Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Haipaaltje

Lesbian Dream

Recommended Posts

Hallo ,

Heb 2 x LD gebruikt , de eerste keer was een mislukking , bij de tweede keer heb ik er 25 zaadjes uit gehaald , dus minimaal .

 

Daarom heel veel gaan lezen over LD en het wordt er niet duidelijker op , de een zegt iedere dag sproeien en een ander om de 4 dagen en weer een ander zegt om de 7 dagen .

 

Mijn vraag is wanneer beginnen met LD , welke frequentie van sproeien en hoe vaak sproeien en welke dosering ?

 

Hai

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit het zelfde als coloidal zilverwater (min 30ppm) ? daar word bij aangeraden elke dag 14 daagjes op en rond geslachtskenmereken

 

maar met zulke topic titel zal wel snel iemand met de juiste info komen :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dosering 1ml lesbian dream op 400 ml gedist water

ec 0.70

ik begin zodra de onderste scheuten van de planten beginnen uit te lopen .

dan staan ze al 12 /12 meestal hier .

ik smeer van elke plant een dief met de oplossing in met een kwastje .

ook de stengel en de onderkant van de bladeren .

lekker schilderen aanstippen beetje smeren .

zodat ik niet de hele plant er onder sproei .

meestal elke dag alhoewel je ook rustig een paar dagen kan overslaan .

na een week of twee verschijnen er ballen op de dieven .

na twee weekjes gaan die ballen stuiven .

als de ballen op het punt staan te gaan stuiven snij ik de dieven van de planten af en zet ze gelabled op een glas water .

dan laten ze de stuif vallen en kan je de planten met een wattenstaafje bestuiven .

 

dit is hoe ik het doe .

ik heb ook wel zwaardere doseringen gebruikt maar toen kregen ze bladschade en minder ballen .

ook had ik er toen stuifloze ballen bij en ik heb ook eens stuif gehad wat niet vruchtbaar was .

toen had ik een x-aantal toppen er mee bestoven en kwamen er geen zaden aan .

 

ik bestuif nooit een plant met eigen femstuif want dan heb je kans dat er veel freaks uit je femzaden komen .

 

 

:vape:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hai,

 

Mijn dosering is 2 ml op 1 liter gedestilleerd water, ik zet eerst de plant die behandeld moet op 12/12 en bespuit haar.

 

De ontvangers mogen nog even 1 week doorpakken op 18/6,daarna gaan ze ook op 12/12.

 

Ik bespuit in totaal 3 keer,de tweede keer als de ontvangers op 12/12 gaan.(zeg maar 1 x per week)

En de laatste keer als je net de balletjes kunt zien.

 

Als je ze iedere dag sprayt krijg je bladschade

 

:wave:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Haipaaltje,

 

Welke methode heb jij toegepast. Zelf heb ik de eerste keer ook een zaadkweekje verpest door gedemineraliseerd water te gebruiken.

Gebruik zelf de voorgeschreven hoeveelheid dus zoals Macerror en Collie Weed aangeven met gedestilleerd water, ik pak hiervoor 1 plant die ik de eerste keer ruim (lees kletsnat) met een oude plantenspuit (die ik alleen hiervoor gebruik). Dit doe ik een paar dagen voordat voor deze plant de klok op 12/12 gaat. Hierna de klok op 12/12 en om de dag de plant behandelen tot de eerste ballen zichtbaar worden.Een dagje overslaan is niet zo erg. Het zou er op neer komen dat ik de plant ongeveer 6 keer behandel.

Werk hierbij zo schoon mogelijk en bewaar je overgebleven mengel op een donkere plek in de koelkast. Zelf heb ik zo'n bruine fles uit de apotheek waar ik het in bewaar.

Het opgevangen stuifmeel tip ik met een schone kwast op de de stampers zodra deze zichtbaar worden, dit herhaal ik een aantal dagen hierna nogmaals. Dus geen zelfbestuiving.

 

Het resultaat is vele 10 tallen zaden per bestoven top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eventjes een voorbeeldje van suc-6 volle feminisering,soortje: Cali-O.

 

 

gallery_22295_10617_259863.jpg

 

 

Deze is maar drie keer bespoten,1 keer per week.

 

Niks geen kwasterij!,stuif popt er vanzelf uit en ik moest de man vroegtijdig aan een eind helpen i.v.m. overbestuiving.

De vrouw had zoveel pistels dat ze nooit alle zaden zou kunnen afrijpen als ze allemaal bestoven zouden worden :blink:

Liever 2/3e, dan kan je betere zaden verwachten.

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ montesol

 

Mijn naam is niet Mafkees , maar Haipaaltje , en voor jou Meneer Haipaaltje !!!

We houden ( of proberen ) het hier netjes te houden .

 

Dit is een Nederlands forum waar Nederlandse vragen gesteld worden en in het Nederlands geantwoord wordt

 

Vriendelijk verzoek om niet meer te reageren op door mij gestelde vragen .

 

Hai

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar komt nog bij meneer monte-shol dat die vertaal machines van dat oningeburgerde nederlands opleverd met allerlei rare woorden rassen en soortjes noemen ze stammen en meer van dat bargoensejargonees .

en anders krijg je una momento dado een skupske dela anuso pronto .

:vape:

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...