Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hoezo hou je deze EC eigenlijk aan?

je zit vrij laag nog in je EC

Share this post


Link to post
Share on other sites

@choca Thnx, zal eens loeren in de winkel. Kan wel eens komen omdat ik de EC week terug te hoog had.

 

@MisterX Ik hou deze EC aan zolang ze groen blijven als er tekorten te zien zijn dan wordt er pas bijgevoed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het niet zo dat als je meer geeft? bijvoorbeeld EC 1.8 en de plant kan het aan.

 

dat ze sneller groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gebruiken precies wat ze nodig hebben, mijn inziens. Sowieso verlaagt dit de kans op blokkades en blijven ze zo zuipen.

 

Daarbij zijn de af's nu op aangezuurd water, aangezien we geen shit willen roken :)

Edited by Drrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn we weer, kleine update, kleine upgrade...

 

Nieuwe spullen binnen,

 

Sonoconnect, Lumatek lampjes en de sj dr 3.0 120 en de 90, magnifiek spul. Ten op zichte van de sj 240w die ik nu heb staan is het zoveel beter materiaal dat het de extra prijs meer dan waard is. 'gratis' netje erbij, opbergzakje(voor thermo bijvoorbeeld) en het stof is indd veel sterker, je voelt het gelijk. Dus mocht iemand nog twijfelen, zou ik de sj zeker aanraden.

 

De AF's blijven groen, ook al zitten ze inmiddels al een aardig tijdje op aangezuurd water. Ik zie al enkele amber trichoompjes verschijnen en verwacht eind deze week op zijn laatst te oogsten.

 

De fem's beginnen aan te dikken en vooral de Huismerk gaan als een trein. Die zijn al net zo dik en zelfs groter dan de AF's..

 

paar picca's:

 

 

gallery_45735_19011_472539.jpg

 

gallery_45735_19011_2395884.jpg

rechtsbovenin en linksmidden zijn de huismerk

gallery_45735_19011_1122624.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup, nu alleen nog het moment vinden om ze om te gooien. Denk dat het niet lang meer kan duren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn in de afgelopen dagen echt in omvang toegenomen. Er zijn op de meeste AF inmiddels een paar amber trichoompjes te zien en beladen met suikers...

 

We zitten inmiddels op de 7 week en dat zou volgens het schema de oogsttijd zijn. Ik kijk het aankomende dagen aan en waarschijnlijk gaan ze 1 voor 1 geoogst worden. Zodra ze klaar zijn beginnen met degene van de foto's, die misschien vanavond al.

 

AF: 49 dgn 12/12

FEM: 39 dgn 12/12

 

 

gallery_45735_19011_1663916.jpg

 

gallery_45735_19011_1126082.jpg

 

gallery_45735_19011_531863.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droogtent aangesloten en klein takje geoogst voor de rest nog maar laten gaan..

 

ff wat suikerfoto's

 

gallery_45735_19011_746362.jpg

 

gallery_45735_19011_513292.jpg

 

gallery_45735_19011_697459.jpg

 

gallery_45735_19011_1982076.jpg

 

gallery_45735_19011_417288.jpg

 

gallery_45735_19011_917968.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er ook zo uit, werkelijkheid werd afgelopen weekend helaas minder. Zondag bij het weggaan dacht ik, ik check nog ff mijn lieverds.. De dames konden nog ffies(denk paar daagjes) want er was nog maar sporadisch een amber trichoompje te zien.

 

Omdat ik niet langer kon wachten trok ik een mooi topje er vanaf om dit alvast drogen. Ik hoor een geluid en kijk naar beneden, een zaadje, huh. #$^##% :wtf2: Een snelle check bij alle plantjes, gelukkig niet overal zaad. Sterker nog alleen in sommige toppen en dan aan de onderkant van de toppen.

 

Alle Af's gelijk maar geoogst aangezien ik de zaadontwikkeling in elk geval stop wilde zetten. De toppen zelf zijn volop besuikerd en laten in eerste instantie niets raars zien. Als je echt onderop gaat kijken dan zie je enkele zaadzakjes.

 

Uiteraard was ik bang voor de fem's en hou ik die op dit ogenblik aardig in de gaten. Zie hier wederom onder de top enkele zaadzakjes. Vandaar even de vraag of iemand mee wil kijken en advies kan en wil geven. de fem's moeten officieel nog wel 2 week.

 

Iemand met meer ervaring die advies kan geven? De zaadjes zijn inmiddels verwijderd.

 

Is dit echt vrouwelijke voorbloei?

gallery_45735_19011_1377566.jpg

 

zijn dit ballen recht onder de top?

 

gallery_45735_19011_960363.jpg

 

ballen?

 

gallery_45735_19011_1415990.jpg

 

gallery_45735_19011_1255109.jpg

bovenin:

 

gallery_45735_19011_755795.jpg

 

edit: even voor de duidelijkheid, de huismerk hebben nergens last van.. Het zijn die van greenhouse

Edited by Drrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn het calyxen, maar ik ben geen kenner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige zijn gevuld met zaadjes, tenminste de autoflowers..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zitten er zeker herma's tussen, jammer man.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover was ik ook al inmiddels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zijn we even ver, dat is mooi! Ik heb nagenoeg nog nooit uit zaad gekweekt dus ik kijk leergierig mee. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wachten we in spanning af... Verbaas me wel over de ladingen suikers die op de toppen zitten, wat ik begreep zou dit normaliter niet zo zijn als er zaad in zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie op deze foto's zo gauw niks wat op bloemetjes lijkt, alleen opgezwollen calyxen en das niks vreemds.

Waar t stuif vandaan gekomen is durf ik dus ook niet te zeggen, misschien dat je wat bloemetjes vind als je de toppen uit elkaar trekt.

Geen buren met planten in de tuin toevallig?

Moet al vroeg gebeurd zijn denk ik omdat de zaadjes al rijp zijn.

Zou t restant gewoon laten staan tot ze rijp zijn, veel erger wordt t toch niet meer.

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een autoflower-herma :blink:

Heb ik nog niet eerder gelezen maar waarschijnlijk kan het wel. Niet genoeg ervaring met af's.

Het is niet zo duidelijk te zien maar het lijkt wel op bevruchte calyxes, terwijl de rest van je toppen nog geen opgezwollen calyxes hebben.

Stress van het dieven misschien ?

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja daar had ik ook nog niet van gehoord.

 

ken iemand die ze autoflower onder een lantaarnpaal heeft gezet en die had zelfs geen herma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het zelf ook vrij bijzonder. Gelukkig aankomende ronde met stekken en ben ik van dit gedoe af. Ach eind deze week maar aan het pielen en kijken hoeveel er over blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor stekken ga je zetten volgende run?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...