Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kamihaze

Info Jack Hammer X Blue Hammer

Recommended Posts

Goeie,

 

Ik heb pas wat zaden sugar punch besteld en bij aankomst trof ik een extra zakje zaadjes aan van NAW de Jack hammer x Blue hammer reg. waarvoor mijn dank! Nu kan ik daar alleen niet heel veel info van vinden behalve de ouders maar kan ik die bloeitijd aanhouden is mijn vraag en is deze soort meer indica of sativa?

 

Alvast bedankt.

 

K

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen de breeders hier niets over vertellen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuur Poldergrower maar ff een privebericht.. dan komt t wel goed.

Ik weet wel ongeveer hoe t zit met die strain, maar wil geen foute info droppen, daar hebben we al genoeg van op internet dus vraag t maar ff aan de man zelf..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is toch gekkigheid,kan meneer poldergrower niet zelf antwoorden ofzo al dan niet prive..wat ik in eerste instantie eerlijk gezegd wel aan had gedacht om hem rechtstreeks te benaderen maar als iedereen dat gaat doen kan je t forum wel sluiten.

 

Zo hebben anderen er ook wat aan was mijn insteek,maar wist niet dat.t zulke geheimen zaden waren stond geen waarschuwing op.

 

Maar maak niet erg dan doen we er gewoon niks mee,wil wel graag weten wat ik neerzet...raar he.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef ze dan maar aan mij... ik heb nog wel een plekje over voor een NAW kweekje.

Kan je wel vertellen dat het je een zeer woest heftig wietje oplevert.. heb t volgens mij laatst bij PG nog wat gerookt en dat beviel best...

 

Hou de bloeitijd maar op 9-10 weken, maar t is afhankelijk van welke pheno's je treft hoelang alles exact staat. Kan ook zomaar 12 weken zijn. en t benne onwijze groeiers, dus timing van klok omschakelen is erg kritisch als je ze uit de lampen wilt houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt p eh scirroco...ik was zelf nieuwschierig zat naar deze strain vandaar de vraag..zou t ook neer willen zetten puur omdat er weinig van bekent is behalve andere crosses maar zal er dan wel 5 bij willen bestellen om er min. 4 dames uit te selecteren. Maar dat zien we tegen die tijd wel.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Kamihaze

 

Jack Hammer x Blue Hammer

 

Jack Hammer F2 clone, 5/6 jaar oud reeds en ontvangen van Knutsel....komt uit een selectie waar puur op sativa's is geselecteerd, bloeitijd 14 weken.

 

Blue Hammer F1 man, komt uit een selectie in 2011 en is de BH F2 mee gemaakt, bloeitijd 10/11 weken.

 

Beide ouders genereren extreme groei kracht en monster buds als je ze de tijd en ruimte geeft...spacehaze...

 

De bloeitijd variert tussen 10 tot 14 weken, de meeste waren klaar na 11/12 weken. Soma's amnesia haze met Jack herrer en BBI in de mix, als je van sativa houd zit je goed.

 

Ik ben benieuwd hoe ze er uit zien straks?

 

Succes man!

 

Poldergrower

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je uitgebreide antwoord poldergrower..top! Wekt me interesse alleen maar meer. Ik ben nu nog met wat anders bezig en voor de.volgende eerst de sugar punch en daarna zou ik ze wel kunnen zetten lijkt me leuk.

Zal dan van de winter zijn.

 

En ben zeker gek op sativa's!

 

Groeten K

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt voor de info ik heb precies het zelfde had er 5 bij een bestelling en had geen idee wat voor plantje het was.

Ik kan ze dus prima naast me jalisco jaze zetten :D w

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...