Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Suver Nuver- Social Club

Recommended Posts

Een regering heeft inderdaad in mijn ogen ook niet om een plant die relatief ongevaarlijk is voor de gebruiker er van te verbieden maar dan wel een papaver somniferum (slaapbol) legaal is om inhuis te houden.

Ok deze heeft een zeer mooie bloem maar als die bloem er niet aanstaat is het een lelijk ding... Ik vind een wietplant ook gewoon een zeer mooi plant.

 

Die in elk opzicht veel veiliger is om te gebruiken dan de ruwe opium die van de papaver afkomstig is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kun je hen voorstellen ook in jouw omgeving een afdeling te starten Hoe meer leden zij krijgen, hoe sterker zij/wij staan

Zojuist gedaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels bericht terug gekregen van social club Friesland dat ze in 2017 voornemens zijn richting het zuiden uit te breiden. Ik begrijp ook wel dat zoiets niet morgen geregeld kan worden. Voorlopig maar lid worden van Friesland, Groningen of Zwolle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ondertussen staat niets je in de weg om ook zelf dit pad op te gaan,

als je dit echt zou wilen kan ik je helpen om dit verder te bespreken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik zelf ook aangedacht, maar zelf zoiets oprichten is, door omstandigheden, op dit moment iets te hoog gegrepen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, komt best wat bij kijken,

is ook makkelijker en zekereder om dit met een groepje mensen te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi initiatief maar ik pass.

Wetende van shiftende prio's bij justitie en dan lid wezen van een criminele organisatie met naam en toenaam bekend.

 

Euh, dan maar solo verder hoor en in eigen hand houden en als het dan mis loopt nog kans op jurisprudentie :search:

 

Als er een nieuw kabinet is misschien wel :vape:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, dat is het voordeel van een kleine zuivere lijn binnen een organisatie

hoe kleiner des te beter kun je "andere"belangen de kop indrukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb slechte ervaringen met deze olie. Werkte niet goed bij mij en had meer een averechts effect. Werd er goed beroerd van en zelfs depri.

Nee; geeft mij dan maar het hier zo verguisde Bedica. Werkt wel perfect voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels bericht terug gekregen van social club Friesland dat ze in 2017 voornemens zijn richting het zuiden uit te breiden. Ik begrijp ook wel dat zoiets niet morgen geregeld kan worden. Voorlopig maar lid worden van Friesland, Groningen of Zwolle.

in principe is het toch gewoon een stichting, waarvan overal een 'onderdeel' opgericht kan worden zodat men lokaal al lid kan worden ZONDER illegale praktijken (in prive samen wiet gebruiken/ruilen moet dan wel kunnen, maar het planten aspect mist dan)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Officieel is ruilen net zo strafbaar als verkoop, maar verder heb je inderdaad gelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat zo aquar? Waar baseer je dat op als ik vragen mag.

Of is het gewoon een vorm van handelen?

Edited by Secretbubb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opiumwet:

 

Artikel 3

Het is verboden een middel als bedoeld in de bij deze wet behorende lijst II dan wel aangewezen krachtens artikel 3a, vijfde lid:

 

A. binnen of buiten het grondgebied van Nederland te brengen;

B. te telen, te bereiden, te bewerken, te verwerken, te verkopen, af te leveren, TE VERSTREKKEN of te vervoeren;

C. aanwezig te hebben;

D. te vervaardigen.

 

Zie:

http://wetten.overheid.nl/BWBR0001941/2016-08-01

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes, helaas is ruilen gewoon een vorm van verstrekken,

daarom kan een ruilbeurs officieel ook niet plaatsvinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag het zelfs niet iemand schenken, want dat is dus ook een vorm van verstrekken. Werd ook door de rechter gezegd bij mijn rechtzaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar iemand die al cannabis aanwezig heeft, kan ik niet meer verstrekken, met iets dat hij al heeft :whistle:

 

Hoe dan ook, achter gesloten deuren heb je enige bescherming van vreemde ooms, het versturen van olie, mag ook niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...