Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bosmaaier

gepakt

Recommended Posts

woensdag 22 december tegen de avond in het midden van een zaalig feestje politie aan de deur met huiszoekingsbevel en al

na twee uur zoeken lijken ze eindelijk weg te gaan,tot de agent heel zelf verzekert naar een poster gaat en hem van de muur rukt

er brande nog een fucking waaklampje van zo een kuttimer en die eikel zag heel toevalig de reflestie tegen de muur van die poster

in ieder geval mooi gestekt en dermee het einde van men kweek carieere aangezien men ouders van niets wisten lig ik thuis ook mooi buite en zit ik zowa aan de grond,it was nice wille it lasted ask een goeie raad aan iedereen mag geven

hou je bek dicht as je kweekt

thanks voor de mooie tijd op dit forum

cheers bosmaaier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Ehrm, hoe kweekte je dan? achter een poster? :|

 

Hoeveel plantjes en lampen? In het huis van je ouders? Met huiszoekingsbevel? En je ouders wisten van niks? En je betaalde ook je stroom?

 

Leg eens uit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Je laatste post ' : het lijkt wel een ter dood veroordeling .

 

Als ik z'n post zo lees had ie maar een 400 wattertje hangen, slechts één.

Hij zal in dat geval meer last van z'n ouders hebben als van de politie.

 

Zo te horen is er een zwaar overdreven melding gedaan .

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je kweekt weet je dat je risico loopt ik ben zelf al 5x gepakt en heb al 12 maanden moeten zitten in totaal.

Ik vind als je kweekt weet je dat het gevolgen kan hebben.

 

Ik maak me er niet druk om ik weet dat het kan gebeuren en ik zei de laatste keer ook teggen de politie als ze een sleutel willen hebben dat dat kan.

Scheelt me steets een nieuwe deur kopen.

 

Maar goed jammer voor je dat je er mee stopt suc6 verder met je ouders hoop dat alles weer goed komt en de volgende keer toch even goed naar denken of dat het het waard was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel belangrijk ! ken de mogelijkheden die de wet je biedt !! Di ezijn er namelijk genoeg in zo'n situatie . Ken je ze niet dan naai je jezelf in feite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik krijg een studio en een uitkeering van de staat van 16000 frank per maand

snie vet

maja

mecien eens ik gevestig ben opnieuw gaan kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

martino; 12 maanden tuchten voor kweken??????????????????

 

hoeveel had je er staan of was het een gecombineerde tenlastelegging met bv wapenbezit?????????

 

vind 12 mnd wel erg veel voor wat onkruid kweken....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
martino; 12 maanden tuchten voor kweken??????????????????

 

hoeveel had je er staan of was het een gecombineerde tenlastelegging met bv wapenbezit?????????

 

vind 12 mnd wel erg veel voor wat onkruid kweken....

In totaal zegt ie Dolim :P Dus zal wel 3x4 maanden zijn ofzo, misschien zelfs 6x2 maanden als ie zo vaak gepakt wordt :( :) :angry: :no

 

Eeej dolim, je vroeg laatst op de plaza of ik je PB heb gehad.... nooit gehad, ben toch wel benieuwd wat je wilde zeggen :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een oplopende schaal weet ik, je krijgt er bij herhaling/recidivie sowieso een verzwaarde eis van +10% en kan me zo voorstellen dat de rechter er in mee gaat.

 

ja wilde even met je filosoferen over je nieuwe hokkie en daar heeft een ander geen moer mee te maken.

Edited by dolim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad wel erg veel, die 12 maanden . De eerste keer krijg je zo wie zo taakstraf ,en nog niet een onvoorwaardelijke gevangenisstraf . Wanneer je dan te vroeg al weer de fout in gaat krijg je wel celstraf ( onvoorwaardelijk).

Share this post


Link to post
Share on other sites
over hoeveel planten praat je dan????????????

Iig meer dan 5 planten

Share this post


Link to post
Share on other sites
over hoeveel planten praat je dan????????????

