Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mekane

Crazy Bud Autoflower 90 Cm

Recommended Posts

Beste mensen,

 

 

Zit met een vraag/probleem ;

 

Mijn crazy bud is nu al 90 cm hij staat al geruim 2,5 maand(8 mei ongeveer ben de datum vergeten)

in de groei en lijkt nog steeds te groeien.

 

Mijn buurman kwam langs en vertelde dat het moeilijk wordt om het dit jaar nog te redden hij meent

dat ie nog ongeveer 50 % groter wordt tijdens zijn bloei .

 

Nu heb ik hem op een balkon staan en nog geen 10 meter tegenover mij staan huizen waarvan ik vermoed

dat die binnenkort ( waarschijnlijk ) gaan ouwehoeren woon er nog maar 8 maanden dus weet het NIET zeker)

 

Het is trouwens een '' Crazy bud Autoflower '' Gekocht in de coffeeshop skyhigh aan de nieuw binnenweg.

ik heb me twijfels over het autoflower zijnde aangezien die na mij idee al sneller in de bloei zou gaan.

 

Ik geef hem '' enkel '' water en zet hem lekker in de volle zon :) !

 

 

 

Nu luid mijn vraag :

 

Ga ik het dit jaar nog halen ?

 

Zoja , ; HOE kan ik er voor zorgen dat het '' iets '' sneller gaat .

 

gallery_23096_18950_3087350.jpg

 

groet mekane

Share this post


Link to post
Share on other sites

je had beter wa vroeger beginnen verduisteren. aangezien je op een app woont is dat niet zo moeilijk... maar als je nu beginy met verduisteren gaat er nog wel wat hoogste bijkomen(maar die komt er zonder ook wel)... je kan hem een paar nodes terug toppen... dan gaat tenminste de hoogte groei eruit...

 

je had beter wa vroeger beginnen verduisteren. aangezien je op een app woont is dat niet zo moeilijk... maar als je nu beginy met verduisteren gaat er nog wel wat hoogste bijkomen(maar die komt er zonder ook wel)... je kan hem een paar nodes terug toppen... dan gaat tenminste de hoogte groei eruit...

sorry had niet gezien dat het een autoflower is... hmmz is wel een grote voor een auto te zijn... toppen van auto's is not done dus dan laat ik je vraag aan iemand anders over...

 

lijkt mij geen autoflower,dan zou ik hem sowieso een paar nodes terug toppen...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bedoel je met nodes?

 

In mijn kweekverslag beweert iemand dat deze plant geen autoflower is vanwege dat ie al te lang door groeit.

 

Dus laten we er vanuit gaan dat het GEEN autoflower is. Waar zijn de nodes? En waar kan ik het beste afknippen?

 

En hoe kan ik hem verduisteren ik heb geen kast o.i.d waar ik hem in kwijt kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is daar vast wel wat van te vinden op t forum..lees je wat meer in daar leer je een hoop van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet rot bedoeld trouwens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een oplossing bedacht voor het verduisteren

 

nu is mijn vraag wat is de beste tijd voor nu om te beginnen met het donker zetten van de plant? en hoe laat weer na buiten zetten?

 

en heeft er iemand een echte duidelijke foto of die nou al in de bloei staat of voor bloei ? Want dan hoef ik hem niet te verduisteren lijkt mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is niet nodig is een autoflower.

 

Nou Jantje dat is juist de grootste twijfel in kwestie, aangezien het in een coffeeshop is gekocht en hij nu al erg groot is voor zijn eigen doen .

ik heb er ook niet super veel verstand van. Maar heb me laten vertellen ( mede hier op het forum ) dat het geen auto-flower is me Cheese haze

(ook een verslag van te vinden) is uit eindelijk al bijna net zo ver als de grote crazy bud met zijn bloeiharen die al zichtbaar zijn en deze cheese haze

autoflower(ook btw) staat er sinds 8 juni !!

 

Update foto's volgen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...