Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowo

Dingen om te doen als je in je eentje stoned bent?

Recommended Posts

Ik ben echt niet een spelletje type. ik hou maar van 1 game en dat is runescape.

Maar ik moet zeggen dat ik nu gek ben geworden op mario game op de cube. een soort bordspel ofzo is het...

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem dan ganzen die maken een veel coolere geluid:P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

soldier of fortune... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben echt niet een spelletje type. ik hou maar van 1 game en dat is runescape.

Maar ik moet zeggen dat ik nu gek ben geworden op mario game op de cube. een soort bordspel ofzo is het...

 

Haha Runscape ben daar ook verslaafd aan geweest, eens dat ge er mee begint is het moeilijk te stoppen...

Maarje heb dat ook met maplestory gehad.

 

Bart

Share this post


Link to post
Share on other sites

soldier of fortune 2 online ook lache

 

mmaar v

flink wat bier zuipen zodat je niet meer normaaal kan typn ook leeuk :whistling ;) ;)

 

dat ventje is echt grappig B) :) :bier

 

ooh ooh ilegaal bier drinken :o:O neee tochd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha Runscape ben daar ook verslaafd aan geweest, eens dat ge er mee begint is het moeilijk te stoppen...

Maarje heb dat ook met maplestory gehad.

 

Bart

 

Ik speel het al bijna 6 jaar, elke dag minimaal een uurtje, ik kan er niks aan doen, ik vindt het gewoon een lekker relaxt spel. Ik ben ook member, gewoon ondat het heel relaxt spelen is.

 

Sew Me :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel eens de beamer gepakt, op een muur laten schijnen, en dan random reggae muziek afspelen, met zo;n windows visualisatie.Verwarming ietsje hoger, En dan relaxt achterover gaan zitten, en alles op je af laten komen. Van te voren een thermosfles met wame thee, niet te heet, van die light cakejes(zit geen suiker in en geven je dus niet te veel energie). Andere lekkere hapjes in de buurt. En alles op grijpafstand zeg maar. En na een uurtje van die vage flash-games spelen online.

 

Ging ik aan het einde van de avond een gedownloade film kijken, die ook net in de bioscoop was. op groot scherm. bleek dat er nog twee meekeken in de tuin. lol had t raampje open dus was geluid genoeg buiten. heb ik ze maar binnen uitgedogigd. En tja was ik niet meer in me eentje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SOF 2 lelijke graphics

 

Heb dat ook nog een tydje gespeeld maar ben dan overgegaan op CS 1.6 (counter strike)

 

 

Die hadden nog lelijkere graphs maar de game play is wel beter

 

 

Nu speel Ik CS Source

 

voor de rest een beeke regea opsteken en een mooie brief schryven voor je vriendin (kryg je erna lekkers)

 

Filmpje kyken, reportage checken, enz ... (boeken lezen)

 

 

Er is zoveel te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

iets tekenen, schilderen- al luisterend naar gekke muziek.

ik doe kunst voor iets :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

tekenen iss inderdaad relaxed terwijl je stoned bent, ik barst altijd van de inspiratie/fantasie :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
tekenen iss inderdaad relaxed terwijl je stoned bent, ik barst altijd van de inspiratie/fantasie :verrygood

Je moet geween deze teksten gaan lezen. Je gaat helemaal kapot wat een mooie opmerkingen mensen maken als ze stonded zijn. Was er iemand die niet stoned was toen hij blogde ik in ieder geval niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nu. :rofl

Maar donderdag heb ik mijn laatste examen, en dan direct uit school naar de stad BLOWEN :verrygood :whistling Ik heb er zin an.. heb al een tijd niet geblowd i.v.m. die examens natuurlijk, overigens totaal geen moeite mee gehad :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo'n oude kut bandrecorder hebt (of MP3 speler), moet je gewoon een beetje shit gaan lullen en vet vage verhalen gaan vertellen. Als je dat de volgende ochtend luisterd is 't zooo weird :bier

 

Natuurlijk beetje muziek opzetten, en gewoon chillen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

sudoku's proberen op te lossen.. liefst met een moeilijkheidsgraad die je nuchter nog net aan kan..

 

en Shaft cd'tjes luistere :smoke (Shaft=discotheek waar ze vooral elektro en house draaien in lommel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja man je moet je zelf opnemen :smoke

 

of je moet in de tuin gaan liggen kijken naar de lucht dat is zooo spacend vooral als je je opeens beseft dat je aan de aarde "hangt" :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

KOKEN!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koken, ik heb het recept van laatst zelfs opgeschreven... is alleen lekker als je stoned bent volgens mij

 

 

blikje soepballetjes( van de aldi zeg maar)

twee eetlepels pindakaas

theelepel suiker

kopje water

theelepel sambal

sojasaus

knoflook

gemberpoeder

 

dan aan de kook brengen, en wat extra water erbij als de saus erg dik word....

 

opeten met witbrood.

 

of volgens mij heb je dan balletjes met satésaus

 

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

counterstriken, nog een joint draaien en oproken, jurken en daarna slapen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker fimpje kijken...lekkere muziek opzetten waar je helemaal in kan verzuipen.

 

comedy central aanzetten...friends kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was stoned,alleen en had niks te doen...

dus heb ik maar een stukje aan het verhaal (de joint)

van LoadRunner toegevoegd... ik heb me wel vermaakt.

 

>CS<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah klaverjassen.....

 

 

 

oh nee dat kan je niet in je eentje.

 

 

dan maar patience

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...