Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SandorV

Klaar Om Te Oogsten?

Recommended Posts

Ik heb 1 autoflower die zover ik kan zien toch bijna klaar is om te oogsten. Dit gaat de eerste keer zijn dus ik wil het graag tot een goed einde brengen.

 

Ik heb gelezen over bruine pistels en melkachtige trichomen maar heb zelf nog een beetje twijfel.

 

Dus ik heb foto's proberen te maken met een 60x loupe, nou dat valt niet mee. De trichomen zijn zover als ik kan zien toch al behoorlijk melkachtig terwijl de pistels bijlange nog niet allemaal bruin zijn. Zal ik ze nog enkele weken gewoon laten staan?

 

Cq7HcCK.jpg

ew8aB1b.jpg

jvqPxuW.jpg

EvJq8TB.jpg

xmVvcEz.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog lang niet oogsten!

 

En volgens mij zijn dit buitenplanten, die moeten sowieso nog wel 2 maand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 maanden? Dat lijkt me wel zeer laat voor een AF...

SandorV kan je wat meer info meegeven over de soort en wanneer ze boven de grond is gekomen + wanneer ze is begonnen met bloeien?

 

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een blueberry domina van Ministry of cannabis.

 

Ergens begin Juni boven de grond gekomen en staat al enkele weken in bloei, de eerste foto die ik heb is van 9 juli waar er bloei op te zien is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijne staan sinds half mei. Nog niks geknipt. Als ik jou was zou ik ze nog even laten staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn berekeningen (niet gebaseerd op de foto maar op beschrijving van MoC) 6,5week bloeiperiode onder uitstekende condities 20/4 enz... voor buiten maak ik er een afgeronde 8weken van dus ergens rond 3september. (Deze berekeningen is geen wetenschap maar een indicatie)

Dus berg je microscoop nog niet op en kijk wekelijks nog eens na.

 

Een andere indicatie kan ook zijn dat de fanleaves beginnen te verkleuren door het "leegzuigen" voor de toppen aan te dikken.

 

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima zo, dan laat ik ze nog mooi doorbloeien. Ik zal dit topic up to date houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan blijf ik deze zekers nog volgen, ze zien er iniedergeval gezond uit, welke grond en/of voeding heb je gebruikt?

 

En als laatste, ben je er zelf tevreden over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is mijn eerste keer groeien.

 

Grond heb ik de duurste gekozen van tuincentrum in de buurt, voeding gebruik ik GHE floramicro, floragro en florabloom met advanced nutrients cal/mag en plagron purezym.

 

Naast deze heb ik nog een afghan skunk en northern lights.

 

Eerder in mei heb ik ook nog een high priority AF geplant, deze doet het minder maar is wel gigantisch geworden nu. Naast deze heb ik ook nog 2 "normale".

 

Links alles AF, rechts CBD OG Kush.

31Qmr8C.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie familiefoto :-)

 

misschien nog 1 kleine suggestie hier op wf hebben we een eigen gallery en albums voor het uploaden van de fotos omdat bij sommige image upload sites de fotos verwijderen na een report of gewoon om plek vrijtehouden en dan krijgen we hier zo'n lelijk image not found ding te zien.

Bij de gewone vragen niet zo'n probleem maar bij tutorials, bladprobleemen, kweekverslagen vind ik het persoonlijk wel leuk dat er fotos te zien zijn ongeacht hoe oud het topic is

 

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen nog enkele weken sandor ,tot ze goed op echte cs weed lijkt en,blijven in de gaten houden de trichomen , ziet er mooi uit je familie foto :)

Keep up ze good Work

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een update, volgend weekend kan ik oogsten denk ik. Wat denken jullie?

 

VkVmFwu.jpg

9bUcl4f.jpg

84dm2mV.jpg

gg7suRN.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sandor, als je de trichs bekijkt kun je dat beter doen door de microscoop op een calyx te richten. Dit is een stuk accurater dan een blad waar wat trichs op zitten.

 

Dus op je top zelf en niet op een blaadje uit de top, dit geeft je een meer realistisch beeld van je vorderingen.

 

Mvg bubbz

 

 

Edited by Secretbubb

Share this post


Link to post
Share on other sites

stukje geforceerd drogen vette jonko er van maken en testen .

trichs of bruine haren zegt op een automatic twee keer nix .

de herfst moet flink in het gebladerte zitten is mijn idee over autoos .

lekker laten rijpen die ruderalissen .

de terpenen moeten je om je oren vliegen bij de rudies .

anders is het ook vaak een bittere pil .

alsof je een natte ouwe krant oprookt heey .

als ze niet lekker rijp zijn rook je jezelf een stuk koppijne van de kapello er aan .

RIJP IN DE PIJP MET RUUD !

:vape:

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha yo Mac, jij hou wel van een te vroege testrokert volgens mij. Toppie deraf, turbo crematie derop en proeven maarrrrr.

 

Kan het ook nooit laten eerlijk gezegd, ze zeggen zonde van je skunk maar dat maken we zelf wel uittttt. Want wie ben je dannnn.

 

En Mac, wacht je ook tot de topblaadjes vergelen met automatieken, of heb je het dan over de fan's?

Bij reg's is het hier wel regel dat er gewacht wordt tot alles doorbuigt van ellende, en alles er niet meer uit ziet. Is hier de eerste keer auto's dus vdaar mijn vraag

 

Sorry Sandor voor t toppickotsen

Edited by Secretbubb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...