets te roken....

 

nadeel vindt ik dan de prijs van de zaden tov early special dan, niet zo potent, niet te stekken en het is, bij binnenkweek toch, commercieel weinig interessant

naja succes iig

 

:|

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben eruit en ga voor de early special

ga denk ik zaden bestellen of als ik ergens stekjes kan weg toveren van een early soortje doe ik dat (heb geen ervaring met ontkiemen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Low-rider is een echte indoor plant die altijd gelijk gaat bloeien en maar een centimeter of 40 hoog wordt .  Daar kun je geen hoge opbrengsten buiten.

hier zit je imo toch verkeerd hoor. lowryder is voor buiten juist in interresante soort, omdat je ze bv in juni kan zaaien en ze dan de hele bloeiperiode echt veel zon hebben.

Ik wil zelf trouwens in de toekomst eens een lowryder met een haze gaan kruisen, met als uiteindelijke doelstelling goede haze uit eigen tuin.

Edited by KroZNaXsZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
naja ik had hooguit 10 gram maar 30 is idd wel mogelijk als je wel wat ervaring enzo hebt. ik heb ook gehoord dat je een optimale opbrengst hebt bij 18 uur licht(hij zou dan wat groter worden), bij mij was ie constant aan en waren de meeste plantjes 15 cm hoog met een uitschieter naar 25cm

 

maarja, lowryder hebben zeker hun voordelen, hij ruikt amper, auto-flowering, klein en na 6-7weken heb je al iets te roken....

 

 

:|

Lampen constant aan ??? een plant heeft toch ook zo z'n donkere uren nodig dacht ik , om de dissimilatie te laten plaatsvinden.

 

Lowrider is gemaakt met het idee om in kleine ruimtes te kunnen kweken. Buiten heb je toch veel ruimte en dan is een groei periode wel gewenst . En door te verduisteren kun je de goede zomermaanden ook mee pakken,en klaar zijn voor het slechte weer komt . Met lowriders buiten moet je er meteen zo veel plaatsen

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lampen constant aan ??? een plant heeft toch ook zo z'n donkere uren nodig dacht ik , om de dissimilatie te laten plaatsvinden.

lowryder is hierop een uitzondering (net als early special in zekere mate), door kruisingen met de cannabis ruderalis, een thc-arme soort die automatisch begint te bloeien afkomstig uit oost-europa.

bijgevollig kan je haar dus ook gewoon constant licht geven

 

early special is ook gekruisd met ruderalis maar toch zal niet elke plant, in tegensteling tot de lowryder, automatisch beginnen te bloeien.

 

:|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet dat mensen hun tijd en geld verspillen aan die armzalige Lowryder plantjes.. Ze kosten meer dan dat ze opleveren.. Tis aardig slechte wiet ook nog..

 

WAT MOET JE DERMEE?

Edited by Blowmonkey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat brengt dat dan aan extra opbrengst als ze continu licht krijgen ? Dekt dat de electriciteits kosten? Ze blijven misschien bloeien op meer dan 15 uur licht maar dat ze dan ook meer opbrengen gaat er bij mij niet in.

 

Ik bloei liever een sterk ras gelijk op 12/12 , is ook nogal wat goedkoper dan continu licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt meer dan gelijk maar voor sommige is dit wel een heus voordeel, bevoorbeeld als je geen echt lichtdicht kweekhok ofzo hebt, het moet dan allemaal niet zo strikt. Als er dan 's nachts wat licht in het hok komt is het helemaal niet erg. of als je kweekt onder tl's of zwak licht ofzow

als je kijkt naar een vorig bericht staat dat het inderdaad niet rendabel is, verre van zelfs. Ik kijk wel uit naar kruisingen met lowryder. maar voorlopig is de lowryder enkel goed voor de hopeloze puber die stiekem achter het tuinhuis wat marihuana wilt groeien

 

:|

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK denk dit jaar een mooie Hollands Hope buiten te zetten .

Oftewel ga ik een early purple zetten , heb toch een 15 tal zaadjes gekregen op de highlife beurs.

 

 

Die zijn vroeg klaar en kunne wat nachtelijke kou verdragen ook .

 

Dit zou me eerste buitenplant worden want heb tot nu toe nog niet gedurfd ,omdat

ik de buren niet vertrouw .

 

Nu dat de belgische wet is veranderd ga ik er voor dat 1e plantje in de tuin.

 

 

Mvg

 

palmleaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb Lowryder #2 in mijn douche gehad met 24 uur licht. Werd 1.50 meter hoog in negen weken :specool Zie de foto, dit is na 6 weken, dan pas ongeveer 1 meter hoog:

normal_lowryder2.jpg

Edited by ericvankampen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een paar jaar geleden early bud gekweekt in de tuin. Dat was een fantastische plant (kruising tussen early girl en big bud). De plant was grof en sterk gebouwd, bloeide vroeg en snel. Toppen waren fantastisch groot, echt heel potent leek het wietje niet, maar je moet ook niet teveel verwachten van buitenwiet. Ik heb van 1 plant die ongeveer 1.50m was ruim 200 gram droog gehaald.

Edited by paeshaes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...