Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

beginner 123

Dcm Ecoterra® Groenten & Kruiden Met Dcm Gedroogde Koe-Kippen-Paardenmest

Recommended Posts

Dag beste forum leden dit jaar kweek ik voor mijn eerste keer. Ik kweek in grond van dcm namelijk DCM Ecoterra® Groenten & Kruiden. Iemand die hier ervaring mee heeft of weet dat het goed of niet goed is? Ik heb ook een mengeling DCM Gedroogde Koe-Kippen-Paardenmest klaar staan om eventueel bij te voeden.iemand die hier ervaring mee heeft? Is dit goed of niet? Hoe gebruik ik de voeding dan best oplossen in water? Of een andere methode? Alle tips zijn welkom waarom ik dcm gebruik is omdat ik alles bio wil houden en ik niet naar een grow shop kan gaan omdat dit te ver is...

 

Alvast bedankt voor de info 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

potgronden van DCM zijn topkwaliteit. Maar ze zijn ook zwaar bemest, "groenten & kruiden " is voor 100 dagen voorbemest dacht ik .

 

DCM Gedroogde Koe-Kippen-Paardenmest is een bodem verbeteraar en geen meststof op zich, dit dien je op voor het planten onder je grond te mengen.

ik zou deze voor deze run niet meer gebruiken, tenzij je nog gaat verpotten

als je niet naar een growshop kan, kan je natuurlijk ook online voeding kopen.

als dat ook geen oplossing is, dan kan je nog altijd wat tomatenplant voeding kopen in een lokaal tuincentrum of supermarkt. ideaal is het niet maar kan zeker geen kwaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...