Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

Ik heb weken geleden mijn eerste wietzaadjes aangeschaft! Het gaat hier om Amnesia Haze van Greenlabel. :wub:

 

Ik had niet de mogelijkheid tot een echte kweek met lampen, kweekinstallaties, etc. Dus ik dacht: Ik zet d'r lekker op m'n vensterbank en zie wel wat ze doet.

 

Nu ben ik meer dan een maand verder en ze ziet er naar mijn mening behoorlijk goed uit. Ze is ongeveer 37.5 cm hoog.

 

Nu is mijn vraag: Kan ze al in de bloei? Is ze er klaar voor of moet ik nog even wachten?

 

En indien ze in de bloei kan, hoe doe ik dat met een vensterbank kweekje?

 

Alvast bedankt!! Hieronder wat afbeeldingen zodat jullie een beter advies kunnen geven.

 

Na een week:

 

image.jpg

 

 

Nu:

 

IMG_6088.jpg

 

 

IMG_6090.jpg

 

IMG_6089.jpg

Edited by LegitLars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dit om de amnezia gaat die ik denk zal je misschien eind augustus voorbloei gaan zien en rond half oktober kunnen oogsten (10-11weken bloeiperiode)

 

Maar kan je hem/haar niet buiten zetten en in een grotere pot? En laat wat wind op de steel komen die is naar wat ik zie zeer dun als je hem niet kunt buiten zetten misschien ventilatortje lichtjes tegen aan laten blazen en regelmatig draaien zodat de zon overal komt

 

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dit om de amnezia gaat die ik denk zal je misschien eind augustus voorbloei gaan zien en rond half oktober kunnen oogsten (10-11weken bloeiperiode)

 

Maar kan je hem/haar niet buiten zetten en in een grotere pot? En laat wat wind op de steel komen die is naar wat ik zie zeer dun als je hem niet kunt buiten zetten misschien ventilatortje lichtjes tegen aan laten blazen en regelmatig draaien zodat de zon overal komt

 

Greetz alki

 

Bedankt voor de reactie. Ik kan hem buitenzetten, maar ik heb al eens een pot met een zaadje buitengezet en deze was na een maand groeien tot een klein plantje gewoon dood gegaan, dus ben nu een beetje bang dat deze misschien ook beschadigd als ik hem buiten zet. De plant staat bij een raam dat open kan, dus ik zal wat meer wind erop laten komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hem buiten zet, en dan weer binnen, krijg je wel last van beetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de bladstengel nogal treurig eigenlijk. Te veel of te weinig water? Of slapen ze nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de bladstengel nogal treurig eigenlijk. Te veel of te weinig water? Of slapen ze nog?

 

Hoe weet ik dit? Wat is er mis mee? Ik geef haar niet veel water inderdaad, om de dag ongeveer een bekertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde de bladstand, maar de autocorrect maakt er bladstengel van. :-/ Vind dat je blad er wat treurig bij hangt, beetje krom naar beneden.

 

Heb je die foto's genomen tijdens of net na de nacht? (voor de plant dan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde de bladstand, maar de autocorrect maakt er bladstengel van. :-/ Vind dat je blad er wat treurig bij hangt, beetje krom naar beneden.

 

Heb je die foto's genomen tijdens of net na de nacht? (voor de plant dan)

 

De foto's heb ik gewoon overdag genomen. Maar op dit moment zijn de bovenste bladeren gewoon recht en wijzen zelf een beetje omhoog. De bladeren eronder hangen wel wat, valt dit te verwijten aan het gewicht?

Edited by LegitLars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Post nog eens wat foto's...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...