Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
g-o

Bouwdroger Tegen Te Hoge Lv

Recommended Posts

Best medehobbyisten,

 

Ik zit ik mijn laatste week met mijn 6 Holy Grail (kush) schatjes van DNA seeds. Ze gaan echt super goed. Ik hoop op 500 gram. Nu ligt alleen toprot op de loer. Het is buiten zo regenachtig dat het boven de 80% is, en in de binnenkamer piekt de luchtvochtigheid ook wel eens boven de 85%. Veel te hoog voor deze dames. Zoals jullie op de foto's zien zit er veel tijd, energie en liefde in. Om toprot te voorkomen zit ik aan een bouwdroger te denken. http://www.dryfast.nl/bouwdrogers/bouwdroger-modellen/

Echter heb ik hier geen ervaring mee. Iemand wel? Voor 50 tientjes kan je hem al een week hebben dus daar hoef ik het niet voor te laten.

 

Foto's krijg ik er niet op? Heb er vroeger veel geplaatst maar kom er nu niet uit, iemand een tip dan zeet ik ze er op? :j :whistle:

 

Thanks!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je deze Holy zaden rechtstreeks bij DNA besteld of via via.

Heb je nog last gehad van balletjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy grail is goeie strain. houd alleen niet zo van stress(wat ik hier en daar voorbij zie komen)

 

de 24k gold heb ook snel ballen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze heb ik gewoon van DNA seeds. In de 4e /5e week bloei kreeg ik inderdaad ballen te zien. Gelukkig vroegtijdig verwijderd. De bloeman kwamen vooral onderin en bij de nieuwe uitlopers. Vanaf 6e week nergens meer last van gehad. Maar blijft straks spannen bij het roken of er geen zaden in zitten.

 

Hoe knal ik die foto's er op? Kunnen jullie de setting zien...

 

En.... ervaring iemand met zon bouwdroger?

 

En ik heb ze getopt en gescrogd. Dus ze hebben we wat stress te voortduren gekregen. Komt denk ik dat het een nieuwe lijn/genetica is en nog wat onstabiel is. Of zien jullie andere oorzaken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop gewoon een lekker huis-, tuin- en keukentweedehansie voor weinig, daar heb je genoeg aan.

Wel in de gaten houden dat als je in je hok ontvochtigt maar tegelijkertijd fors verse vochtige lucht van buitenaf inzuigt schiet het ontvochtigen niet echt op.

Edited by Twiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bouwdrogers blazen toch redelijk warme lucht toch?

 

Twiet waarom geen verslag meer mede slabbert?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdenk dat warme lucht nog meevalt, een bouwdroger koelt de lucht enkel af, daardoor wordt hij ontvochtigd, principe van airco of frigo, langs de andere kant geeft hij watmte af die iets meer energie zal zijn dan het koelvermogen (door de compressor) maar dit zal zoveel niet meer zijn dan het koelvermogen... Bouwdroger is wel lomp ding

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens naar fral flipper je zet hem in de kamer waar je lucht inzuigt ook mooi om te drogen

 

o ja en die dingen werken door koeling en condensatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb trouwens een tip gekregen van een medehobbyist. Namelijk dat het bijna tot niets helpt zo'n (dure) ontvochtiger. Omdat wanneer je hem in je ruimte/tent zou zetten, even uitgaand van een niet gesloten systeem, het helemaal niet helpt. Je zuigt namelijk met je afzuiger zoveel nieuwe lucht naar binnen (en vocht!) dat zo'n ontvochtiger weinig uit kan halen.

 

Iemand ervaring met bovenstaande redenering? Aangezien vele last hebben van te hoge LV en toprot, lijkt mij dat er een oplossing moet zijn??

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijdens nacht je afzuiger maximaal dimmen zodat er amper verse lucht binnen komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je altijd met korrel zout nemen die hoeveelheden, dat is bij optimale omstandigheden.

Edited by Boefje030

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...