Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rutt

Klachten bij het roken van wiet

Recommended Posts

Ik vroeg mij af of meerdere mensen ook last hebben van steek in de borst en steek in het hoofd.

Ik namelijk wel(maar alleen als ik stoned ben) en mijn kameraad ook precies dezelfde klachten.

Tis echt zoon gevoel van nu leg ik het loodje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat betekend zeker dat je teveel blowt.

 

althans, ik had het ook.. op een gegeven moment lag ik in mn bed, maar ben rechtop gaan zitten ( en blijven zitten) want ik d8 dat ik kapot ging als ik zou gaan liggen/slapen. Ik blowde toen elke dag flink.

 

vanaf de dag erna rustiger aan gedaan, nergens meer last van gehad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat veel mensen nog steeds niet willen weten, wiet is niet zo schadelijk als andere drugs BIJ GEBRUIK MET MATE!!! hoe slecht het is als je het iedere dag doet is nog niet heel goed onderzocht. Het feit dat iemand helemaal para kan worden en klachten hebben zoals jullie wijst erop dat wiet wel degelijk schadelijk gevolgen voor de gezondheid heeft! :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het lang geleden is dat ik nog gesmoket heb en ik doe er nog eens eentje, kan het zijn dat ik een angstaanval krijg. Helemaal niet leuk, maar gebeurt enkel als ik onders stress sta (examens bijvoorbeeld :verrygood )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rutt wat jij had heb ik ook redelijk vaak last van gehad! (gevoel dat je kapot ging)

 

Terwijl ik niet egt veel blow!

 

Vooral als ik moe ben heb ik dat! maar weed is op korte termijn niet gevaarlijk het verhoogd je hartslag licht maar lang niet zoveel als met sporten bijvoorbeeld!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het feit dat iemand helemaal para kan worden en klachten hebben zoals jullie wijst erop dat wiet wel degelijk schadelijk gevolgen voor de gezondheid heeft! ;)

Nee, dat betekent dat helemaal niet. Wiet is juist 1 van de minst schadelijke drugs die je kan nemen. Als paranoia "schadelijk" zou zijn zouden andere emoties ook schadelijk zijn. Dat ze pijn in de borst hebben kan te maken hebben met een te hoge hartslag en een verlaagde of verhoogde bloeddruk in verschillende delen van de hersens kan die pijn in je hoofd verklaren. Het kan zijn dat je te veel blowt en dat je inplaats van pijn in je hart pijn in je longen hebt, zit meestal ook tabak in je jointjes, of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...