Iig meer dan 5 planten

al heb je er 1 in huis dan ben je al strafbaar :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
over hoeveel planten praat je dan????????????

Iig meer dan 5 planten

al heb je er 1 in huis dan ben je al strafbaar :|

Voor minder dan 6 planten gaan ze je toch niet vervolgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey bosmaaier ik ben zelf ook net vrij,ben ook uit huis gekickt en hebben me alles afgepakt,me spaargeld me auto me computer gewoon echt alles kwijt,me kosten plaatje wat ik aan schade  heb opgelopen is 16000 euries :no plus me zaak komt voor op 18 januari meervoudige strafkamer ook nog de eis zal ongeveer 4 a 5 jaar zijn.dus maak je niet druk ze stoppen je echt niet een paar maanden of jaren weg hoor,tenzij je eerder wat hebt gedaan.als je hulp nodig hebt of een goede advocaat mail me dan effe help je graag  :) .mail me in ieder geval waar ze je voor aanklagen zal dan me advocaat vragen wat er gaat gebeuren of wat de eis wordt.greetzzz bjorn email is CRAZYGERMAN70.....geen email adressen op 't forum ..... :angry:

Had je er een paar 1000 staan ofzo ? Tering man.... eis 5 jaar pfffff. Als dit alleen voor wietplanten is dan kan je ze toch afschieten !! Maarja in Iran krijgt een meisje de doodstraf omdat ze verkracht is (steneging + ongeveer 90 zweepslagen vooraf met een staalkabel) :| Denk daar maar aan ouwe.... dan voel je je toch wel even lekker dat je in NL woont en dan fluit je die "5 jaar" uit ?!

 

Suc6 iedereen die nog bij die vieze SSers opbezoek moeten !

Share this post


Link to post
Share on other sites
martino; 12 maanden tuchten voor kweken??????????????????

 

hoeveel had je er staan of was het een gecombineerde tenlastelegging met bv wapenbezit?????????

 

vind 12 mnd wel erg veel voor wat onkruid kweken....

In totaal zegt ie Dolim :P Dus zal wel 3x4 maanden zijn ofzo, misschien zelfs 6x2 maanden als ie zo vaak gepakt wordt :( :) :angry: :no

 

Eeej dolim, je vroeg laatst op de plaza of ik je PB heb gehad.... nooit gehad, ben toch wel benieuwd wat je wilde zeggen :|

2000 planten 7000 euro zwart geld of hoe zei het zeggen drugs geld en iligaal aftappen van stroom< dat 4 x.

 

Maar ja Gewoon door gaan hehehehe lang leven de lol.

 

Soms op vakantie is ook wel eens lekker even rust en als je weer los bent gewoon weer ondernemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2000 planten 7000 euro zwart geld of hoe zei het zeggen drugs geld en iligaal aftappen van stroom< dat 4 x.

 

hoe bedoel je 4 keer????? 4 keer met zo een setup?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

allemaal geraaskal hierboven !

 

dat die gozer maar eens met 'details' komt.

 

gr mike.

 

happy xmass.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meervoudige kamer daar moet je verschijnen als de eis boven de 6 maanden komt.

Wanneer je onder de 33 planten blijft dan scheelt dat aanzienlijk in straf , dat aantal is namelijk te klein om echt voor professioneel te worde aangezien . Op bedrijfsmatig kweken staat dus meer straf .

Share this post


Link to post
Share on other sites
allemaal geraaskal hierboven !

 

dat die gozer maar eens met 'details' komt.

 

gr mike.

 

happy xmass.

Zal voor jou een kranten knipsel scanner en er op zetten heb jij je bewijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Wat ben jij een fijne gozert bjorn :| :)

 

Pro deo loser advocaat geven en de sleutel weggooien.........

 

Iduls, anti-harddrugs en tegen doodslag :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahha ja het idee, laat ik die wouten maar eens flink met een honkbalknuppel slaan, misschien gaan ze dan weg! :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...